Posts by eirreb

ik heb dreamveaver gehad aleen vind het lastig:P
    maar toch bedankt !!!!
    ik zoek eigelijk net als webpage maker vrij onbekent maar lijkt op frontpage
    En overzichtelijk met automatische tabs bij { } altijd makkelijk wat bedoel je daarmee?? met tabs en {}

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 31.08.09 12:45:34:
    ik vind een progamma dat heet: web easy professional is dat iets voor beginner(a)

ok maar kent iemand een progamma net als frontpage dat je een voorbeeld kan zien en de codes hopenlijk snappen jullie mij

tree: bedankt ga eens een kijkje nemen;)
    Diester:ik bedoelde wat tree zegt(zei)

oeps:P ik heb natuurlijk beetje kennis maar zijn erook progammas voo omdat makelijk te maken behalven photoshop?
    wat is precies XAMPP

bedankt Dein

Beste mense

1.ik ben verplan op een crime game te beginnen zoals veelen al zeggen dat gaat niet allemaal zo maken dat weet ik ik zoek dus crime games artikelen? ik hoop dat jullie mij willen helpen

2.ik hoop dat jullie begrijpen dat ik een knallede beginner ben dus heb ik natuulijk kennis voor nodig eigelijk zoek ik super simpelen progamma's?

3. en een gratis webspace waar je hem kan uploaden;)

ik bedank jullie nu al hartig!

maar ik krijg me niet aangemeld op xtreem

ik zoek nog artikelen van php html enzovoort en database hoe je het best iets in database kan verandere of zo iets;)
    ik hoop dat jullie me kunnen helpen

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.08.09 18:32:53:
    geen tips meer?

omg(xD)je bent bedankt! echt
    aleen zoek ik nog artikelen van met database enzovoort dat zou super zijn(a)
    ps: kan xtreem ook?

ok eigelijk super bedankt!!!! aleen vraag ik nu om goeie artikelen

infesmati wat bedoel je met : want daar kom je eigenlijk nooit over heen met een crime site

ok ftp heb ik aleen database niet of ja weet ik eigelijk niet
    sorry ik moe zegge ik vind funpic raar want een keer is het engels en daarna duits ...
    maar als iemand nog een andere upload site vind gratis en waar je php javascript en swf kan opzette zou fijn zijn en nederlands helemaals!! ps:""
    als ik zelf moet zoeken wou ik vragen onder welke naam..?

ik heb natuurlijk verstand nodig van php html en andere talen ik ken er wat van maar die artikelen wat ik gevolg hebben snapte ik de balle niet van :P
    mvg eirreb niet king

hallo ik heb een vraag ik ben niet zo goed met funpic.org en wou vragen of ergens een artikelen ofzo in nederlands is..
    mvg king

ik kan wel html mijn vraag aleen is of je hem te openen in een nieuw venster

huh kun je zien dat niet html kan ik dat niet kan ps:
    dat script is de code van webhelpjes;) niet van mij