az ooit gehoord van boerenland waar geen bussen rijden?????
Posts by jgdonleach
-
-
Is er geen pennetje van de kabel kapot?
-
Jasper tegenwoordig kost scooter ook al 1500 euro. Daar heb je ook een auto voor
-
Je hoeft ook niet altijd te gaan drinken. Maar ik heb het over naar school, en meestal drink je dan niet(veel).
-
Zo dacht ik ook, lekker 2 jaartjes nog half uurtje fietsen en dan lekker met auto:P.
-
Ik weet niet waar je woon maar in een grote stad betaal je ruim 400 euro voor. Je moet eerst je teorie halen en dan volgensmij 1x lessen op scooter en dan gelijk examen erachter aan Zo gaat dat hier in iedergeval. Maar je moet meestal wel 5 week wachten voor dat je kunt aanmelden bij cbr.
-
Wil je een 1 of 2 kanten menu?
Met of zonder plaatjes in het menu?
Met of zonder logo? -
Ach maak mij niks uit. Hij mag ook wel 2:cheer:.
-
Haha, als ik rick tegen kom tijden gouden pijl bied ik hem wel een biertje aan:cheer:.
-
Citaat van az
Rick jij mocht tog geen alcohol XD?:P
Rick is de grootste alcoholist van emmen volgensmij.:cheer: Pak er nog 1 RICK.
-
-
-
-
Zoals u in het topic kan lezen is het 50/50. Dus als hij met bijvoorbeeld layout 2 niks verdient en met layout 17 wel dan is hij nog binnen.
-
PB Gestuurd
-
http://www.criminalspoint.com/forum/topic/9252/Layout.html
Dit is 1 die ik heb andere ben ik nog mee bezig. Word crime layout, als je wil kan ik deze wel uploaden. -
Bump op aanvraag van TS
-
Hallo,
ik ben op zoek naar iemand die voor mij layouts wil gaan coderen, zodat deze layout's verkocht kunnen worden. De opbrengst van deze layout's word dan verdeeld onder ons, 50/50. De bedoeling is dat ik de layouts maak en dat deze dan door de slicer/baser worden gecodeerd en dat deze dan op mijn site worden verkocht. Ook zal de Major-Crime source worden verkocht op deze site. De prijs van de layout's zal tussen de 5 euro voor de .psd zijn en 10 euro voor de .html layout zijn. Op dit moment heb ik 2 layout's af die eventueel kunnen worden verkocht.
Ik hoop dat iemand dit project met mij wil aangaan.
Mvg, Gerben
Ik heb geen toestemming gevraacht omdat er geen crew lid online was.
-
Hoe kan er betaald worden?
-
Als je van een doorsnee designer uit gaat is layout 50 slice/bace 25 en logo 10.
Dus 85 samen.