Posts by wit007

Hoi,

ik zoek een upload script, die maar een paar regels lang is.

alvast bedankt.
    P.S: ik heb al een tijd gezocht op Google, voor het geval dat iedereen gaat zeuren...

Hallo,

Ik zoek een form script waarmee iets wordt geupload, en dan in de table songs de volledige path,(dus ook met http://) wordt toegevoegd.

Hallo,

Ik kom er niet uit, ik wil in een form een textarea. dat lukt wel. maar dan wil ik als hij hem verstuurd, dat hij naar een ander bestandje gaat, en dan dit uitvoert: rij 'hometext' veranderen in table 'settings', waarbij 'hometext' de gestuurde inhoud in de textarea wordt. weet iemand de code hiervoor?

het soccermanager script op soccermanagerscript.com is gewoon gratis te downloaden, moet je even zoeken op google. er zitten daar ook bugs in.

Hallo,

Ik heb voor het eerste een banner gemaakt.
    Nou vraag ik me af wat jullie hiervan vinden.

De banner: http://www.bulletdeal.nl/site-ad-banner.gif

Ik zou het graag zo zien:
    (waarde is niet serieus, want dit zal denk ik nog geen €1 waard zijn...)

PHP
    [b]Naam:[/b]
    [b]Cijfer:[/b]
    [b]Pluspunten:[/b]
    [b]Verbeterpunten:[/b]
    [b]Waarde:[/b]

P.S: Ik bedoel dit niet als reclame, maar gewoon om te kijken wat iedereen hiervan vindt.

Hier latest_results.php:

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.09.09 19:16:17:
    niemand wat gezien?

Dein: ja, je hebt gelijk. ik heb van een ander al de database gekregen, maar nog steeds krijg ik de volgende fouten:

Warning: array_merge() [function.array-merge]: Argument #1 is not an array in /home/qbzotgra/domains/bulletdeal.nl/public_html/latest_results.php on line 10

Warning: array_merge() [function.array-merge]: Argument #2 is not an array in /home/qbzotgra/domains/bulletdeal.nl/public_html/latest_results.php on line 10

Warning: array_merge() [function.array-merge]: Argument #3 is not an array in /home/qbzotgra/domains/bulletdeal.nl/public_html/latest_results.php on line 10

Warning: array_merge() [function.array-merge]: Argument #4 is not an array in /home/qbzotgra/domains/bulletdeal.nl/public_html/latest_results.php on line 10

weet iemand hoe dit komt? als je daarvoor latest_results.php nodig hebt, zeg dat dan even.

Smil-E: dit is dan fout gegaan, want ik heb je maar 2 keer een sms gestuurd. dit gebeurde volgens mij ook al bij Schwarzkopf, want daar kreeg ik ook 2 mailtjes met dezelfde inhoud...