Posts by lollas

Layout omschrijving:
    Een zeer strakke mafia layout. Bij de koop van deze layout is naamswijziging inbegrepen. De layout was gemaakt voor mijn eigen website maar ik heb het nu te druk met een ander project. Bij de koop krijg je ook nog de subpagina's aanmelden, informatie en contact.

Voorbeelden:

Basing info:
    Basing is niet inbegrepen.

Copyright:
    Geen, gebruik gemaakt van gratis stock foto's.

Startbod:
    10 euro

De meeste dromen zijn bedrog,
    Maar als ik lachen wil dan kijk ik naar je kop,
    Ik ruik je adem en denk aan de pot,
    Je bent de nachtmerrie die naast me ligt

En ehm

Rozen zijn rood,
    Viooltjes zijn blauw,
    Ik lust een steek
    het liefst rauw!
    :cheer:

Ik zou dan naar haar toe gaan en dit zeggen:

Mijn ballen tegen jouw billen?

En dan als ze het OK vind dan denk ik, gons! En anders krijg je een loeiharde kick van haar. Door die kick vergeet ik meestal rond 1 a 2 jaar van mn leven en hoor ik later pas wat er gebeurt is.

Zoek een oplossing voor armoede op de wereld.
    Red baby zeehondjes.
    Graaf een tunnel totdat je bij China terecht komt.
    Schiet jezelf naar de gat in de ozonlaag en maak het dicht door middel van ducktape.
    Design een vlag, zoek een stuk grond en maak jezelf president van dat stukje grond.
    Bel bij je buren aan en vraag of hun dochter nou al bevallen is van je 3e kind.
    Kijk onder het rokje van Lady Gaga.
    Ga een 'Geertje Wilders is cool' hyves maken.
    Probeer 1+1 uit te rekenen.

En nog veel meer. Als je nog meer ideeën wil hebben gewoon weer vragen in dit topic en ik verzin er nog een paar uit m'n bolle kop.

lollas:cheer:

Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar want waarom een tweedehandse pc kopen i.p.v. sparen voor een goede, nieuwe? :S

Koop een nieuwe pc. Als ik deze specs zie dan denk ik aan een pc van ongeveer 7 a 8 jaar oud...

EDIT:
    Hiermee ga je nooit van je leven spellen spelen zonder haperingen. De waarheid is hard maar je zal toch wat geld moeten uitgeven wil je een kleine verbetering krijgen tijdens het gamen.

Ik zou zeggen geef alle partijleiders een bijl en wie uiteindelijk overblijft die wint. Dat is gewoon de beste oplossing naar mijn mening.

Btw als men mijn plan gaat gebruiken dan wil ik alle rechten bezitten van het concept.:cheer:

De titel maakt me al helemaal vrolijk (c)

Mag ik een snippet zien van je werk? Je kan wel zeggen dat je hebt meegeholpen aan een aantal projecten maar dat hoeft niet te betekenen dat je ook daadwerkelijk "professioneel" kan scripten.

En werk je met contract, kvk etc?

Vind het echt een belabberde advertentie. Doe er wat aan! 8-)

Aan wat ben je verslaafd?
    Ehm. Oempa Loempa's

Hoe lang ben je hier al verslaafd aan?
    Het is een lang verhaal maar aangezien ik niks te doen heb ga ik het maar voor jullie typen. Toen ik ongeveer 11 jaar oud was moest ik geopereerd worden aan mijn knie. Ik had een vleesetende bacterie in mijn knie opgelopen door een schaafwond! (mensen altijd ontsmetten bij wonden, je weet maar nooit) Toen lag ik een maand of twee te chillen in het ziekenhuis. Om je de tijd te doden ging ik films kijken op een achterlijk mini-tv die vlak voor mijn hoofd zweefde door middel van een ophangsysteem. Dus ik koos voor de film Sjaakie en de chocoladefabriek (de klassieker). Het was liefde op eerste gezicht toen ik die kleine mollige oempa loempa's zag zingen. Nu moet ik elke dag minimaal 2 keer een clip zien met oempa loempa's.

Sinds je hoeveelste jaar ben je hier verslaafd aan?
    11e

Heb je wel eens geminderd, dus was het eerst erger?
    Nooit ik zoek nog steeds mijn grenzen op.

Hoe vaak heb je geprobeerd te stoppen?
    Nooit I'm proud to be addicted to it.

Hoe lang duurde je langste stop?
    eh pas?

Zou je graag willen stoppen?
    Nee!!!

challaasz,

lollas :cheer:

Voor software raad ik je Eclipse voor PHP developers.
    Heel erg chill programma.

En voor leren moet je boeken lezen en op internet tutorials volgen (in het nederlands, veel sneller te begrijpen). Ben nu nog steeds bezig en snap nu een klein beetje. Veel fouten maken en kloten totdat je het goed doet :cheer::$