Deze heb ik nu, alles werd perfect geregeld.
Posts by Nick
-
-
Ik zou nog wel lichte "strepen" in het menu zetten (of buttons, of heb je daar al mouse overs?)
-
Veel hoeft het ook niet te zijn, loginsysteem + forum (waar je zelf de actieve kan kiezen per gebruiker)
hoe komt hij er dan uit RicoBoy? Heb je al meer dingen gemaakt?
en bestaande systemen, zoals welke? een phpbb kan je bijv. niet echt naar eigen wens aanpassen later
-
gewoon een simpel registreren, login en forum + die actieve topics al 400 euro?
-
Hoi,
Ik kom hier eerst informeren wat de richtprijs is voor iets wat ik zoek.
Ik wil een ledensysteem + forum, waarbij je dus categorien hebt, met daar forums in waar je een topic in kan openen.
Daarnaast moet je een pagina hebben met de actieve topics (waar het
laatst in is gereageerd), maar dit moet per gebruiker ingesteld kunnen
worden (bijv. gebruiker 1 wil alles zien dan ziet die ook alles,
gebruiker 2 wil alleen forum "games" zien dan krijgt die alleen dat
forum bij actieve topics, maar je moet ook meerdere forums kunnen
selecteren die je wilt zien (dus niet een bepaalde)).Ook moet er dan een klein layoutje (CSS mag ook) bij, hoeft maar heel eenvoudig, later ga ik deze toch uitbreiden
-
Hoi,
Ik ben met iemand in overleg gegaan om een voetbal site te beginnen. Hierbij willen we niet het gewone voetbalnieuws brengen.
We hadden het plan om voornamelijk talenten te scouten, die je dan op de site kan bezichtigen.
Daarnaast willen we een forum, die moeten we via een admin paneel helemaal kunnen inrichten.
Als laatste willen we ook een nieuws sectie om nog een beetje (apart) nieuws te kunnen aanbieden.Uiteraard moet er een mooie beginpagina zijn met laatste forumberichten, scoutverslagen ofiets, daar laat ik je vrij in om iets moois te maken.
Zoiets had ik als idee voor het scoutverslag (waarbij je kan klikken op geschiedenis en informatie) uiterraard een andere layout: (de kopjes moeten blijven bij de vaardigheden, alleen de vaardigheden moeten apart toegevoegd kunnen worden in een admin paneel)
http://imageshack.us/f/341/scoutd.png/Verder zou het fijn zijn als we advertenties kunnen plaatsen en beheren in het admin panel.
Kunnen jullie een richtprijs opgeven waar we aan moeten denken?
-
-
3.75
-
-
een limiet bij zetten.
Google daar is op -
Dit is zo makkelijk te omzeilen, Brein maakt zich alleen maar nog lachwekkender
-
simpel dat je vooraf krijgt waar hij het beste kan spelen, met 2 stats net als OSM
of dat je het helemaal zelf moet uitzoeken alleen een paar stats kunt zien, bijv. aanvallen 17 verdedigen 99 of nog uitgebreider
-
Wat denken jullie dat leuker is? (voor een voetbalspel)
Dat de positie van de speler bekend is en je aanvallen, verdedigen hebt met een rating van 1 tot 100.
of
Dat de eigenschappen verdeelt worden in 5/6 stuks.
Bijv.
aanvallen
verdedigen
positiespel
vleugelspel
keepen
met een rating van 1 tot 100of
dat het echt gespecificeerd wordt en je alle eigenschappen kan zien.
bijv.
afwerken
voorzetten
mandekking
passen
tackelen
enz.
met rating van 1 tot 100Dan nog een volgende vraag. Zou het leuker zijn met een rating van 1 tot 100 te werken of met rangen?
bv.
0 - 10 Waardeloos
0 - 20 Slecht
0 - 100 Briljant -
Dus mensen kunnen nu maar 20 min. ingelogd zijn bij mij? of na elke pagina refresh 20 min.?
-
Citaat van Vulkano
Als je vervolgens gewoon het ID pakt van de gebruiker en deze in een linkje zet zoals bv, profiel.php?id=$id, dan heb je ook een ledenlijst, veel simpeler.
Maar hoe wordt dan de link? ik heb een pagina systeem en dat gaat toch niet samen? want nu is de link index.php?p=club/profiel
en moet ik hem dan op het profiel gewoon oproepen met een GET['id'] ofzo?
-
Hoe kan ik een profiel per speler bekijken?
Kan ik dan het beste een formulier maken van de spelerslijst en dan met $_POST naar het id kijken. Maar dan moet er wel op een submit knop geklikt worden, en ik wil dat je op een speler kan klikken, dus een link.
Maar hoe doe ik het op een andere pagina dat je naar het goede profiel (id) gaat?
dit is tot nu toe mijn spelers lijst
PHP$result = mysql_query("SELECT id,voornaam,achternaam FROM spelers WHERE team='$data->team'"); while($variable = mysql_fetch_array($result)){ echo "<table>"; echo "<tr><td><a href='index.php?p=club/profiel'>".$variable['voornaam']." ".$variable['achternaam']."</a></td></tr>"; } echo "<tr><td><input type=submit name=submit style=width: 100; value=Kies></td></tr>"; echo "</table>";
-
-
-
-
door er nog een sessie $_SESSION['$data->login'] naast te zetten?
maar wat maakt het uit welke gebruik? bij gebruik ben je ingelogd maakt niet uit of je pietje of henk heet