Posts by Zohra

    Ik ben op zoek naar linktrades voor mijn weblog.


    Ik hou een weblog bij voor een Nederlands Facebook alternatief.


    Je kunt het weblog hier vinden: https://socializen.blogspot.com


    Op de links-pagina staat hoe wij linktrades aangaan!


    Tevens zijn wij op zoek naar mensen die mee willen werken aan de website, die goed kunnen programmeren en die evt op vrijwillige basis mee zouden willen werken aan de site, daar het een startup betreft!


    Wil je vrijwilliger worden voor de site? Lees daar HIER dan meer over!


    Lees daar hier meer over!

    Hoi Jeroen,


    Dankjewel, hier kan ik wel iets mee :)


    Groetjes,



    Zohra

    Voor mijn website probeer ik de beste METATAGS in te stellen zodat ik zo hoog mogelijk in Google kom te staan.


    Momenteel vindt ik mijn site nog niet zo snel terug in Google, hoewel ik in de analytics veel bezoekers detecteer.


    Vandeweek had ik een TOP dag van maar liefst 500 bezoekers.


    Ik heb een sitemap ingediend bij Google analytics.


    Mijn website gaat over kunst en artprints verkopen op allerlei producten!


    Welke metatags kunnen jullie mij het beste adviseren als je mijn website bekijkt?


    Alvast hartelijk dank!

    Ja ik denk ook dat er niks anders opzit.... aangezien het template het ook niet toelaat. Ik heb niet zoveel verstand van programmeren helaas. OF ik moet overstappen naar een ander template met meer mogelijkheden en dan gaandeweg de oude look een beetje overnemen maar om tot deze look te komen moest ik heel veel werk verrichten.


    In ieder geval hartelijk dank voor al je huip en advies :)

    Ik kan je niet helpen met je css, maar ik kan je wel een tip geven.


    Wat ik persoonlijk zou doen, is de website in wordpress maken met Elementor. Aangezien je (nog) geen ervaring hebt met html/css is dit veel makkelijker. Ik gebruik het dagelijks omdat ik geen zin meer heb om elke keer in de css te gaan zitten kloten het werkt veel sneller!


    En je kan het zo responsive maken als je maar zelf wilt :)

    Dankje voor de tip, ik heb ook een wordpress site en elementor maar ik heb hier nu zoveel werk aan gehad ik wil het perse goed hebben , het moet toch lukken :)


    Ik heb wel wat ervaring met HTML en CSS en weet er al aardig wat vanaf, ik heb zeker het afgelopen half jaar heel veel geleerd maar ik ben geen professionele programmeur en heb bepaade dingen gewoon niet goed gedaan, de verhoudingen kloppen niet. Hopelijk is er iemand die mij kan helpen!


    Dankjewel in ieder geval :)

    Hallo,


    Ik ben bezig met DEZE WEBSITE, maar ik worstel met een probleem.


    Omdat ik nog niet zo'n enorme ster ben met CSS heb ik het template een beetje verkloot. De site is niet (meer) mobiel vriendelijk en als je hem op de iPad bekijkt valt het hoofdframe buiten beeld en ziet her er niet mooi uit, De desktop weergave is wel ok zo denk ik!


    Het is een site die draait op BLOGSPOT / BLOGGER en het is een template dat eigenlijk bedoeld is voor video-websites maar ik heb er iets anders van gemaakt en getweaked naar mijn smaak.


    DIT is het oorspronkelijke template...


    Ik heb de slider verwijderd en mijn eigen stijl eraan gegeven maar nu kloppen er dingen niet meer.


    Wie kan mij helpen met een goede CSS code zodat alles weer klopt en in proportie is?


    Momenteel heb ik nog geen inkomsten uit de site omdat hij nog niet af is Wel trek ik al aardig wat dagelijkse bezoekers.


    Ik zou als tegenprestatie diegene die mij helpt een gratis pagina aan kunnen bieden met een SPOTLIGHT op de HOME page van mijn site of een banner met een link naar jouw site, waar je dan een jaar mag blijven staan.


    Hopelijk kan iemand mij helpen!


    Bij voorbaat dank! :)

    Jeetje, zo technisch ben ik (nog) niet haha, ik ben geen professionele ICT-er dit is eigenlijk gewoon een hobby van mij maar ik wil graag leren en ik wil gewoon en website hebben die goed werkt en dat doet het op dit moment niet.


    Het widget verwijst eigenlijk naar een pagina:



    http://gratisadverteren.chatango.com/


    Deze pagina is op een of andere manier in dit bovenstaande scriptje verwerkt.


    Ik heb geprobeerd om mijn url in het scriptje te plakken maar dat werkt niet....


    Ik hoop dat er nog iemand anders meekijkt die misschien een oplossing heeft.


    Hartelijk dank :)

    Oef, wat een gedoe..... danjewel weer, het wordt dus lastig.


    Ik kwam wel op een idee....


    De chat is een third-party widget en maakt gebruik van het volgende script:



    <script id="cid0020000229431837476" data-cfasync="false" async src="//st.chatango.com/js/gz/emb.js" style="width: 832px;height: 550px;">{"handle":"gratisadverteren","arch":"js","styles":{"a":"0084EF","b":100,"c":"FFFFFF","d":"FFFFFF","k":"0084EF","l":"0084EF","m":"0084EF","n":"FFFFFF","p":"10","q":"0084EF","r":100,"fwtickm":1}}</script>



    Nu heb ik een webshop op https://arhoz-zohrt.pixels.com is het mogelijk om deze webshop in een zelfde soort scriptje te verwerken? Zodat het niet in een i-frame laadt, maar net zoals de chat middels een javascript? Dan ben ik dat probleem met een omleiding kwijt.


    Nu heb ik zelf van Javascriptjes niet zoveel kaas gegeten. Hoe zou ik dit dan moeten doen?


    In ieder geval hartelijk dank voor je hulp weer :)


    P.s.: Ik ga jouw mogelijkheid eens onderzoeken en kijken of ik eruit kan komen ...

    Het zit zo, als ik een blog wil schrijven op mijn blogger blog en ik wil bijvoorbeeld een widget installeren in dat blog,dan toont dat widget niet in de i-frame maat die ik zelf wil hebben maar in wat in het template verwerkt is. Ik weet niet of je het bestandje hebt gedownload zodat je kunt zien wat ik bedoel. Ik kom er zelf niet uit.


    Ook als ik een extra pagina wil toevoegen waarin ik bijvoorbeeld een contact formulier wil embedden of een forum, dan toont het in de i-frame maat die in het template verwerkt is en niet in het formaat van het widget dat ik wil installeren, en dat vindt ik lelijk...


    Ik weet niet wat ik moet doen om het op te lossen omdat het een template is dat eigenlijk bedoeld is als een soort Youtube-site, maar ik heb het omgebouwd tot een advertentie site, ik was blij met de layout van het template maar het doet niet wat ik wil.


    Normaliter, als ik gewoon een standaard template neem van Blogspot, kan ik er elk i-frame in plakken wat ik wil en dan toont het ook in het formaat dat ik wil, het is alleen zo dat dit template beperkingen heeft wat i-frames betreft, daar ben ik later pas op gestuit toen de website zich verder ontwikkelde en om nu weer een heel nieuw template te nemen alles weer opnieuw te doen zie ik niet zitten, dat is me teveel werk, het moet toch mogelijk zijn dat dit 'fixed' i-frame probleem op te lossen?


    Ook de CSS-code krijg ik niet op orde....


    In ieder geval hartelijk dank voor je zeer uitgebreide antwoord :)

    Hallo,


    Ik ben een website aan het bouwen (de site is nog lang niet af) op het blogplatform BLOGGER. Nu gebruik ik een blogger-theme , dat oorspronkelijk bedoeld is om er een video website mee te bouwen, ik heb het met CSS aangepast aan mijn eigen smaak maar ik ben nog niet echt een kanjer in CSS. DE desktop weergave van mijn website is best ok, maar als ik hem op mijn iPad bekijk ziet het er niet uit.


    De HTML code van mijn template kun je in dit bestandje bekijken.


    Het belangrijkste probleem echter is de weergave van i-frames. Omdat in de HTML-code van het template i-frames een vaste afmeting hebben, kan ik op andere pagina's in mijn site geen mooie i-frames plaatsen omdat het zo in het template verwerkt is.


    De maker van het template is er echter mee gestopt dus ik kan daar niet meer terecht voor support, zeker omdat ik de free versie heb gekozen.


    Is er hier iemand die mij kan helpen met het HTML template van mijn site en de CSS code om deze te optimaliseren zodat het er ook op de mobiel goed uitziet?


    Als tegenprestatie kan ik je dan een gratis pagina aanbieden op mijn site :)


    Alvast bij voorbaat hartelijk dank :)