er komt toch ook ergens te staan waar je een productcode in kan voeren? raar dat als hij opstart je meteen dat bericht krijgt.
Posts by wit007
-
-
Als je mij even een PM stuurt, geef ik je een productcode.
-
Raar, nu doet hij het in eens wel...
:slotje:
-
Hallo,
Ik keek gister avond voor een uitgebreid advertentie script, en toe belande ik op dit:
http://awsd.com/scripts/webadverts
Het probleem is, dat ik gisteren nog op de website kon komen, maar nu doet die site het ineens niet meer. heeft iemand het script WebAdverts, of kom jij wel op die site, kan je hem dan aan mij geven?Alvast bedankt.
-
Ik zoek een zoekmachine script. niet zo 1 als die je bij google aan kan vragen, maar echt helemaal in je site te bouwen, dat hij zelf kijkt wat er in de pagina's staat.
Heeft iemand die, of ergens op een site gezien?
note: ik heb al een hele tijd gezocht, dus geen gezeur dat ik beter moet kijken graag... -
-
hoi,
In mijn table 'songs' staan de columns id, maker, title, en url. nu wil ik dat er in een php bestand, een bepaalde query wordt uitgevoerd, en die dan bekijkt, wat de hoogste id is, en daarvan de column 'maker' en 'title' laat zien in het bestand. kan iemand die even heel simpel voor mij maken?
-
Ik heb m al gratis...
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 11.10.09 11:56:16:
Hij heeft het 'gesliced' met de WYSIWYG editor, die doet dit automatisch. -
Leg ook even uit, hoe het je is gelukt. zo hebben anderen hier ook wat aan.
-
Hij vraagt gewoon 5 euro voor dit!!!
Voorbeeld van youtube download script: http://criminoso.v3host.be/ -
ben voorzien!
:slotje: -
ik zoek een portfolio layout, maakr niet uit of het .psd is, of een html+css. het liefst gratis.
Note:
1: Ik heb al een hele tijd gezocht.
2: Geen offtopic reacties. -
Heeft iemand hem misschien voor minder dan 35 euro?
-
Ik heb via OGM daarstraks een mail gestuurd naar Koen Rens
-
Ik heb eigenlijk geen budget, ik vraag altijd hoe duur het is, en dan zeg ik of ik dat goed vind, of niet.
-
Edge heeft een bepaalde code waarmee hij topics afsluit!!!!!
-
Hallo,
Heeft iemand de Dutchleader source liggen, of iets wat er op lijkt?
Als je er 1 hebt, PM me dan!Ik wens geen offtopic reacties!
-
-
-
:slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje: