Jannick succes met je studie en werk. Hoop we dat je actief blijft als lid.
Posts by jgdonleach
-
-
Zijn deze adresse legaal verkregen en wat is de minimale prijs?
-
Hoe zit het met de crewleden stappen deze op of blijven deze?
-
Ik doe het altijd bij mediasign uit emmen. Is gewoon een bedrijf hier uit de buurt. Ze maken ook test shirten als je meerdere besteld, dus je kunt altijd keuren. Maar als je verder weg woont zou ik gewoon bij je in de buurt kijken naar een goede drukker.
-
Ik had een aantal in me hoofd, maar deze zijn al bezet. Als mij nog wat binnenschiet dan vermeld ik ze wel.
-
Citaat van h4x0r666
wat een leven :p waar is die foto gemaakt?
Volgensmij was dit op Gran Canaria of Curacao -
Dit ben ik ongeveer twee jaar geleden ben wel wat gespierder geworden en heb wat meer spek op de ribben.
-
Hier hebben mensen geen 119 euro voor over. De mensen bewaren dan liever de facturen in een map die 1 euro bij de action kost.
-
Ik denk dat er niemand is die een facturatie systeem erin wil(wat er standaard al in zit). En dat voor 119 euro???
-
Citaat van Tieske
@Maviose Opzich als er een mogelijkheid komt tot inloggen met, dan blijft het toch alsnog gescheiden, je bied je bezoekers/leden alleen een mogelijk om met 'andere' gegevens in te loggen.
Zoals er diverse websites een eigen inlog systeem aanbieden, of in te loggen dmv FaceBook.
Met inloggen met, dan krijg je dat er mensen komen met dubbelle accounts, wat niet de bedoeling is.
-
Beste Leden van Criminalspoint,
zoals sommige mensen wel weten heb ik samen met Willem vorig jaar Look2Me overgenomen. Maar omdat wij het te druk hebben om zelf te gaan scripten, zijn we op zoek naar een scripter.
Eisen:
PHP, HTML, MYSQL EN CSS ervaring
Flexibel
Goed in omgang
BN typenTaken:
Layout inbouwen
Nieuwe scripts ontwikkelen
Bugs oplossenWat verwachten wij:
Goede inzet
Afspraken nakomenOp dit moment maken wij nog geen winst. Wel gaan wij er van uit dat er na een aantal wijzigingen en een reclame campagne er veel leden binnen komen. Daarom krijgt de scripter 20% van de winst die er word gemaakt.
Bent u de persoon die wij zoeken en heeft u intersse in deze functie. Dan kuntu onderstaand schema invullen en dan word en binnenkort de passende scripters eruit gekozen voor een gesprek.
Mvg, Gerben de Boer
-
[offtopic]
Citaat van FreakALeakhttp://img804.imageshack.us/img804/9631/naamlooskq.jpg
Meest perfecte foto ever. Ben zoals jullie wel zien echt fotogeniek. <- not. Laat het een onverwachte geweest zijn.. ;p
Nee, ik ben niet het meisje.:p
Jammer dat je het meisje niet bent. Ziet er niet verkeerd uit.[/offtopic]Ik zal mijn foto ook wel even posten als ik thuis ben. Niet te veel verwachten hoor.
-
-
-
In de nieuwe wet staat dat een kvk verplicht is voor iemand die meer dan 5 producten verkoopt per maand. Hier zit je snel op dus het is verplicht.
-
In emmen zat een ook bedrijf in electonica artikelen en die verkocht vanuit een loods op het industrieterijn. Öok hadden ze hier een showroom. Dit bedrijf heeft nu voor nood een klein winkeltje geopend om hier de showroom te maken en vanuit de loods hun spullen te bezorgen.
-
Citaat van Qantus
L.Groot
Jij bezit ook geen handels nummer en toch bied jij hosting aan, waarom zouden we jou dan wel vertrouwen?jgdonleach
Waarom kunnen ze dit niet thuis uitvoeren met een dropship ?@h4x0r66
Dus als ik jou onzin aansmeer wat je nooit ontvangt vind jij dit oké ?
Daar is een handelsnummer voor, die weten alles over de verkoper zodat de koper in bescherming is.
Ík vind dat de verkopen moet weten wat hij verkoopt. Een dropshipper wil alleen maar geld verdiennen zonder dat hij veel weet over zijn producten. Er zijn tegenwoordig ook heel veel mensen die webhostingen verkopen via een reseller en niks geen verstand van hebben. Dit is gewoon omdat de mensen hun geld niet kunnen verdiennen op een andere manier. Dit is gewoon erg slecht voor de economie en de grote bedrijven die allemaal omvallen. Waarom denk je dat er steeds meer winkels dicht gaan. Hier in de buurt zijn de laatste tijd al meer al 7 grote zaken dicht gegaan, waaronder een mexx, douglas en sting. Dit doen ze niet voor niks, er zijn veel te veel van die "domme" internet winkels... -
http://www.criminalspoint.com/…/490/Vendetta-source.html
Dit is de ... versie, succes er mee -
Ik vind het terecht. Je moet ook aan de economie denken. Er komen steeds meer kleinere webshops, maar ik vind wel dat ze een pand met detailhandelbetemming nodig hebben.
-
Whatsapp, Facebook, Twitter, Hyves, Telegraaf, Weeralarm, Windows Live Mail, Youtube, Tvgids, Teletekst, Buienradar, VI, RTL Gemist etc.