Citaat van V-RonaldinhoToon MeerWaar kan je dat zien van
octopus Dat nederland gaat winne van spanje
Heeft er iemand een Youtube linke van dat
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 08.07.10 19:20:04:
ja heb het gezien
Maar ik denk toch dat dit eerste keer word dat octopus
het fout heeft
Posts by jgdonleach
-
-
Dan staat Tenerife op zijn kop. Ik kijk in cafe mokkum.
-
Ik ga de finale kijken in SPANJE:cheer:.
-
Citaat van larsisgoed9
@ JGDonleach,
Oeps, dan heb ik iets teveel verteld :sLars
Jaja, leer is lezen. Ik terug met arke fly comfort en terug met 3 personen 6 stoelen denk ik met transavia.com.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 08.07.10 18:59:36:Citaat van JoeyB1996Willem daar woon ik vlakbij. waar precies:$:p
Bij jou in de achtertuin.
-
@JoeyB1996 alle details hoef ik niet te weten.
-
Hallo,
ik ga zometeen op vakantie naar Tenerife. Maar nu is mijn vraag gaan jullie ook op vakantie. Zo ja, waarheen, hoelang en met wie(mag je ook geheim houden).
Ik ga 11 dagen van 9 t/m 19 Juli. Ik zal dus deze 11 dagen, niet tot bijna niet online zijn.
Groeten Gerben
-
Waar staan de domeinen?
-
Jaja spanje:P Luister maar gewoon naar mij.:cheer:
-
Deze stond toch te koop?
Cijfer: 6/10
Pluspunten: Style
Minpunten: 1 kanten menu
Evt. Waarde: 5 euro -
Kan aan mij liggen hoor maar alleen als ik bijvoorbeeld op contact sta zie ik de rest. want ze staan alleemaal boven venster.
-
Ferhat zag net dat de layout op een gratis layout site stond. En ik onderneem nu stappen. Dus er mag slotje op.:slotje:
-
Hallo,
ik zag hier boven net een banner staan van verzend gratis. Maar weet iemand van wie deze site is. Want mijn layout word gebruikt.
Mvg, Gerben
-
-
[offtopic]@ stan en mrmike kunnen jullie dit via pb doen en dus niet onnodig dit topic vol maken. bvd[/offtopic]
Misschien komt er nog wel template systeem later, we willen eerst bugs eruit halen.
-
Citaat van RiiCky
jgdonleach criminals-hosting.nl is toch van jou? Dus hoezo goeie ervaring mee? Overigens vraagt die om een gratis host:) Neem aan dat je deze al hebt gevonden? anders google je even naar gratis host zonder reclame;)
@ tukkie hieronder: GRATISSSSS??????
Criminals-Hosting is niet van mij maar draait wel op mijn servers. Dit is van een klant. -
http://www.criminals-hosting.nl
Goede hosting heb er goede ervaringen mee.Of pm me ik kan ook wel wat regelen.
-
Voor de 3de keer: Wij gebruiken nu ?page= en dit bevalt ons goed.
-
Nee, hij word nu unbugged en dan weer verkocht voor 2,60
-
U heeft hem ontvangen. U heeft gezien dat het nog niet bij elk script is maar een aantal wel al.
-
Als je het verleden van de Major-Crime source zag met meer dan 500 leden. Tja dan moet je wel goed je best doen.