Misschien de oplossing er ook bij?
Posts by Morellow
-
-
-
time4crime? :G
-
-
zoiets?
PHP
Toon Meer<table border="1"> <tr> <td width="100%" colspan="3"> titel </td> </tr> <tr> <td width="33%"> test </td> <td width="33%"> test </td> <td width="34%"> test </td> </tr> </table>
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 29.05.09 13:22:50:
Oh die van DB-maffia is trouwens meer naar jouw ontwerp volgens mij -
lol 5 jaar geleden gespeeld..
-
11 jaar keyboard nu ong..
-
-
-
-
-
Oke bedankt, hier heb ik wel wat aan.
Aan de HTML tags dacht ik zelf ook al ja, alleen had het later even weggehaald want ik had ergens een error zitten door een slashback die ik verkeerd had geplaatst 8-)Comment in CSS is door DW zelf geplaatst
Had m ff snel gemaakt
Edit:
Bewerkte versie:
PHP
Toon Meer<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> <html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml"> <head> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" /> <link rel="stylesheet" href="index.css" title="Index" /> <title>Test</title> </head> <body> <span class="tekst" /> <form method="post" action="index.php" /> <?php /* Dennis de Vries, optel/vermenigvuldig beveiliging Gebruiken mag, weggeven mag, veranderen mag, verkopen NIET... Mail: [email protected] MSN: [email protected] */ error_reporting(E_ALL); $Num = Array( 1 => '1', '2', '3', '4', '5', '6', '7', '8', '9', '10'); $Operatoren = Array('optellen', 'vermenigvuldigen'); $Som = Array(Rand(1, Count($Num)), Rand(1, Count($Num))); $SomOps = $Operatoren[Rand(0, Count($Operatoren) - 1)]; $s1 = $Som[0]; $s2 = $Som[1]; $y = $s1+$s2; $x = $s1*$s2; $num1 = $Num[$Som[0]]; $num2 = $Num[$Som[1]]; $optely = sha1($y); $vermex = sha1($x); switch($num1){ case 1: $num1 = 'Eén'; break; case 2: $num1 = 'Twee'; break; case 3: $num1 = 'Drie'; break; case 4: $num1 = 'Vier'; break; case 5: $num1 = 'Vijf'; break; case 6: $num1 = 'Zes'; break; case 7: $num1 = 'Zeven'; break; case 8: $num1 = 'Acht'; break; case 9: $num1 = 'Negen'; break; case 10: $num1 = 'Tien'; break; default: $num1 = 'Kapot'; } switch($num2){ case 1: $num2 = 'Eén'; break; case 2: $num2 = 'Twee'; break; case 3: $num2 = 'Drie'; break; case 4: $num2 = 'Vier'; break; case 5: $num2 = 'Vijf'; break; case 6: $num2 = 'Zes'; break; case 7: $num2 = 'Zeven'; break; case 8: $num2 = 'Acht'; break; case 9: $num2 = 'Negen'; break; case 10: $num2 = 'Tien'; break; default: $num2 = 'Kapot'; } Switch($SomOps) { case 'optellen': echo $num1.' + '.$num2.' = <input name=\'optellen\' id=\'optellen\' class=\'invoeren\' maxlength=\'3\' size=\'3\' /><br />'; echo'<input name=\'optely\' id=\'optely\' value=\'' .$optely. '\' class=\'invoeren\' maxlength=\'3\' size=\'3\' type=\'hidden\' />'; echo'<input type=\'submit\' class=\'submit\' name=\'antwoordoptellen\' value=\'Antwoord\' />'; break; case 'vermenigvuldigen': echo $num1.' * '.$num2.' = <input name=\'vermenigvuldigen\' id=\'vermenigvuldigen\' class=\'invoeren\' maxlength=\'3\' size=\'3\' /><br />'; echo'<input name=\'vermex\' id=\'vermex\' value=\'' .$vermex. '\' class=\'invoeren\' maxlength=\'3\' size=\'3\' type=\'hidden\' />'; echo'<input type=\'submit\' class=\'submit\' name=\'antwoordver\' value=\'Antwoord\' />'; break; default: echo 'Er is wat fout gegaan.'; } if(isset($_POST['antwoordoptellen'])) { $optellen = sha1($_POST['optellen']); $y = $_POST['optely']; if($optellen > 30){ echo'Fout'; } elseif($optellen != $y){ echo'Niet goed opgeteld'; } else{ echo'Goed'; }} if(isset($_POST['antwoordver'])) { $vermenigvuldigen = sha1($_POST['vermenigvuldigen']); $x = $_POST['vermex']; if($vermenigvuldigen > 225){ echo'Fout'; } elseif($x != $vermenigvuldigen){ echo'Niet goed vermenigvuldigd'; } else{ echo'Goed'; }} ?> <br /><br /> Door Dennis de Vries <br /><br /> </body> </html>
-
Zonet een nieuw scriptje gemaakt wat misschien voor jullie van pas kan komen.
De gebruiker krijgt een som te zien en dient deze correct op te lossen.Als hij/zij het goed heeft opgelost komt er nu 'Goed' te staan, maar je kan natuurlijk daar verdergaan met je eigen code.
index.php
PHP
Toon Meer<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> <html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml"> <head> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" /> <LINK REL=StyleSheet HREF="index.css" TITLE="Index"> <title>Kleine beveiliging</title> </head> <body> <span class="tekst"> <form method="post"> <?php /* Dennis de Vries, optel/vermenigvuldig beveiliging Gebruiken mag, weggeven mag, veranderen mag, verkopen NIET... Mail: [email protected] MSN: [email protected] */ error_reporting(E_ALL); $Num = Array( 1 => '1', '2', '3', '4', '5', '6', '7', '8', '9', '10', '11', '12', '13', '14', '15'); $Operatoren = Array('optellen', 'vermenigvuldigen'); $Som = Array(Rand(1, Count($Num)), Rand(1, Count($Num))); $SomOps = $Operatoren[Rand(0, Count($Operatoren) - 1)]; $s1 = $Som[0]; $s2 = $Som[1]; $y = $s1+$s2; $x = $s1*$s2; Switch($SomOps) { case 'optellen': echo $Num[$Som[0]].' + '.$Num[$Som[1]].' = <input name=optellen id=optellen class=invoeren maxlength=3 size=3><br />'; echo'<input name=y id=y value='.$y.' class=invoeren maxlength=3 size=3 type=hidden>'; echo'<input type=submit class=submit name=antwoordoptellen value=Antwoord>'; echo'</form>'; break; case 'vermenigvuldigen': echo $Num[$Som[0]].' * '.$Num[$Som[1]].' = <input name=vermenigvuldigen id=vermenigvuldigen class=invoeren maxlength=3 size=3><br />'; echo'<input name=x id=x value='.$x.' class=invoeren maxlength=3 size=3 type=hidden>'; echo'<input type=submit class=submit name=antwoordver value=Antwoord>'; echo'</form>'; break; default: echo 'Er is wat fout gegaan.'; } if(isset($_POST['antwoordoptellen'])) { $optellen = $_POST['optellen']; $y = $_POST['y']; if (!is_numeric($optellen)){ echo 'Niet numeriek'; } elseif($optellen < 0){ echo'Fout'; } elseif($optellen > 30){ echo'Fout'; } elseif($optellen != $y){ echo'Niet goed opgeteld, het was '.$y; } else{ echo'Goed'; }} if(isset($_POST['antwoordver'])) { $x = $_POST['x']; $vermenigvuldigen = $_POST['vermenigvuldigen']; if (!is_numeric($vermenigvuldigen)){ echo 'Niet numeriek'; } elseif($vermenigvuldigen < 0){ echo'Fout'; } elseif($vermenigvuldigen > 225){ echo'Fout'; } elseif($x != $vermenigvuldigen){ echo'Niet goed vermenigvuldigd, het was '.$x; } else{ echo'Goed'; }} ?> <br /><br /> Door Dennis de Vries </span> </body> </html>
index.css
PHP
Toon Meer@charset "utf-8"; /* CSS Document */ <!-- .tekst { font-family: Verdana, Geneva, sans-serif; font-size: 9px; } input.submit { width: 75px; height: 20px; background-color:#EFEFEF; border: 1px solid; cursor : pointer; } input.invoeren { font-family: Verdana, Geneva, sans-serif; font-size: 9px; background-color:#EFEFEF; border: 1px solid; } -->
Liefst wil ik dat jullie met verbeteringen komen, daar kan ik namelijk ook weer van leren.:cheer:
-
Ik zou zowiezo niet van particulieren een iDeal systeem kopen, 1 lek en je hebt enorme problemen..
-
Citaat
Echt vreselijk wat er gebeurd is.
En dan zo een dikke man die dan op het einde nog even naar die omvergereden mensen stapt met zo'n fototoestel, op zijn dooie gemak.
Freaky mensen ze.Het is maar goed dat hij dood is, nu bespaart hij de slachtoffers heel wat leed en moeten de belastingsbetalers geen jarenlange kosten doen om hem in leven te houden en hem voor de rechter te laten verschijnen.
Uiteindelijk is iedereen er beter van dat die mens dood is.Tegen zijn 50 kon hij terug vrij hebben rondgelopen, zelfs als hij levenslang had gekregen. Er zijn verzachtende omstandigheden immers.
Enige wat tegen hem speelt is dat hij aanslag wou plegen op het koningshuis - dit zal sowieso het dossier verzwaren, waardoor hij alsnog later dan zijn 50ste zou hebben kunnen brommen.
Maar wederom zijn dit speculaties.----
7e dode ook al te betreuren -
Ik heb verschillende codes geprobeerd en na lange tijd proberen, proberen en proberen (ook beetje testen hoor :$) is het dan toch gelukt met onderstaande codes
AS
PHP
Toon Meerstop(); myData=new LoadVars(); myData.onLoad=function(){ beeld1.text=myData.beeld1; if(myData.beeld1 == 1){ gotoAndStop(2);} else if(myData.beeld1 == 2){ gotoAndStop(3);} else { gotoAndStop(4); } } myData.load('http://www.kaart.morellow.nl/flash.php');
PHP
-
Zorg dat je een pakkende layout hebt, mooie scripts en een goede opening.
-
@ Killingdevil,
Ik heb die regel onderaan, bovenaan, onder loadvars geprobeerd te plaatsen maar dat hielp niets.
Ook had ik volgens mij een keer gelezen (bij een oud flash projectje) dat de load bovenaan moet staan anders werkte 't niet ofzo.. (weet ik niet meer zeker).<--- falseIk zal even wat oude documenten doorspitten, misschien dat ik wat kan vinden. Ook goed voor anderen als er een oplossing komt
-
Hey,
Ik heb hieronder het volgende AS dat dat vanuit flash.php een getal moet 'importeren' en dit getal moet dan worden gebruikt om bij een frame te komen.
PHPmyData.load('http://www.kaart.morellow.nl/flash.php'); myData=new LoadVars(); myData.onLoad=function(){ gebouw1=myData.cijfer; } menu.gotoAndStop(gebouw1);
Wat doe ik fout? PHP bestandje is goed, en als ik een getal ipv 'gebouw1' plaats werkt het wel..
ja ook geplaatst op phphulp