1 die gemaakt is door me broertje.
Posts by jgdonleach
-
-
ik race er alleen mee voor wedstrijden. En soms door het bos bij me huis.
-
Mijn brommer rijd ook 195. En op TT-Circuit kan ik 215 halen.
-
De boete voor het niet kunnen tonen van een identiteitsbewijs bedraagt 25 euro voor jongeren tot 18 jaar. Volwassenen betalen minimaal 50 euro. Als een burger tegensputtert, kan de politie hem of haar meenemen naar het bureau.
Als de zaak voor de rechter komt kan die als hoogste sanctie een boete opleggen van 2250 euro.
-
Morgen is 3de paasdag voor mij lekker ijsvrij van school.
-
Nog een tip voor bedrijf: als je adres hebt neem een incasso bureau.
En voor klant doe alleen zaken indien het bedrijf een kvk heeft. -
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
-
Zo snel mogenlijk stuur een pb met je msn dan voeg ik je toen en kunnen we overleggen.
-
Ik heb zelf 3 webhostings bedrijven dus niet nodig.
-
Bedoel je een button waar verkoop in staat ofzo? Of een code?
-
Je kunt nooit met niets beginnen je hebt altijd een idee nodig:P.
-
We gaan het gewoon met php maken denk ik maar dit moet ik dan even overleggen met andere scripters die willen meehelpen zoals stan en misschien iemand anderss.
-
AVG Free of NOD32
Joshua: niet tippen op illegale software..
-
Dus stan jij wil helpen en spinazie als ik het goed begrijp wil jij ook helpen?
-
Ja spinazie je weet hoeveel werk het is om alles van 0 af aan te scripten? Als er andere mensen zijn die dan willen mee doen. Want ik heb alleen in het weekend daar wat tijd voor. Ik kan wel een host regelen dat we het daar dan op zetten.
-
Wel even ontopic blijven.
Iemand interesse in designer of scripter?
-
Ik heb een designer nodig om een nieuwe layout te maken. En het is voornamenlijk om de dingen die het niet doen werkend te maken en misschien wat script herscripten.
-
Pim had natuurlijk nog 1:p
Maar bij ons op school hadden we bel en brandalarm om gedraait dus na elke les ging brandalarm af
-
Het is alleen het bugvrij maken van de source. En dan weer te downloaden zetten hier.
-
Hallo,
ik heb die 1 april grap van Pim gedownload maar nu kom ik op een idee om deze met iemand of met meerderen bugloos proberen te gaan maken.
Ik heb hier voor nodig:
1 a 2 Scripters
1 DesignerAls iemand hier belang bij heeft dan kan diegene een pb naar mij toe sturen met zijn email adres en neem ik contact met ze op.
Mvg, Gerben de Boer
PS. WEL ONTOPIC BLIJVEN