Posts by lollas

8,5/10

De kleurencombinatie is goed. Indeling is ook goed bedacht. Alleen de copyright balk vind ik nog niet zo mooi. Maak daar een mooi ballonnetje van net zoals dat ballonnetje van die twittervogel.

MVG,

lollas:cheer:

Misschien omdat je geen enkele verstand hebt van sources aanpassen zodat hij het wel doet?

Want wat heb je nu precies gedaan? Gewoon de source banditi uploaden naar je ftp en that's it?

Zucht. Er zijn zoveel topics hierover gemaakt. Probeer de zoekfunctie eens. Verder raad ik je aan om zelf een te scripten. Als je geen zin hebt om dat te doen neem dan banditi of criminolz als source.

lollas

Je zegt dat je wil helpen met vertalen maar daarna zeg je dat je niet zo goed bent in engels. Dude wat te fok. Kan je uberhaupt wel Slovakijns of wil je even lekker je slagje slaan door hem op te lichten. Ga naar zwartemarktplaats.nl ofzo.

Ontopic:
    You've done a great job there mate. The game is original and the layout is superb. There was only one downside I could find. Your website is in Slovakian language. Try translating it with google translate. If you need help with translations don't ask meloentje.

lollas :cheer:

Wat een bullshit dat iets kindvriendelijk moet zijn. Toen ik rond 8-14 jaar oud was wilde het grofste van het grofste spelen.

Ontopic:
    Ikzelf heb een uniek gameconcept in gedachten. Ik heb helaas niet de kennis om dit te verwezenlijken. Heb wel de macht van de pen om mijn briljante idee op papier te zetten. Nu ben ik bezig met het leren van scripten alleen dat lukt me niet echt. -.- Maar aangezien je jouw idee al binnen heb zal ik het niet hierbij vermelden.

lollas

Ja sloosmediam, ik ken hem ook. Hij hebt zo'n lieve hond die heet captain hook. En heeft een dekbed van Jack Sparrow. Hij is een hele grote fan van piraten. Ieder z'n ding weetje.... Ik ben meer van gaten dicht maken in de ozonlaag.

Maar weer ontopic. The Pirate Bay is zo'n cult geworden dat je het eigenlijk niet kan verbieden. Iedereen kent het wel. Ik heb ze zelf gesteund door een TPB t-shirt te kopen. Elke keer wanneer ik TPB torrents gebruik dan draag ik dat shirt.

Lollas

Ik vind de layout erg mooi en overzichtelijk. De tekst daarentegen is niet goed te lezen doordat het te donker is. Als je een lichtere kleur daarvoor gebruikt dan is de layout perfect. Ga zo door Jeroen!

Lollas:cheer:

Citaat

Ten eerste; ik ben geen hond;)
    Ten tweede; zoals je ziet klopt meer dan de helft van zijn lijstje niet.

Maargoed; have it your way. Ik zal me hier niet meer mee bemoeien.

Crime-Killer is in php3 geschreven en barst van de bugs. Zeg niks, tel tot tien en denk aan mijn motto: Een gegeven paard moet je niet in de bek schijten.

Extreme hou van je (L)(L)

Citaat van Lodewijk

@ Lollas: en ik denk dat je zojuist je enige kans om ooit in de crew te komen, verspeelt hebt.

Als wij een nieuw crewlid zoeken, doen we dat op individuele basis en benaderen wij de persoon in kwestie.

Ok. Nu dat ik het niet wordt blijf ik wel de smaakmaker van Criminalspoint.

Btw het lijkt net alsof die dude vandaag dood is gegaan. Laten we het vieren dat hij niet meer moderator is. Beter dan janken of chaggie doen.

BTW BTW, plannen voor werelddominatie is nu 10% af. Meer info volgt binnenkort.

Dank voor jouw steun. Ik voel me vereerd.

Crimeclu o wacht dat mag ik niet zeggen. Weet ik veel man. Wat dacht je van Bijlmerboys dat is toch een goede source. Zoek op google naar Bijlmerboys.

Suc6!

lollas