een beetje hip hop kan ook nooit kwaad op een feestje als je alleen maar dubstep en die soorten muziek draait word het ook wel beetje saai (voor mij persoonlijk) als je af en toe afwisselt met beetje hip hop of rap zoals eminem enz. die doen het vaak ook wel goed.
Posts by lhmedia
-
-
-
lijken mij wel gave dingen heb je miss foto? maar zoals de rest ook zei je zult een goed plan moeten opstellen evt flyeren posters ophangen enz. enz.
-
-
ze kunnen die mobiel toch terug vinden als die aan staat door het imei nummer? dat hebben ze mij namelijk wijs gemaakt bij de phone house.
-
de clip is wel goed ma ik kan net als de rest de rapper niet verstaan hem miss iets minder laten roken?
-
dit zijn volgens mij mensen die hiervoor betalen
-
de bier keet moet opgaan in de omgeving tenminste dat was bij mij het geval ik moest heb groen schilderen samen met kameraden. evt tip KPN Digitenne aanschaffen is ideaal voor zulke doeleinden en is niet duur.
-
aantal kb niet teveel?
-
De interval per login actie is 60 seconden. Kom over 59
neem aan dat dat nog een text foutje is?:p
-
ik ga der nog heen maja is beetje uitverkocht....
-
-
mezelf achter me oor krabben en snel weer naar binnen gaan achter de warme kachel zitten:D
wat zou je doen als het nu 10 graden vriest en je moet perse weg en de reis is een half uur op de scooter en anderhalf uur op de fiets?
-
me toch maar is afvragen wat er allemaal wel niet kan tegenwoordig.
wat zou je doen als er een mes op je keel word gezet?
-
-
die film word een horror film neem ik aan?
-
-
let wel op dat dit niet valide is. en je site gaat heel snel vervormen als je teveel tekst ergens in doet de beste manier is nog steeds met html en css.
-
-