Gelieve meer informatie bijvoorbeeld:
Betalingsmogelijkheden
Rechten
Buynow
Posts by jgdonleach
-
-
criminals-hosting.nl goede hosting (door een aantal klanten beoordeeld door een 8.5(gemiddeld)) en 24/7 support en natuurlijk gratis met directadmin
-
Persoonlijk zal ik dat ding van nieuws doorlaten lopen tot zelfde hoogte als content.
-
Ik voor Derks Evenementen Verhuur. Die verhuurt hekken, wc etc. voor evenementen. En die moet ik dus op zetten rond het hele parcuur maar nu is die rommelmarkt aan de gang. En ik moet zometeen naar een podium om het muziek aan te leggen. En dan om kwart voor 7 en kwart voor 5 nog ff rondje mee met reclame karavaan. En dan tot 1 uur en dan muziek opruimen en dan is het al weer 3 uur.
-
Jaja, het is bijna zo ver. Ik moet zo hekken zetten voor gouden pijl. Iedereen die mij tegenkomt mag wel gratis biertje :cheer:. Iedereen die gaat, veel drank toegewenst en natuurlijk gezelligheid met MIJN NAAM IS JANNES, EN IK KOM VAN HET PLATTE LAND.
-
Mooi gedaan, ga zo door.
-
Je kunt toch gewoon source maken???
-
Ik heb hem ook gedownload.
-
Ben nog steeds niet voorzien van de juiste personen.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 09.08.10 22:51:56:
Er is een extra site toegevoegd. -
Als ik thuis ben zal ik hem zeker even downloaden, en er wat andere style aan geven. Zodat ik hem kan gaan gebruiken.
-
TVGids is toch voor koen?
-
Komt wel kwaliteit uit, en is goedkoop.
-
http://www.logitech.com/nl-nl/…s/microphones/devices/221
Deze red je het dan ook als je goedkoop wil.
-
http://www.thomann.de/nl/neumann_m150.htm
Dit is een goede, kost wat maarja gaat ook wat jaren mee. Ik had zo iets en was na 20 jaar nog niet kapot. Dus ja dan is hij niet duur.
-
Ik ben nog steeds op zoek, dus als iemand interesse heeft stuur me een pb en we overleggen. Ook mensen die in het verleden hebben geregeerd en die ik niet heb aangesteld kunnen contact op nemen.
-
Als je proffesioneel wil doen dan is deze niet geschikt. JE moet dan sennheiser nemen.
-
Mensen,
ik wilde even ergens toestemming voor vragen, maar zie dit.
Gebruikersnaam Rank Posts Online
K.Rens Eigenaar 1127 Offline
Darsstar Beheerder 1033 Offline
Pim Beheerder 1830 Offline
Killingdevil Beheerder 1560 Offline
Lodewijk Super Moderator 568 Offline
R-Mijnten Super Moderator 654 Offline
Joshua Moderator 1625 Offline
Patrick Moderator 749 OfflineTja word moeilijk zo he.
Moet hier geen verandering in komen???
Mvg, Gerben
-
Ik kan vanaf hier niet zien dat het netjes is gescript. Maar accepteer je geen wallie ofzo?
-
Zijn beetje standaard scripts dus ja, vind het geen 50 waard.
[offtopic]Bonnano heet jij in rl Jeroen?[/offtopic] -
inlog account doed het niet meer.