Posts by wit007

Luc: Hij vraagt er eentje die de images uit de db haalt.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.11.09 08:51:32:
    Misschien heb je hier al wat aan, dit script haalt de images uit de db.
    Alleen nog even de sql maken, door simpelweg een table 'afbeelding' te maken, met daarin de rows 'nummer', 'afbeelding', en 'omschrijving'.
    En dan inbouwen in de lightbox.

Hoi,

Ik kom er maar niet uit.
    Mijn layout wordt goed weergeven, maar zodra ik er 3 bestanden van maak, (top.inc.php,index.php,bottom.inc.php) wordt hij anders weergeven.

Voorbeeld:
    http://bulletdeal.nl/smusic/test/

Als je geen fout ziet, ligt het aan je browser.
    Dan is hier een voorbeeld hoe het er fout uit ziet.
    http://upload-now.nl/upload/c79d001171/fout.png

EDIT:
    Codes:

top.inc.php

index.php

PHP
    <?php
    include("top.inc.php");
    ?>

Hier de tekst...

<?php
    include("bottom.inc.php");
    ?>

bottom.inc.php

En hier het volledige script, hoe hij het wel doet:

Weten jullie hoe dit komen?
    Alvast bedankt.

Bij mij wordt de profiel pagina verkeerd weergeven.
    En, als ik in deze reactie de 'e' neerzet zoals jij die hebt staan bij 'ideeen', dan krijg ik dit: ë

Goede ideeen! :cheer:

moet NULL niet voor default ?
    Én: Is het niet handig als je alleen de code van TABLE scooters stuurt, want de pagina laden duurt nu zo lang.

zie mijn edit.
    Nogmaals: Geen offtopic reacties!(discussie is nu gesloten)
    jammer dat sommige mensen niet weten hoe ze hiermee om moeten gaan... ze weten alleen hoe ze een topic kunnen verkl**en. wat trouwens ook handig is, is de regels even doorlezen.

jansteen: Hij is ook geript, het is de PSD file, die zij zelf vrij hebben gegeven, want ik heb hem van die site ook gedownload. er is dus geen sprake van illegaal downloaden. En anders, als ik hem ergens anders had gedownload, is dat ook niet illegaal, waarom zou dat zo zijn? denk daar maar eens goed over na. en hopelijk krijg je een banpuntje, want ik heb gevraagd om GEEN offtopic reacties!

EDIT: ik heb gekeken, niet van de originele site af, maar als je 10 seconden zoekt op google, heb je de PSD zo.

Gunpower: ik zeg toch ook niet dat ik deze layout ga gebruiken? het enige wat ik wil weten is hoe alles gecodeerd wordt. als iemand dat voor mij voor ?10 kan doen, kijk ik hoe hij dat heeft gedaan, en daar leer ik weer uit.

graag geen offtopic reacties!

Hoi,

Ik zoek iemand die kan slicen voor €10, zo snel mogelijk. iemand anders zou het voor me doen, maar die heeft door een autoongeluk zijn arm gebroken, en kan mij dus niet verder helpen.
    Stuur me maar een PM als je voor mij wilt slicen.

EDIT:
    Voorbeeld:
    http://bulletdeal.nl/portfolio.PNG
    voorbeeld wijkt een beetje af van de gewone, kwaliteit is niet zo goed.
    Alvast bedankt,
    Andy de Wit

Geen offtopic reacties!