Posts by Morellow

Waarom sluit je continue php af?

PHP
    <? }?> 
    <? }?> 
    <? if($data->admin=="0") {?> 
    Je bent geen admin! En heb je dus geen rechten om dit te doen! 
    <?  
    }?>

Bovenstaande kan net zo goed onderstaand worden:

PHP
    <?php
    } 
    }
    if($data->admin == 0) {
        echo'Je bent geen admin! En heb je dus geen rechten om dit te doen!';
    }
    ?>

Waarom zouden die codes het niet doen? Je laat php checken of je betaalde dagen meer dan 0 zijn en dan geef je een output?

PHP
    <?php
    if($gebruiker['betaaldedagen'] < 1) {
    echo'geen betaald account';
    }
    else {
    echo'betaald account';
    }
    ?>

zoiets?

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 29.05.09 13:22:50:
    Oh die van DB-maffia is trouwens meer naar jouw ontwerp volgens mij :D

Leer gewoon flash, de basis wat jij wilt duurt misschien een half uurtje/uurtje leren..

Oke bedankt, hier heb ik wel wat aan.
    Aan de HTML tags dacht ik zelf ook al ja, alleen had het later even weggehaald want ik had ergens een error zitten door een slashback die ik verkeerd had geplaatst 8-)

Comment in CSS is door DW zelf geplaatst :P Had m ff snel gemaakt

Edit:

Bewerkte versie:

Zonet een nieuw scriptje gemaakt wat misschien voor jullie van pas kan komen.
    De gebruiker krijgt een som te zien en dient deze correct op te lossen.

Als hij/zij het goed heeft opgelost komt er nu 'Goed' te staan, maar je kan natuurlijk daar verdergaan met je eigen code.

index.php

index.css

Liefst wil ik dat jullie met verbeteringen komen, daar kan ik namelijk ook weer van leren.:cheer:

:|

----
    7e dode ook al te betreuren

Ik heb verschillende codes geprobeerd en na lange tijd proberen, proberen en proberen (ook beetje testen hoor :$) is het dan toch gelukt met onderstaande codes

AS

PHP

PHP
    <?
    $beeld1 = 3;
    print "&beeld1=".$beeld1;
    ?>

@ Killingdevil,

Ik heb die regel onderaan, bovenaan, onder loadvars geprobeerd te plaatsen maar dat hielp niets.
    Ook had ik volgens mij een keer gelezen (bij een oud flash projectje) dat de load bovenaan moet staan anders werkte 't niet ofzo.. (weet ik niet meer zeker). <--- false

Ik zal even wat oude documenten doorspitten, misschien dat ik wat kan vinden. Ook goed voor anderen als er een oplossing komt ^^

Hey,

Ik heb hieronder het volgende AS dat dat vanuit flash.php een getal moet 'importeren' en dit getal moet dan worden gebruikt om bij een frame te komen.

PHP
    myData.load('http://www.kaart.morellow.nl/flash.php');
    myData=new LoadVars();
    myData.onLoad=function(){
    gebouw1=myData.cijfer;
    }
    menu.gotoAndStop(gebouw1);

Wat doe ik fout? PHP bestandje is goed, en als ik een getal ipv 'gebouw1' plaats werkt het wel..

ja ook geplaatst op phphulp