Eingenlijk is deze beter dan de webtiger source die overal te downloaden is. Ik zou wel met iemand anders hier een mooie en bugloze source mee willen maken.
Posts by jgdonleach
-
-
Amerika is een gehucht in Nederland, en een onderdeel van de gemeente Noordenveld in Drenthe, op de grens met de provincie Groningen. Het ligt ongeveer vier meter boven zeeniveau.
Dat is vlak bij me. Veel succes.
-
Bug: Forum, Scripts en download categorien toevoegen doet het niet.
Active topics
Nieuwe topics
Topics vandaag
Doen het nietSite Keuren Admin mist
Zou graag zien dat je door in instelling naam van site te veranderen dat overal dan naam veranderd. En een nieuws bewerker. Ook een forum delete of mededeling maken.
Ik heb net zelf overal webtiger uit gehaald en
van gemaakt en in instellingen staat
nu: -
Met dat forum_admin moet je allemaal via admin_controle en dan functie 1, 2, 3, 4 en 5 invoeren.
Forum cats toevoegen doet het niet
-
Je kunt niks bij admin doen er mist download_admin, forum_admin, banner_admin etc. in db.
-
-
Ik heb nog wel een layout die gesliced moet worden. Stuur maar pb met je mail of msn.
-
[offtopic]@ tree wat maakt het uit als er homo's op de site afkomen. Zijn ook mensen. Waar zie jij die roze???[/offtopic]
Achtergrond is beetje druk. Voor de rest nice.
-
Ik vind het echt zo dom. Als je negertaal wil gebruiken ga dan naar een land waar iedereen het snapt. Want als je nu tegen oude mensen zegt: "ewa". Denken ze misschien wel dat ze hun geld willen.
Dus mensen praat ABN of het dialect wat er in de regio is.
MOI EEM even voorbeeld van dialect in mijn regio.
-
Hallo,
ik ben van plan om een site te maken. Het is een soort site als CP. Maar nu wil ik de layout veranderen. Kan iemand mij hier voor een bedrag van 2 a 5 euro helpen. Het liefst gratis natuurlijk. Maar als iemand er een klein bedrag voor wil mag dat.
Groeten Gerben
-
Stuur mij maar pb heb wel interesse
-
Iemand belang bij?
-
Beste cp,
Ik heb nog een webhost liggen:
Dataverkeer: 25GB
Schrijfruimte: 2500MB
Gehost bij: Succes-HostenVerval datum: 12-12-2011
Beginbod: 15,00
Opbieden: 0,50
Buy-now: 50,00Betalen via:
Bellen, Ideal, Paypal en SMS
-
[offtopic]Mooie meiden zijn altijd mooi.[/offtopic]
Pim we hebben je gemist:p -
Pim heb je een foto van haar gemaakt?
-
Wil je met plaatje of tekst?
-
kan je die home script is posten dan kan ik even voor je kijken. Of stuur me even je msn via pb.
-
ik dnek dat in je index iets van <br> of <p> staat. Post index is
-
Stuur mij maar PB met wat je wild. En de vergoeding. Dan kunnen we misschien praten.
-
Ik heb dit gemaakt zonder geen enkele tuts te volgen. Ik dacht ik probeer is wat. Maar nog goede site waar nederlandse tuts op staan.