Eingenlijk gaan we wel lekker offtopic:p:p:p
Posts by jgdonleach
-
-
Soms naar Twins, LEF, Bras. K ga nog maar 3 dagen naar school.
-
Oja ik ga in Emmen naar school en fiets dan door zuidbarge, ga meestal uit in Beilen en nieuw amsterdam en emmen, woon in rietlanden en ik ga altijd visje eten in Erica:p.
-
Wat is uw budget eingenlijk?
-
Ik heb de volgende layouts wel voor je als je interesse hebt stuur maar pb:
http://www.criminalspoint.com/forum/topic/9240/Layout.html
http://www.criminalspoint.com/forum/topic/9252/Layout.html -
Klazienaveen
Emmer-Compascuum
Nieuw-Amsterdam/Veenoord
Schoonebeek
Erica
Nieuw-Weerdinge
Zwartemeer
Nieuw-Dordrecht
Barger-Compascuum
Weiteveen
Nieuw-Schoonebeek
RoswinkelDie was ik vergeten
-
Amsterdamscheveld, Angelslo, Barger-Erfscheidenveen, Bargeres, Bargermeer, Barger-Oosterveen, Barger-Oosterveld, Delftlanden, De Peel, Emmer-Erfscheidenveen, Emmerhout, Emmermeer, Emmerschans, Ermerveen, Foxel, Klazienaveen-Noord, Koelveen, Middendorp, Munsterscheveld, Noordbarge, Oostersebos, Oranjedorp, Parc Sandur, Rietlanden, Schutwijk, Weerdinge, Westenesch, Westersebos, Wilhelmsoord, Zandpol en Zuidbarge
Hoort ook nog allemaal bij emmen.
-
Kan je zeggen wat je precies wil?
-
Voorbeel graag, misschien kan ik wat doen.
-
-
Rick Bij de bras en boerland hadden ze OLM. En bij de rest Grolsch en heineken. Dat ging nog wel.
-
Ik heb het geleerd om gewoon een html script te pakken. En dan beetje mee kloten.
-
Woon jij in emmen dan?
-
Dus jij verkoopt de producten en je wilt 10%?
-
Haha volgensmij is iedereen goed dronken tijdens C'est la Vie en Gouden Pijl.
-
Scriptshop.com
-
Haha rick jij en dronken. OLM bier hadden ze was goedkoopste van het goedkoopste. Maarja ik moest vroeg werken vanochten dusja kon niet lang, was om half 12 thuis. En toen nog radio luisteren tot 1.
-
Hallo,
10 Augustus is het weer zo ver. De Gouden Pijl 2010. Zijn er hier ook mensen die hier naartoe gaan. Ik zal er wel zijn, want ben als V.I.P. uitgenodigd.
Hieronder staat wat info over de gouden pijl in emmen.
CitaatDe Rabobank Gouden Pijl is een wielren- en amusementspektakel in de binnenstad van Emmen.
Duizenden mensen komen jaarlijks, de derde dinsdag na de Tour de France naar Emmen om de absolute wereldtop aan het werk te zien. De eerste Pijl werd gereden in 1977 en was een initiatief van de inmiddels overleden Drents Groningse Pers journalist , Peter van Putten. Inmiddels ruim 30 jaar later hebben heel wat beroemdheden hun rondjes in Emmen gereden. Kent u ze nog? Joop Zoetemelk, Hennie Kuiper, Gerrie Kneteman, Laurent Fignon, Guido Bontempi, Francesco Moser, Michel Pollentier. Frisser in geheugen staan vast de namen van Tour de France 2009 winnaar Alberto Contador en de gebroeders Schleck die vorig jaar het criterium in Emmen reden.
Groeten Gerben
-
Ik vind de layout die de site heeft niet mooi. Is dit makelijk aan te passen?
-
Stuur pb met wat je nodig hebt.