Site is verkocht.
Posts by jgdonleach
-
-
Hoeveel uur na bieding is veiling afgelopen?
-
Is er al wat geboden op sd dan?
-
accepteer je ook wallie?
-
hoe kan er worden betaald?
-
lhmedia is een goede baser.
-
Stuur mij maar een pm met je ervaringen.
-
Joshua:
Pluspunten: actief
Minpunten: Soms te streng en bot.
Tips: Doe wat met de andere tips
Gemiddelde cijfer: 7
Overige informatie: nvtKabling:
Pluspunten: Geen
Minpunten: Niet echt actief
Tips: Meer online zijn als je door gaat
Gemiddelde cijfer: 4,45
Overige informatie: nvt -
Succes-hosten heeft wel een kvk en het mobiel nummer is voor mensen die nog geen klant zijn. Zo vertelde kameraad dit aan mij.
-
Sensco is van mij maar Succes-hosten.nl is niet van mij maar is super bedrijf.
-
http://www.succes-hosten.nl Snelle service. Alles mag erop.
-
Ik weet niet wat voor een groot host je zoek en goedkoop of kwaliteit?
-
Dit is gewoon bagger van 112 werdt je doorverbonden met je regio of zei de man die bij meld kamer kreeg dat?
-
Layout 4 is gemaakt door Seliim. En hij heeft deze voor mij gemaakt. Ik heb dan alle rechten en indien deze verkocht word is de koper ook verandwoordelijk.
Oja dit is gewoon Rick Jipping.
Mvg, JGDonleach
-
Heb je heel toevallig KPN of PLANET internet? Ik heb hier laatste tijd ook last van als mijn pc 3 dagen achterelkaar aan staat zegt hij dat internet niet meer doet. En dan start ik hem opnieuw op en is het weer klaar.
-
Je hoeft hem niet opnieuw te instaleren had ik ook. Ik heb van engels naar nederland en had taalpakket ergens op google gevonden en toen in program files gestopt en klaar.
-
Waarom; Omdat ons budget erg laag is en het voor een mooie en leuke site is.
Voorbeeld; Ik pm je de link zometeen -
voetbal pool doet het niet
-
ik krijg geen activatie mail.
-
@ killingdevil jij hebt altijd wat te zeuren. Dein is wel een goede moderator. Eingeljk is hij wel supermoderator of beheerder waardig.
Edit by Killingdevil: De wat? Anders lees je eerst even mijn reactie fatsoenlijk. Zie mij niet klagen, zeg alleen dat van een mug een olifant wordt gemaakt...