Harstikke bedankt voor het leuke commentaar, het is dan nog wel me 1 basing :p Wel lang over gedaan maar het mag dan ook wel wat waard zijn
Oke zal ik doen
Harstikke bedankt voor het leuke commentaar, het is dan nog wel me 1 basing :p Wel lang over gedaan maar het mag dan ook wel wat waard zijn
Oke zal ik doen
Beste,
Ik ben gister avond begonnen met Slicen/Basen en dit wat ook mijn 1e basing!
Dus, volgens mij heb ik het aardig gedaan, ik heb hier maar 1 browser op mijn PC en dan is IE8, dus ik heb geen idee hoe het er in andere browsers eruit ziet.
Ook heb ik de W3C test gedaan:
http://validator.w3.org/check?…alidator%2F1.654#congrats
Volgens mij zitten er 0 errors in dus
Link van de layout: http://www.kylevmaaren.nl
En wat vinden jullie van het menu? Werkt tie goed?
Wat vinden jullie er van en hoe werkt hij bij jullie in de browser?
PS; Ja het klopt de andere pagina's zijn/werken nog niet
Mvg,
KyleM :cheer:
En ik zit hier weer met een vraag.
Ik wil mijn tekst gewoon links hebben.
Zo is het nu: http://www.kylevmaaren.nl/
En zo wil ik het hebben: http://i32.tinypic.com/a5al41.png
Ik heb het over de tekst van het content.
Dit is mijn stukje css:
#content .tekst p { color: #939393; font: 10pt Verdana; width: 400px; position: left; margin: 0 25px; left: 25px; } #content{ background: url('afbeeldingen/content.png'); width: 800px; height: 251px; }
Weet iemand wat ik moet veranderen zoals het wordt zoals ik wil?
Let op dit is me 1e Slicen/Basen opdracht! En ik vind dat het al aardig lukt! Dus als de code slordig is, sorry
Edit:
Heb het al topic mag gesloten worden. :slotje:
Mvg,
Hij heeft de layout naar mij gestuurd en ik heb gekeken of de layers er nog in zitten.
Nee ze zitter er niet meer in en het bestand is maar 29kb.
Dus denk dat hij is opgelicht.
KyleM, :cheer:
PB verzonden
Ik denk dat ik de achtergrond dan gewoon maar 1 kleur maak?
Hallo, ik zit hier met een probleempje!
Ik ben sinds kort begonnen met slicen. Maar er is iets waar ik niet mee uit kom, dat is het volgende:
Afbeelding (Printscreen):
Mijn probleem is dat de zeikanten gewoon wit zijn en het randje boven de bg.png ook.
Heeft iemand een idee of dergelijke hoe ik dit kan oplossen?
[offtopic]Ik bied mijn excusses aan Steven.
Ik was gister gewoon niet echt 100% in mijn bui omdat niet alles goed ging. Ik hoop ook dat hij dit leest en zal hem persoonlijk ook nog een PB sturen. En game-project, hopelijk kunnen we weer gewoon normaal als mannen praten? En misschien kan jij me wel helpen bij dit (A)[/offtopic]
Mvg,
Wat uiteindelijk mijn reactie was op Steven is:
Dat niet iedereen het in zich heeft om het vak Ontwerp of gewoon thuis achter ze PC te designen! Misschien is hij wel veel beter in PHP? Je weet het niet. Misschien is hij wel beter met Java. EN NEE IK WIL NIET TELEURSTELLEN. Ik zou hem best willen helpen. Maar wat ik dan niet snap, waarom vraag tie dan niet gewoon van he jongens en misschien meisjes.
Ik ben begonnen met een Maffia Layout maar ik kom er niet uit, met de indeling enz. Zouden jullie me kunnen helpen met de kleuren enz.
En wat doe ik goed en wat doe ik niet goed?
Mijn reactie:
Nou steven, misschien kan je beetje donkere kleuren gebruiken, omdat het meestal mooier staat bij maffia layouts.
Hij gaat zijn layout editten, conclusie hij ziet er al beter uit.
Als mensen nou zo is gaan beginnen, is het een stuk beter.
Niet meteen,
Rate: 1/10
Minpunten:
Pluspunten:
Waarde:
Vraag dan gewoon wat je kan vebeteren, en als tie klaar is dat je dan vraag wat de waarde ie en min/plus punten enz.
Als je het hier ook niet mee ens ben dan snap ik jouw hele probleem niet.
Correct leren spellen kan ik leren, maar neem niet echt de tijd voor het typen + mijn Nederlands is niet optimaal. Dus jij wilt zeggen dat jij het gevoel voor de bal heb. Waarom ga je dan niet trainen en trainen en trainen. Dan hoef je niet te scripten. Dan kan je lekker voetballen en rijk worden. Want mijn hobby is ook voetballen. En ik doe het heel vaak, waarom wordt ik dan niet beter? Ik zet me in bij trainingen wedstrijden enz. Waarom kom ik dan niet in B1? Omdat ik niet het balgevoel heb zoals de gozers uit B1 of A1 of het 1e. Dus sport heeft ook wel degelijk met gevoel te maken, en of het nou in je hoofd, handen of voeten is. Het blijft een gevoel. En als je hier veder over wil praten, praat dan veder via een PB want dit topic gaat nergens naar.
En nee ik wil hem niet weerhouden van een succes, ik wil hem alleen maar op wijzen dat niet iedereen er voor weg gelegd is! En een voorbeeld ik leer al jaren PHP maar het wilt me gewoon niet lukken. En ja de ene heeft er aanleg voor en de andere niet. Maar dat is bijna het zelfde als gevoel neem ik aan.
Citaat van game-projectsToon Meer
Dat is echt een kutreactie. Sorry hoor, maar natuurlijk kan iedereen leren designen! Iedereen kan toch ook leren fietsen? Iedereen kan toch ook leren spreken?
Steven, luister niet naar dit soort mensen. Wat je niet kunt, kun je leren. Mensen die dit zeggen, willen waarschijnlijk zelf niks bereiken met hun talenten.
Over de layout:
Als dit je allereerste layout is kan ik alleen maar zeggen dat hij heel mooi is. Als je het al een aantal weken / maanden doet kan ik zeggen dat je gewoon lekker zo door moet gaan!
Wat betreft de tips: Je kunt wat op internet rondkijken, zoeken wat je zelf mooi vindt, en goed naar de mening van anderen luisteren.
Moet zeggen dat ik zelf heel enthausiast was wat betreft het leren designen, dus ik kon binnen 1 maand al vrij respectabele layouts ontwerpen. Als dit jouw allereerste ontwerp is, kan ik je garanderen dat je er aanleg voor hebt.
[offtopic]Wederom stom spellingsfoutje >.<[/offtopic]
Dit is geen kut reactie, je kan het leren op het gebied van indelen, maar wat het belangrijkste is, is zijn de kleuren. En je moet maar net zien welke kleuren mooi bij elkaar passen. En het is niet lullig bedoelt want het is leuk om te doen. Fietsen en spreken is anders. Net zoals: Niet iedereen kan zo goed voetballen als Cristiano Ronaldo! Dat leer je ook niet zomaar. Niemand kan zo goed golven als Tiger woods! Dat leer je ook niet zomaar. Het zit MEESTAL gewoon in je! En je zou het best kunnen leren weet het niet. Maar omdan meteen een Kut reactie te noemen lijkt me overbodig. En voor deze reactie zij ik ook, volg een paar tuts!
Dus game=projects ga nou niet meteen praten over kut reactie.
Of wil jij zeggen dat jij net zo goed ben als Tiger woods of iemand anders?
Mvg,
En het is niet erg om te proberen! Dat zeker niet, maar het ligt eraan of je het gevoel van indeling en kleuren heb. En niet iedereen heeft dat. Misschien krijg je het wel als je grafische opleiding gaat doen, ik weet het niet maarja. Misschien moet je paar tutorials proberen en dat het dan beter gaat
Mvg,
KyleM :piraat:
Nee dat is niet waar steven.
Je kan het leren, maar je moet de inspiratie en het gevoel er voor hebben. Je kan ontwerpen niet leren, je kan alleen de effecten leren maar als je dat kan moet je het nog leren gebruiken en toepassen.
Begin maar eerst met kleurgebruik en indeling.
Mvg,
KyleM (a)
Ga tuts volgen, en als dat niet lukt of niks wordt, stop er dan mee.
Niet iedereen kan ontwerpen enz.
http://www.phphulp.nl onderaan de zoekmachine gebruiken klaar, zit van alles bij! Leer je ook nog iets :cheer: