Posts by jgdonleach

Ik doe het altijd bij mediasign uit emmen. Is gewoon een bedrijf hier uit de buurt. Ze maken ook test shirten als je meerdere besteld, dus je kunt altijd keuren. Maar als je verder weg woont zou ik gewoon bij je in de buurt kijken naar een goede drukker.

Citaat van Tieske

@Maviose Opzich als er een mogelijkheid komt tot inloggen met, dan blijft het toch alsnog gescheiden, je bied je bezoekers/leden alleen een mogelijk om met 'andere' gegevens in te loggen.

Zoals er diverse websites een eigen inlog systeem aanbieden, of in te loggen dmv FaceBook.

Met inloggen met, dan krijg je dat er mensen komen met dubbelle accounts, wat niet de bedoeling is.

Beste Leden van Criminalspoint,

zoals sommige mensen wel weten heb ik samen met Willem vorig jaar Look2Me overgenomen. Maar omdat wij het te druk hebben om zelf te gaan scripten, zijn we op zoek naar een scripter.

Eisen:
    PHP, HTML, MYSQL EN CSS ervaring
    Flexibel
    Goed in omgang
    BN typen

Taken:
    Layout inbouwen
    Nieuwe scripts ontwikkelen
    Bugs oplossen

Wat verwachten wij:
    Goede inzet
    Afspraken nakomen

Op dit moment maken wij nog geen winst. Wel gaan wij er van uit dat er na een aantal wijzigingen en een reclame campagne er veel leden binnen komen. Daarom krijgt de scripter 20% van de winst die er word gemaakt.

Bent u de persoon die wij zoeken en heeft u intersse in deze functie. Dan kuntu onderstaand schema invullen en dan word en binnenkort de passende scripters eruit gekozen voor een gesprek.

PHP
    Naam: 
    Leeftijd: 
    Ervaringen:

Mvg, Gerben de Boer

Citaat van Yoichi

Weet niet welk tijdperk jij uitkomt maar voor iemand die nog vanaf v2 afkomt weet ik dat niks minder waar is.

Toen CP is overgenomen door K.Rens is dit gedaan onder de naam Gamecoll

Citaat van Joshua

Wat heeft dit in godsnaam met CriminalsPoint te maken?

GameColl was jarenlang het hoofdbedrijf van criminalspoint. Daarom word dit hier vermeld.

In emmen zat een ook bedrijf in electonica artikelen en die verkocht vanuit een loods op het industrieterijn. Öok hadden ze hier een showroom. Dit bedrijf heeft nu voor nood een klein winkeltje geopend om hier de showroom te maken en vanuit de loods hun spullen te bezorgen.

Ík vind dat de verkopen moet weten wat hij verkoopt. Een dropshipper wil alleen maar geld verdiennen zonder dat hij veel weet over zijn producten. Er zijn tegenwoordig ook heel veel mensen die webhostingen verkopen via een reseller en niks geen verstand van hebben. Dit is gewoon omdat de mensen hun geld niet kunnen verdiennen op een andere manier. Dit is gewoon erg slecht voor de economie en de grote bedrijven die allemaal omvallen. Waarom denk je dat er steeds meer winkels dicht gaan. Hier in de buurt zijn de laatste tijd al meer al 7 grote zaken dicht gegaan, waaronder een mexx, douglas en sting. Dit doen ze niet voor niks, er zijn veel te veel van die "domme" internet winkels...

Ik vind het terecht. Je moet ook aan de economie denken. Er komen steeds meer kleinere webshops, maar ik vind wel dat ze een pand met detailhandelbetemming nodig hebben.