Posts by jgdonleach

Hallo,

ik zoek een HTML Editor. Ik wil eingenlijk werken met de tekst in een .txt bestand en dan include in de layout. Dus zeg maar layout heet index.php en pagina is index.txt. Dan zoek ik een script waarmee ik de index.txt kan bewerken als hij op 777 staat.

Graag niet zeggen kijk op google.

En niet offtopic reageren.

Mvg, Gerben

Beste leden,

ik ben met een paar vrienden bezig om onze eigen radio zender te beginnen op internet. Maar nu hebben wij iemand die de Buma en Stemra rechten betaald maar nu zijn wij nog opzoek naar iemand die de stream wil betalen a 15 euro exl. btw. Wij bieden: een banner op de home. Elk half uur een jingle die door ons kan worden gemaakt naar eigen wens. Verder gaan de volledige opbrengsten die niet veel zijn naar de sponsor. Het is een contract voor een jaar.

Graag niet offtopic reageren.

Mvg, Gerben

@ sloosmedia: Er zijn veel mensen die een community willen beginnen maar zitten met de bugs van andere source. Dus mijn bedoeling is om dus mensen die dat graag willen beginnen te helpen om een buglose source te maken.

Punt 1: Ik ga ze overtuigen om een 99% buglose versie te maken en natuurlijk met een aantal mooie layouts die iemand aan het maken is.
    Punt 2: Er is veel vraag na zoals verder te lezen is hierboven.
    Punt 3: Kwa budget red ik het redelijk. Ik heb al een hosting, domein is aangevraagd, script doe ik nu alleen en misschien met iemand anders.
    Punt 4: Ga ik nadenken om mensen bijvoorbeeld 1 euro te vragen als ze het downloaden.
    Punt5: Ik versta onder een OS-Community een site zoals CP.

@ spinazie: Jammer dat je niet meer mee doet.

Ik heb nu al 3 onderdelen zelf gemaakt.
    Deze onderdelen zijn: Admin, Profiel ed. en linkpartners.

Misschien dat iemand anders mee wil helpen.

[offtopic]@tartatus BLIJF ONTOPIC DAAR KAN IK ME DOOD AAN IRRITEREN[/offtopic]

Ik vraag een donatie voor af om de scripters die ik heb te motiveren dat ze dan zowiezo wat krijgen dat is al wat beter voor de scripters dan te zeggen van misschien krijg je er ooooooit wat voor.

Succes-Hosten.nl
    Beginnend bedrijf maar staat wel voor kwaliteit en service. Er kan een contract per maand. En betaling kan via ideal, wallie en bellen. Ze hebben goede beveiligde servers en zijn 100% betrouwbaar. Op dit moment zijn ze er 1 uur uit geweest in 1 jaar. Meestal als je een mail stuurd met wat je nodig hebt aan schrijf en data dan krijg je een prijs op maat.

Dus echt aanbevolen

Wij zoeken mensen die layout's willen maken. Zodat de mensen die hem downloaden met meerdere layouts online kunnen zetten.

Ook zoeken we mensen die de scripters een kleine donatie willen geven.

Hallo,

ik ben bezig met 3 personen om een open community te beginnen.

Ik wil graag weten wie hier belang bij heeft en wie ons een donatie kwa domein wil schenken.

Gelieve wel ontopic reageren.

Mvg, JGDonleach

Volgensmij komt SZ-Networks binnenkort met nieuw paneel met volgensmij:

administratie systeem
    een bestel systeem
    een ticket systeem
    een facturatie systeem
    een offerte systeem
    je pakket overzicht
    je gegevens overzicht
    je domein overzicht

Ik zal zo even een demo link via pb sturen.