Gunz is koning gewoon. Als ik kon designen deed ik het gratis voor jou
Posts by lollas
-
-
Als jij een licentie hebt, huigere harry, dan is hij gewoon bugloos.
lollas
-
glammiiee
Want hij heeft het mooiste plaatje van CP
-
Het aller grappigste is toch wel die van mij.
http://www.criminalspoint.com/forum/topic/7884.html
:cheer: -
Klinkt goed maar dit wordt niet weer een Osvendetta verhaal toch?
-
Ik heb op Roemer gestemd.
-
Ik zeg,
Doen! :cheer::$
-
-
Hey Cp,
Nou eindelijk een bekendmaking van de iphone 4g. Laatst was er al een prototype ergens gevonden in een bar. Nu heeft apple promotie tekst en films op hun site gezet.
Wat vinden jullie ervan? Ik ga hem in ieder geval kopen. De 3GS heb ik al en deze moet ik gewoon erbij hebben.
Lollas
:cheer: -
Staat gewoon bij downloads..
-
Drugscartel
Leuke source
-
-
-
[offtopic]Meloentje wil je alsjeblieft ophouden met je berichten als ooh vet mag ik je helpen. Bijna bij elke topic van een CP lid die een nieuw project begint vraag je of je mee mag doen. Aan hoeveel projecten doe je nu wel niet mee? Hij vraagt om een designer en jij zegt dat je niet kan designen!! Fok the kok ouwe hou dan gewoon je mond. [/offtopic]
Leuk idee dat je aan een mafia game werkt. Script ziet er goed uit, ga zo door! Joshua kan een design voor je maken voor een lage prijs.
lollas
-
Mag ik vragen waarom je het geld nodig hebt?
-
Wat curieus dat ik niet een topic kan maken over niet slapen kunnen maar dat je wel een topic kan maken waarbij je torrents en rapidshare links met illegale content kan aanbieden.
Ontopic,
UFC is bruut en Rashad Evans is koning. Heb helaas de wedstrijd gemist.lollas
-
-
-
Ik vind het wel leuk dat je het probeert alleen ik denk niet dat het rendabel is om je pc (Personal Computer) te gebruiken als gratis hosting voor iedereen. Koop een aantal servers en zet die online. Daar hebben mensen veel meer aan
Edit:
CitaatHeb je al contact opgenomen met CP aangezien je bezig bent met reclame te maken.
mrmike volgens mij maakt hij geen reclame hoor. Hij biedt hier een gratis dienst aan voor niets. Doe normaal man en meld je eigen berichten aan want dit slaat nergens op.lollas
-
Dus iemand koopt 5 euro wallie. Weer 5 euro wallie kaart. Dat nog 2 keer zodat ze 20 euro op jouw site hebben. En dan betaal jij hun weer een kaart uit van 20 euro.
Heb ik het nu goed?