Posts by lollas

Citaat

Source heb ik zelf gemaakt,
    maar de echte layout die ik er op had gezet was van cc.
    en ik had gevraagt of ie nog steeds legaal was en toen zijden ze allemaal ja.
    En die printscreen is van het spel.

Ja me naad. Je hebt de source zelf gemaakt en dan ga je rondvragen of het wel legaal is om te verkopen of uberhaupt de source te hebben.

Maar als hij helemaal legaal is waarom release ik hem dan niet gratuit. Astublieft Criminalspoint ;)

PHP
    http://rapidshare.com/files/386471544/CrimeAddicted__1_.zip.html

Gangstawar krijg je bij deze scherpe hosting ook sambal bij? Want zo te lezen is het niet zo heel erg scherp. Verder wil ik wel zaken doen als je kvk hebt. Pm me als dat zover is.

Citaat van Gblow1

oké ;) en wat dacht je van 'overleef jij het' in roze?

[offtopic]Zucht ik wist het niet maar nu weet ik het zeker.. Het is lastig om Belgen wat uit te leggen.[/offtopic]

Kerol ik zeg doen! Prachtig! Magnifiek! Roze is het nieuwe paars en paars is het nieuwe blauw! Als ik nog een goede tip mag geven dan moet je zeker weten die auto over spuiten in het rood met witte stippen.

Nee ik bedoel niet dat je geen kritiek kan geven op kritiek van anderen over jouw zelf gemaakte layout. Wat ik bedoel is wanneer je opbouwende kritiek krijgt van anderen die objectief naar jouw layout kijken geef je als verdediging kleine subjectieve argumenten waarom je daarvoor gekozen hebt om dat te doen. Dan heeft het toch helemaal geen nut om kritiek te vragen? Als we zeggen die button is lelijk is en je veranderd die regenboogkleuren nu naar creme wit dan zal je straks positievere reacties horen omdat het waarschijnlijk mooier staat dan eerst. Het zijn tips die je krijgt. Doe er dan ook wat mee.

Gblow1 je vraagt om kritiek en wanneer we dat geven dan praat je het jezelf goed.

Dus ik verander mijn mening. De layout is perfect ga zo door. Prachtige kleurencombinatie. Als ik jou was zou ik het signeren Roelf! 10/10

[offtopic]Hoe hou je een belg 2 uur bezig?

geef 'm een briefje met op beide kanten geschreven:
    Z.O.Z.[/offtopic]

Als je heel eerlijk bent voor jezelf dan weet je toch wel diep in je hart het antwoord op je vraag.. Maar om je vraag nu te beantwoorden zal ik nu de positieve dingen vertellen die me opvallen. Je hebt een mooie auto gebruikt voor jouw layout en je hebt een hele opvallende button. Maar het hangt gewoon niet samen! De kleuren en de fonts. Mijn tip is, kijk veel naar andere criminal sites en volg veel tutorials op het internet.

Grtz,

Lollas

Ok MrMees ik heb net het boek besteld. Ik ben nu ook jouw artikel aan het lezen. Erg goed en simpel geschreven. Dank daarvoor. Als men verder nog tips heeft voor boeken of Nederlandse tutorials plaats ze dan neer a.u.b.!

Citaat van MrMees

Ik zelf heb veel gehad aan dit boek:
    PHP 5 en MySQL de basis door Ghica van Emde Boas.

Dit boek heeft Dein mij een tijd geleden aangeraden, en nu kijk ik er af en toe nog eens in wanneer ik iets vergeten ben.

Ik heb zelf wel ondervonden dat je veel meer leer van doen, dan van het lezen van een boek. Ook zijn er veel artikels op internet te vinden waar je ook veel van kunt leren!

Ok bedankt voor de tip. Maar als ik naar de reacties kijk van bol.com over dit boek dan begin ik wel een klein beetje te twijfelen..

Citaat van Release

Een aan een gesloten regel scheiden we ook niet doormiddel van een punt dus als je zo slim uit de hoek wenst te komen zou ik zelf nog even oefenen, "m'n"? Weet niet waar je dat vandaan hebt? Maar goed terug ontopic hoe kan een ander bepalen wat voor jou een goed boek is?

Nou ik wil zeker niet slim uit de hoek komen want ik bevind me momenteel niet in een hoek. Capisce? Verder is m'n gewoon spreektaal en het betekent mijn.

Ontopic
    Nou niet een boek waarbij je in het begin denkt, "Hé wat is php en mysql eigenlijk makkelijk." en dat je na een paar hoofdstukken het boek met een föhn moet droog maken omdat je zit te janken van het niet begrijpen.