Ja zal er is naar kijken.
Ooow zo, nu snap ik het, het klopt dat beneden oudere computers zijn, ik denk dat ik me daar op moet richten omdat niet iedereen een nieuw beeldscherm heeft dus. de kleuren nog lichter maken
Ja zal er is naar kijken.
Ooow zo, nu snap ik het, het klopt dat beneden oudere computers zijn, ik denk dat ik me daar op moet richten omdat niet iedereen een nieuw beeldscherm heeft dus. de kleuren nog lichter maken
Haha, stoer man
Ja ik had het ff snel voor het eten gemaakt, ff snel snel
Maar wat ik niet snap is dat de kleuren boven anders zijn (lichter) als beneden op de Pc Daar is het veel donkerder.
Wat bedoel je met Toepassingen?
(Ik was nog niet klaar, bijna, maar dat geeft niet ik vroeg om te raten dus :))
Bij plaatjeurl hoor het toch?
`plaatjeurl` varchar(255) NOT NULL default 'http://www.jonkomedia.nl/banner.png',
Zoiets?
Weet het niet zeker
Beste,
Ik ben 20 min. bezig geweest met een Pedicure Layout.
Voor wie: voor me moeders werk :p
Waarom: Ik ergerde me aan de layout die nu online staat, voor de gene die hem willen zien:
Dus daarom dacht ik, waarom maak ik geen nieuwe layout
Dit is mijn versie:
Aub raten!
[offtopic]Voor de mensen die niet weten wat Pedicure is: Een pedicure behandelt iemand z'n voeten, als die gene bijv. voet klachten heeft enz. Net zoals een Tandarts maar dan voor je voeten ;)[/offtopic]
Nieuwe link geupload!
Aub raten!
Komt hij met ze paint xD
Dat is helemaal niks
Misschien...
Ik zal morgen proberen met de laptop via iemands anders zijn internet het juist .PNG bestand te uploaden.
Alsjeblieft ga naar bed, als je 13 bent dan is het bedtijd voor jou!
En ga maar lekker ergens anders iemand lastig vallen!
*Kuch kuch* Hoe oud ben jij 12 of 13 toch?
Ow en heb je bewijs dat ik dat cartoon niet mag gebruiken?
Kijk dan naar de background! Hij is niet hetzelfde ******* leer lezen man!, ga hem maar vergelijken, en btw ik weet 100% dat jij hem ook niet hebt gemaakt. En oja, die layout van jou en frenzo lijkt ook maar een klein beetje (een heleboel) op die van http://www.crimestreets.nl was het volgens mij.
Dus kom nou maar niet met: Leer designen en wees uniek.
Indeling is die het zelfde nee? je hebt heel die layout niet eens gezien man
1e: Cartoon was toch van Frenzo?
2de: Wat wil je met de headertekst doen, zit geen copyright op niks! Dus doe maar wat je wilt.
Over de cartoon ga ik het nog even met Frenzo hebben.
Patsertje, volgens mij heb ik hou ook in me msn lijst.
Zo ja dan contacteer ik je even!
Ps; Jij was toch verbannen?
@ Laeresh
Dan ben jij gewoon een persoon die Photoshop niet snapt en niet mee om kan gaan.
Als je photoshop kent en de snelle toetsen weet ben je een stuk sneller!
[offtopic]Komt die bijdehand weer hoor, met ze piraterij Hij zei: Van al de vorige versies vind je nog maar heel weinig op het internet, dus het zal waarschijnlijk CS4 worden voor je... Hij zegt niks over downloaden, misschien wel een Demo of dergelijke?[/offtopic]
Photoshop CS4, snel, simpel, alles gewoon, ik ken heel Gimp niet dus. Ook nooit mee gewerkt, meteen aan Photoshop beginnen!
ik vroeg aan hem mag ik die cartoon gebruiken, hij zei ja. Ik vroeg kan je hem even zoeken, hij zei oke, maar uiteindelijk kon hij hem niet vinden. (1 maand geleden ofzo)
En nu vandaag ging ik een layout maken en toen dacht ik laat ik is een cartoon gebruiken.
Als je goed kijkt is de BG anders
Klopt ik vroeg aan Frenzo of ik cartoon mocht gebruiken, en dat mocht. En het enigste wat er op lijkt is de cartoon en header tekst. Maar even raten aub!
Waarvoor zoek je paypal geld?
Kan wel, want mij PC doet heel vaag (Internet)
Niemand????
Hallo,
ik ben bezig met een layout, voor Crime designs.
Alleen wat vinden jullie ervan?
Let op:
Hij is al helemaal klaar, maar mijn upload doet ontzettend raar dus daarom zie je maar 70% van de layout.
Voorbeeld:
Klik link
Aub raten volgens de volgende punten:
Verkocht aan mij.
Ik heb 10 euro (Paypal) overgemaakt en hij heeft netjes mij het .PSD bestand gestuurd!
Hij is goed te vertrouwen!
Ps: Hier kan een slotje op!