Erg bedankt Jannick voor je hulp
Posts by Drona
-
-
-
-
ik had gefelicteerd als voorbeeld gebruikt de bedoeling is eigelijk dat de melding komt als je lager dan rank 3 bent of minder dan 3x hebt gebelt dan komt de exit anders gaat hij door met het script.
-
-
is er geen andere manier zoiets als ik had zonder de if and else want volgens mij moet dat ook kunnen.
-
omdat ik het in bestaande scripts wil gebruiken en zonder exit slaat hij het over had daarom zo oplossing verzonnen die alleen de melding geeft als je er niet aan voldoet en als je er wel aan voldoet moet je geen melding krijgt maar dat werkte niet.
-
-
Hij weergeeft bla maar ik heb rank 6 inplaats van 3 en 'aantalxgebeld' is 10x dus die melding hoor ik niet te zien toch ?
-
100% klopen de values ik heb dit nog een keer voor de zekkerheid gecontroleerd en heb ook >= neergezet voor hogere rank dan 3 maar werkt niet het werkt wel als ik rank 3 en meer dan 2 bellers heb en als ik OR tussen zet in plaats van
gebreurt er niks.
-
-
Hallo Allemaal,
ik wil dat hij controleerd of hij de rank of aantal keer heeft gebelt als 1 van deze klopt dat hij de echo geeft, nu controleerd hij of ik beiden heb en dat is niet de bedoeling kan iemand een voorbeeld neerzetten wil het liefst in 1 regel.
bedankt
-
owncrime.nl
-
15 en je hoeft hem alleen nog geslice te leveren.,
-
Het bestand dat u probeert te downloaden is tijdelijk niet beschikbaar.
-
het werkt bedankt iedreen die een oplossing heeft geven.
-
krijg deze error JeroenH
You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ''[clans]' SET pub = pub+1, cof = cof+1, nacht = nacht+1, motel = motel+1, c' at line 1
-
Werkt altijd nog niet hij wil niet update ook als ik de veldname clan naar name verander..
-
jewel had een echo er onder geplaats dan zie ik je de famillie naam.
-
Als je het op jou manier doet SC-Scripting dan wordt er niks bij geteteld.