Posts by jgdonleach

Hallo,

ik ben op zoek naar iemand die samen met mij me hosting verkoop site wil beheren. De site moet nog worden gemaakt. Maar ik bezig over een goed klantenpaneel. Graag zou ik een betrouwbaar iemand willen hebben die ook verstand heeft van hosting.
    De omzet word gedeeld door ons 2.

De naam van de site is criminals-hosting. Indien iemand interesse heeft kan hij/zij mij een pb sturen.

Mvg, Gerben

Ik heb toestemming van Pim.

Hallo,

ik ben op zoek naar iemand die een stuk of 5 layout kan slicen voor mij. Wat ik verwacht is (X)Html + Css W3C valid.

Indien iemand een slicer is zou ik graag willen weten of er veel ervaring is en de prijs PER LAYOUT.
    Ook zou ik, als het mogelijk is, een voorbeeld willen zien.

Mvg, Gerben de Boer

Persoonlijk vind ik dat een aantal van de crew leden niet professioneel overkomt. Ze denken van ik ben moderator of beheerder en dat betekend macht en kan ik iedereen lekker bannen. Dit heb ik ook al ooit doorgegeven aan koen.

Beste leden van criminalspoint,

ik ben eigenaar van een aantal site's maar nu zoek ik 3 layouts die iemand tegen een vriendenprijsje kan maken.
    Het gaat om een layout excl. Slice. Dus in .psd leveren. De rechten die op de layout zitten zijn in handen van de eigenaar. Ik mag deze layout dan wel voor altijd gebruiken.
    [offtopic] Alleen indien wij meer dan 50% eraan veranderen word de layout van ons. Dit zijn wij niet van plan.[/offtopic]

Ik zoek een layout voor een:
    Soort Marktplaats site
    Spellen site
    Webbuilder site

Indien iemand een goed bod kan neerleggen, wacht niet te lang want misschien is iemand je voor. Graag zie ik van de designer een voorbeel van een layout die hij/zij heeft gemaakt.

Mvg, Gerben de boer

Graag alleen biedingen.

Hallo,

ik ben samen met iemand druk bezig om site's te maken. Maar op dit moment ben ik op zoek naar een aantal beheerders voor 50% van de winst. Dit omdat wij de hostings en domeinen betalen. Op dit moment zoeken wij beherders voor:
    Soort Marktplaats
    Moet een nieuwe layout voor komen, en leden.
    Website Builder
    Moeten leden worden gehaald.
    Spelletjes Site
    Moeten Spelletjes op komen en bezoekers.
    Criminals Hosting(volledig geautomatiseerd)
    Moeten bezoekers worden gehaald.
    Criminals Site
    Scripts moeten worden uitgebreid en leden worden gehaald.
    Wedstrijd Raden Site
    Layout moet worden ingebouwd en er moeten wat extra update's komen.

Indien iemand belangstelling heeft of een demo wil dan kun je mij een pb sturen. Als er nog vragen zijn dan kun je reageren in het topic.

Graag alleen ontopic reacties.

Mvg, Gerben de Boer

ps. Topic word weer geopend wegens geen succesvolle beheerders.

Ik heb toestemming van pim.:slotje:

Hallo,

ik ben van plan een webbuilder te maken. Maar nu ben ik op zoek naar steekwoorden of een naam voor de site.

Als ik aan een webbuilder denk dan denk ik aan:
    Website
    Start
    Begin

Graag wat meteen in je op komt.

Groeten JGDonleach

Mijn TL(MAVO) Diploma cijfers van vorig jaar:

Nederlands: 6,9
    Engels: 4,51
    Duits: -
    Frans: -
    Wiskunde: 9,8
    Scheikunde: 7,8
    Natuurkunde: 6,8
    LO: Voldoende
    Economie: 7,8
    Geschiedenis: -
    Biologie: -
    CKV: Voldoende

Echt kat int bakje dat. K doe nu MBO Niveau 3 en dat is nog simpeler.

Ik heb woensdag me stage kerntaak 1 examen. Worden 5 vragen gesteld en dan ben je geslaagd.