@mediastudios, ik denk dat hij deze ipod aansluiten in zijn wekker heeft zitten hij zal dus de vrouwelijke versie van deze aansluiten moeten hebben maar of dat mogelijk is?
Posts by lhmedia
-
-
dus je zou als conclusie kunnen trekken dat dit niet voor elkaar onder doet?
-
ik zie ook veel reacties dat de xbox 360 veel apps heeft zoals youtube enz. dit wil ik tegenspreken, dit omdat ik zelf een ps3 heb zoals ik al eerder heb vermeld. Ik kan met mijn ps3 ook gewoon op youtube en er zitten een super fijne browser bij ingebouwd usb toetsenbord is geen enkel probleem die pikt het console zo op. ook kun je voor de ps3 super veel dingen downloaden zoals game demo's full games en ook andere leuke applicaties.
-
@sukel ik kan op mijn ps3 ook gewoon op youtube en andere website's ook zijn er applicaties te download voor de ps3 dus dat onderdrukt elkaar niet echt. het licht er maar net aan wat de ts het fijnste vind gamen zoals hij aangaf heeft merendeel van zijn vrienden een ps3 enkel om die reden zou ik al de ps3 aanschaffen zodat ik samen met me vrienden online kan gamen.
-
dan lijkt mij die keus niet echt moeilijk als jij de ps3 neemt kun je samen met je vrienden online gamen en dat zou ik gaan meetellen in welke console ik zou kopen
-
ik zelf heb een ps3 en zou hem daarom natuurlijk aanraden, over het beeld kun je lang en breed gaan zitten zeuren ik speel met een hd tv van 32" met hdmi kabel natuurlijk is het beeld veel beter als iemand met scart kabels. MAAR, mijn vrienden hebben allemaal xbox 360 met hdmi en hd tv dus zou het beeld zelfde moeten zijn toch vinden ook hun dat het beeld op een ps3 beter is bij "sommige" spellen denk aan call of duty mw3 battlefield 3 en nog wat meer game's het licht er puur aan wat voor speler je bent.
het ene spel geeft verschillend beeld op je console, ga ik een motorcross spelletje doen die mx vs atv alive heet dan zou ik de xbox aanraden ga je mw3 spelen dan raad ik je de ps3 aan.
Fitim dat psn offline was kwam door een storing hacker veel speculaties dit is eenmalig verder heb ik persoonlijk nooit problemen gehad en zoals Bever al zei je telt wel even 300 euro neer in 5 jaar denk maar is na wat voor leuke dingen je van dat geld kunt doen.
als ik mij niet vergis is de ps3 nog steeds duurder maar dit prijsverschil haal je er weer uit door niet te hoeven betalen voor de online functies. ook vind ik de ps3 beter geschikt voor films kijken.
conclusie:
het licht eraan wat voor gamer je bent speel je enkel offline en ben je geen die hard online gamer zou ik je de xbox aanraden ga je wel online gamen dan raad ik je toch de ps3 aan. -
die hoge piet van brein zal wel een virus van tpb geplukt hebben en is nu boos en uit dit op zo'n f*ck manier net alsof hun alles volgens de "regeletjes" doen no-way! maar waarom pakken ze alleen tpb er zijn zoveel andere torrent site's? die gaan in principe gewoon vrij uit nu?
-
ik weet niet of je tegen betaling muziek wil aanschaffen maar kijk even op http://dance-tunes.com
-
Luc ik heb need for speed "underground 2" geprobeerd dat is de 2e generatie van need for speed volgens mij. en hier ben je minimaal 32 mb videokaart nodig dus dat moet kunnen lijkt mij.
-
het is een 128 mb kaart en type is radeon 9600 (family)
-
@binkie, door windows zelf bladeren gaat super snel totdat ik bijv need for speed underground 2 opstart wat opzich een vrij licht spelletje is. dan begint hij te haperen en te stotteren en vaag beeld te geven.
r-mulder, sorry mijn fout ik bedoel ati site ik haal die 2 wel is door elkaar heen haha:p
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 10.01.12 19:05:13:
2mediazstudios, ik heb de driver geinstalleerd maar hij loopt nog niet echt super. Het is wel stukken beter geworden maar ik vind hem need for speed underground 2 nog niet echt super draaien, of komt dit omdat ik een te oude videokaart hiervoor heb? -
bedankt voor de snelle reactie's iedereen!
L.Groot, zitten hier evt drivers bij mocht ik deze niet werkend krijgen heb ik evt wel intresse.
r-mulder, ik heb verschillende drivers geprobeerd te installeren via de site van nvidia. maar die geven stuk voor stuk aan dat die software niet is bedoeld voor de hardware die ik aan boord heb.
zwpgangster, het is een externe videokaart deze is er later in gezet door de computer winkel hier in de buurt, omdat ik meer game plezier wou hebben met deze computer.
mediazstudios, ik ben nu aan het proberen of je download werkt hier hoor je nog wat van, bedankt voor de link
binkkie ik heb hem nog wel aangesloten op deze videokaart maar gek genoeg geeft die nergens aan dat ik deze hardware heb aangesloten ik heb het gevoel gekregen dat mijn onboard videokaart het gewoon doorstuurt naar die externe videokaart.
edit
mediazstudios, ik heb het bestand gedownload wat je stuurde maar krijg de volgende melding:http://www.uploadplaatjes.nl/plaatje.php?id=330135
nu heb ik gekozen voor toch doorgaan kan dit inderdaad instabiliteit veroorzaken zoals de melding aangeeft?
-
hallo iedereen,
Ik ben opzoek naar een videokaart voor een oudere computer, dit omdat ik bang ben dat de oude videokaart het heeft opgegeven. als ik een programma gebruik om al mijn hardware te herkennen geeft die alleen aan dat er een ati kaart in zit en niet de juiste benaming (het is een Radeon 9600 family kaart).
Deze computer moet weer goed kunnen draaien dus ben ik op zoek naar een goede en low budget video kaart. als jullie evt specs nodig zijn hoor ik dit graag.
(het programma dat ik heb gebruikt om de hardware te herkennen is CPU-Z.)
mvg. lars
-
dit leek mij inderdaad ook het beste omdat deze pc de lichtste spelletjes niet kon trekken. nu heb ik een oude maxdata pc te voor schijn getoverd bij hun op zolder maar hier staan 2 versies van windows op windows ME en windows XP dus nu loop ik weer tegen een probleem aan als ik de boot disk van XP erin doe zegt die welke windows installatie wilt u starten betekend dit dat ik bijde versies moet formatteren?
-
ik heb de windows xp cd-rom erin zitten maar hij start gewoon windows op normaal als ik deze cd-rom in andere computers deed starte hij gelijk de cd op zodat je gelijk in het begin scherm kwam en via die manier kun formatteren maar bij deze oude pc doet die dat niet, het lijkt wel of hij de disc drive negeert met opstarten via windows xp kon je ervoor zorgen dat die hem wel pakte ma ik krijg dat nog niet voor elkaar bij deze oude pc.
-
ik heb inmiddels ook een cd van 98 verkregen maar ik kan hem niet installeren maar ik krijg de volgende melding:
Your computer already has an operating system installed. which cannot be upgraded by this version of setup. you need to obtain the windows 98 upgrade. Message SU0168
ik heb contact gehad met starohosting en die zei dat ik via boot menu via cd kon opstarten maar deze optie kan ik nog niet vinden. ik heb de volgende opties in mijn scherm staan als ik bij boot menu ben:
Normal
Logged (\bootlog.txt)
safe mode
safe mode with network support
step-by-step confirmation
command prompt only
safe mode command prompt only
previous version of ms-dosvia step-by-step confirmation kom ik er ook niet echt uit. ik hoop dat iemand tips heeft?
-
bedankt voor de snelle reactie. ik zal kijken of ik deze cd kan vinden/krijgen. maar windows heeft zelf geen optie om bestanden enz. alles te verwijderen zoals documenten die in verre mappen staan en wat me kleine neefje niks mee van doen heeft? (zoals vertrouwelijke informatie van de oude eigenaar)
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.01.12 19:33:09:
toen ik net even aan het zoeken was op internet kwam ik deze site tegen: http://www.schoonepc.nl/optim/98lite.html is dit eventueel ook iets om te installeren op deze computer? -
hallo iedereen,
Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat gepost heb maar ik ben tegen een probleempje aangelopen. Mijn kleine neefje heeft een computer gekregen om kleine spelletjes op te spelen, op deze computer staat windows 95. maar het probleem is dat windows "gereset" moet worden zodat alles eraf is en deze pc wat sneller is. Helaas is hier geen windows 95 cd bij ik heb nog wel windows xp cd-roms liggen. is het mogelijk om op deze pc windows xp te zetten? of is er een andere mogelijkheid om alles van deze oude pc te krijgen?
bij voorbaad bedankt.
en ik wens iedereen ook nog een gelukkig nieuwjaar.
MVG. Lars
-
-
born to race is ook een aanrader als je van dit soort films houd.