Posts by eirreb

bedankt maar van webhelpjes krijg je een link en script

PHP
    <a href="http://www.webhelpje.nl/chatbox/chatbox.php?name=eirreb" target="_parent">klik hier voor de chat</a>

dat alee hoe laat ik dat openen in een nieuw venster:) groetjes eirreb

Goedemiddag(bijna avond)
    Ik heb 2 vraagjes.

1. Ik zoek een handig en wel mooie(gratis) chatbox webhelpje heb ik al,maar ik vind hem niet mooi daarom vraag ik jullie het;) ik heb al gegoogeld aleen vind niet echt mooie

2.Als ik dadelijk dankzei jullie een chatbox heb dan wou ik heb op me website zette en hem in een nieuw venster openen ik zoek dat script alvast bedankt eirreb.

ok bedankt is wist niet dat zo heten:P

ok ik heb de code

aleen hoe doe ik meerde songs achter elkaar afspelen?
    ps: nu wil ik dat hij automatisch van mijn map afspeeld wa bij dat script kun je kiesen ik wil bevoorbeeld kieze welk nummer gedraait word Super bedankt alsvast!

jha eerlijk gezegt had geen flauw idee dat ik hem moest zoeken onder : muziek scripts of: map scripts ps: al je het weet zou fijn zijn:D

hallo ik weet niet precies hoe het heet maar ga zo goed mogelijkt uitleggen (vragen)
    is er ook een script dat je je een map van muziek laat afspelen en dat mensen heb stop kunnen zetten en door kunnen lopen mvg eirreb:D

mooi 9.5!!!!
    minpunt is : dat er geen min punten zijn;)
    plus is om da ik nu zin krijg op te spelen:D
    tips: meschien leuk als mensen zelf kunnen kieze uit groen blauw rood geel oranje envoort dat zou heel orsineel zin!

neej sorry ik ben scheel:D
    ik weet het:P ben nu bezig met mooier dan zet ik nu aleen een menu in en plaat voor een logo

dan toon ik hem weer mvg king!

hallo beste criminalspoint ik heb eigelijk een vraag ik weet dat deze verkeerd gepost is want had geen idee waar hij ergens anders moets sorry daar voor !

ik ben nieuwschierig naar de waarde van een lay-out nog niet af!
    http://i30.tinypic.com/20tqwb7.jpg alvast bedankt! groetsje eirreb exusus voor voorbeeld erdoor heen

Deze plaatsen wij in het check forum.
    Volgende keer mag je ook een pm sturen mocht je er niet uitkomen :cheer: