En wat kan je er bespreken?
Over de hoofddoeken belasting?
Posts by KyleM
-
-
Toen is WouteR gestopt! (Ze functie neergelegt)
Ik heb geen website met minstens 100 leden maar dat komt nog wel, dus misschien krijg ik het tegoed? als ik het goed heb?
-
tree ja klopt de tekst moet iets donkerder. nee copyright laat ik zo anders komen er teveel balken, vind hem mooi en strak zo
Waarom (na) te maken is?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 29.09.09 20:38:21:
BUMP? -
Wat bedoel je met een beetje te gewoontjes? Hij is gewoon simpel? En ook maar beter want dan hoef je ook niet te zoeken, en minder dataverkeer dus. En ik vind het een beter effect hebben als osm ect.
Maarja, ieder zo ze smaak, ik vind het goed gelukt voor een voetbal manager layout.
En wat bedoel je met: Mischien voor een volgende layout een beetje origineel te werken.
En wat de waarde betreft: Ik vraag dat voor het geval dat het niks wordt dus
-
Kleurcombo, als ik groen doe, dan wordt het weer zo saai, als ik blauw doe vind ik het vrolijk, dus vandaar blauw met groen en grijs.
Ja ik kan wel wat met de headertekst maar wordt het dan niet weer te?
En blauw hoeft toch ook niet perse een voetbal kleur zijn? Zoals ik al zei, als je alleen groen doet wordt het saai dan heb je maar 1 kleur.Dus graag een reactie hier op via pb? Misschien heb ik ongelijk maarja weet niet.
-
[offtopic]Door gezeik van een paar mensen onder andere Niels en Cas ben ik een nieuwe voetbal manager layout begonnen. Dit bewijst dat ik wel kan designen met jullie slappe lul verhaaltjes, als je nou nog durft te zeggen van dit heb je overgenomen dat heb je overgenomen zal ik eens met een mod overleggen wat we hier aan kunnen doen! Want dit is zo allemaal uit me DUIMPJE! Dus kom niet met zwakke lulverhaaltjes![/offtopic]
AUB alleen raten en tips geven!
Geen gezeik! :cheer:Ingame komt nog!
-
@Malliet
Ben het helemaal eens met je!
Dit is een verkoop topic geen [Doe bijdehand topic]!Reageer alleen als je intresse hebt!
Dit wordt steeds meer gedaan zie ik, ik ben geen mod anders had ik hier wel op ingegrepen dat mogen ze trouwens wel gaan doen!Sorry voor me reactie maar Malliet en ik ergenen zich er blijkbaar er aan!
-
Hahaha!
-
@Mod of beheerder
Topic sluiten aub, heb nieuwe layout,
mensen kijk niet goed dus, dit staat helemaal vol met onzin! -
Ik wil werkelijk niet toegeven omdat het niet zo is!
Je gaat met photoshop eerst gewoon opzoek naar een beetje gras kleur, dan zoek je en iets donkerde of lichtere kleur.
Dan voor content zoek je een nog lichtere kleur.Dus kom nou gvd niet met Maarja net alsof jij akn designen eigelijk. en met achterbaks ventje.
Als je nou is even ook je lees bril op zet
En is CP layout dan ook ergens van overgemoen en mijn portfolio layout?
Kom met betere argumenten in de plaats van die zwakke die jij post om je posts omhoog te krikkken!DUS NU WEER ONTOPIC!
-
Hier niels
zou Cas het niet toevallig de kleuren van deze layout want die lijken er ook donders veel op.Link: http://sportevolution.nl/soccermanager
Dus ga jij nou ook maar niet stom lopen lullen
Veder kijken dan je NEUS LANG IS!
-
En CP layout dan? Heb jij die voor mij verzonnen/gemaakt?
Mijn portfolio layout heb jij die voor mij verzonnen/gemaakt?
Wat ik doe, ik maak altijd verschillende designs, en daarvan kies ik er 1 waar ik mee veder ga. Maar ik ga niet veder met deze omdat ik hem niet mooi vindt.
En ik kan gewoon niks verzinnen voor een Voetbal Manager layout, omdat ik nog niet zo ervaren ben, want ben ook nog niet zo lang bezig met het ontwerp van Websites.Dus kom nou maar niet met:
ik geef alleen de tip dat je misschien iets anders moet gaan doen dan ontwerpen, omdat je verder niets zelf kunt verzinnenKijk met je 2e alinia kan ik wat, met dat van: ik geef alleen de tip dat je misschien iets anders moet gaan doen dan ontwerpen, omdat je verder niets zelf kunt verzinnen
kan ik niks mee, ik wil jou eerste 3 designs wel is zien
-
Zoek maar op Deviantart:
Grass texture
Je vind honderde grass texture's als je goed kan zoekenOw en hebben we niet eerder een discussie gehad over het onderwerp stelen?
Kijk jou portfolio als je een echte designer ben maak je er toch 1 zelf? En gebruik ik jou layout nee! Ik heb jou toch een keer een PB gestuurd, heb je hier op geantwoord NEE!Dus ga nou niet weer lopen zeiken, want van mij mag je echt de pot op, met je gezeik!
Daar kom ik niet mee, daar kom jij mee.En als jij nou is je brilletje op zet zie je misschien de off-topic berichten
[offtopic]Wat een voetbalmanager layout? Ja die heeft hij maar anders. Had hem eerst een PM gestuurd om hem te kopen nooit antwoord terug gehad, tja. Maar ik denk dat ik een nieuwe maak want ben niet zo tevreden over deze.[/offtopic]
-
8xdbx8
dat je de rechter kant laat repeat-x? -
Totaal niet naar gekeken, background is van Deviantart
en die kleuren worden in meerdere layouts gebruikt -
Kan kloppen msn loopt vast
-
De background is alleen lastiger om te slicen omdat je een gradient van licht rood (Links) naar donker rood heb rechts.
-
Netjes man!
Zoals dein al zei:"Mooi en Simpel ;)"7.5/10
-
-
Wat is er te grof aan de nav bar? de kleur?
[offtopic]Wat een voetbalmanager layout? Ja die heeft hij maar anders. Had hem eerst een PM gestuurd om hem te kopen nooit antwoord terug gehad, tja. Maar ik denk dat ik een nieuwe maak want ben niet zo tevreden over deze.[/offtopic]