Posts by Velten

    Guido, als ik een auto van je steel en 'm in brand steek zeg ik toch ook niet: ja, gestolen, maar hij is er niet meer?


    Sorry dat ik nu een beetje boos wordt, maar ik kan er echt niet tegen als iemand denkt verstand van recht te hebben terwijl ik alles met m'n advocaat heb besproken en zelf ook rechten heb gestudeerd. Geloof me dat het niet meer uitmaakt of S. iets wel of niet online heeft staan; de deurwaarder heeft al geconstateerd d?t het online heeft gestaan.


    We zullen zien hoe dit afloopt. Wat ik hier kom doen is dus waarschuwen. Ben over enkele dagen terug uit 't ziekenhuis en ga dan doorpakken, nu hebben mensen dus nog de kans zich er van te weerhouden. S. is al veel te ver over de streep.

    Onzin Guido.


    Citaat

    odra zij hun source of scripts van G4G eraf halen is er op geen enkele manier een strafbaar feit voor jullie te constateren.


    Sowieso is dit al helemaal ongegrond. Screenshots zeggen nog genoeg, maar als extratje kun je 't een deurwaarder laten constateren dat het online staat. Dat gaf ik al direct aan en dat is dus ook gedaan.


    Hoger beroep doorzetten als wij eigenwijs doorzetten? Dat zou betekenen dat we ten eerste al gelijk moeten krijgen. Dan kunnen de aangeklaagde in hoger beroep gaan, maar dat werken we natuurlijk weer tegen.


    Geloof me nou maar en wees niet na?ef: dit is heel erg strafbaar, controleerbaar en dit is ons ook al eerder gelukt.


    Meneer S. was ook zo slim onze website vol te spammen (lees: klanten weg te halen). Daar gaan we nog het meeste geld voor eisen!

    De schade die we kunnen eisen is inmiddels enorm, en na meerdere waarschuwingen heeft meneer S. toch doorgezet. Nu de kans aan ons om dat geld op te eisen. Politie zal vanzelf wel op je deur staan.


    Killingdevel: ja, gaat voornamelijk om PHP code.

    Nee, ik heb geconstateerd dat de echte versie er tussen zit.


    Het is ook lullig voor mensen die niet weten dat ze fout zitten. Ze denken een gratis script te kunnen gebruiken (of een deel ervan) maar zorgen er dan wel voor dat wij tienduizenden euro's schade kunnen eisen. Zelfs dit forum kunnen we aanklagen, omdat deze mensen vaak zelf niet weten dat ze schade aanrichten en dan kunnen wij de informatiebron aanklagen. In dit geval dus dit forum.


    Daarom waarschuw ik jullie. Ik lig op dit moment in 't ziekenhuis maar heb m'n advocaat al telefonisch gesproken. Volgende week gaan we de aanklachten en onderzoeken voorbereiden. Nu kunnen jullie 't nog aanpassen...

    Graag wil ik jullie wijzen op de verspreiding van het script van G4G.n: dit is volkomen strafbaar en ik raad dus eenieder die 'm download aan hier niets mee te doen.


    Elke website die wordt gelanceerd en waar een deel van onze code wordt gebruikt wordt aangeklaagd. Sowieso vind ik het al gigantisch kinderachtig.


    Om even te laten zien dat ik hier geen grappen kom maken, heb ik hier een brief die is verzonden naar de verspreider van het script. De politie is inmiddels bezig met adresonderzoek. Elke kopie die draait zullen we door een deurwaarder laten constateren om later aan te kunnen tonen dat wij daar een schadevergoeding voor kunnen eisen.


    Ook alle informatie over G4G die vertrouwelijk EN BESCHERMD is op DEZE website is inmiddels door een deurwaarder geconstateerd en wij zullen ook deze website voor 't gerecht halen.


    Ter info en waarschuwing dus.


    Zie link:
    http://www.veltenmedia.nl/uploads/file/_0408161300_001.pdf