Posts by Drona

Hallo allemaal

kan iemand even mee kijken waarom dit niet werkt ik wil namelijk iedreen die langer dan een uur niet is ingelogt updaten in de database naar een 0 en iedreen die wel is ingelogt updaten naar een 1 dit ben ik vanplan om de uur via een cronjob te doen maar dit wil maar niet werken kan iemand uitlegen waarom dit niet werkt volgens mij is de query helemaal goed.

Bedankt alvast.

PHP
    mysql_query("UPDATE FROM `[leden]` SET `activated`='1' AND `time`+3600 < NOW()");

Hallo Allemaal.

ik heb een vraag ik snap iets niet ik wil dat er elke uur via een cronjob deze query wordt gecontroleerd.
    en mocht je langer dan een bepaalde tijd niet actief zijn wordt het geupdate naar 1.

nu is het probleem dat ik heel vaag dit soort querys maak maar de time niet echt begrijp.
    time`+60*60*24*3 dit staat voor 6 seconde 60 minuten 24 uur en 3 dagen zoiets?

als ik om de uur wil laten controleren moet ik time`+60 < NOW() van maken dan checkt die iedreen die 60 minuten leden actief was?

PHP
    mysql_query("UPDATE `` SET ``='1' AND `time`+60*60*24*3 < NOW()");

groeten,

deze figureren hadden ook iets met belsysteem gedaan toch dat 50% naar hun ging. en nu moet je hopen dat de config de basis geen rare dingen instaan.

decoderen gebeurt wel weer door iemand en zodra die files beschikbaar staan is het pas fun :)

alles werkt al op assoc dit is gewoon een deel script die ik van object om wil zetten naar assoc en die een error geeft. de code die helemaal boven aan staat is object die wil ik assoc maken de 2e code heb ik het omgezet naar assoc maar geeft hij error.

is $data['login'] wel goed? of moet ik dit van maken ($data['login']);

als ik dit gewoon upload krijg je die error niet als het object is maar zodra ik het omzet naar assoc krijg ik error terwel heel mijn site op assoc draait van login tot clan.

ik vervang dit $data->login door $data['login'] neer te zetten.

de config is goed en gebruik al tijden geen mysql_fetch_object meer, het probleem is als ik de zelfde script omzet juist naar assoc doet hij het niet meer.

waar hebben jullie het over man als ik dat wilde doen zou ik dat toch doen en niet neer zetten

"wil je dat ik die captaha hier neerzet denk dat hij daar niet echt blij mee zal zijn."

hij reageerd niet eens op zijn gmail en hier op criminalspoint. zal maar niet de captaha kopen als ik jullie was. ik dacht dit een betrouwbaar persoon was dus niet!

Hallo

wil in `[leden]` een tabel aanamaken die codelevel zal heten deze wordt via creditshop geupdate naar de waarde 1, 2 of 3 vervolgens rekent het script de random uit die moet worden weergeven die natuurlijk bij dat codelevel hoort. ik weet niet of de if en else goed zit kan iemand vertellen wat er verkeerd gaat tijdens de if en else?

Bedankt alvast.

:slotje:

Beste,

Heeft iemand nog een uniek familie/clan script die goed gescript is zou diegene dan contact met mij op willen nemen.
    Wij zijn namelijk bereid hier 100 tot 200 euro voor te betalen.

Groeten

Hallo.

ik zou graag een deel van mijn leden willen verwijderen iedreen met 0 power maar dat lukt maar niet kan iemand veder helpen heb geen zin om dit via phpmyadmin te doen.

Dit moet gewoon werken maar hij voert niks uit.

PHP
    mysql_query("DELETE FROM `[users]` WHERE ROUND((`attack` + `defence`) / 2 + `clicks` * 5,0) <= 0 AND `time`+60*60*24 < NOW()");

Jesse dadlijk zit je gewoon met paint te werken en iedreen voor de gek te houden laat online versie zien ze kunnen heus niet je php files kieren dus waar maak je druk om.