Jaja az, jij en ferhat zijn spammers.
Tja ferhat ik weet dat je bent te vertrouwen.
Jaja az, jij en ferhat zijn spammers.
Tja ferhat ik weet dat je bent te vertrouwen.
Crimebrain, je moet wel die 500 nog halen vandaag he.
Officieel heb je als je 1 product verkoop op internet of markt al kvk nodig.
Dan is die persoon verantwoordelijk. Dus als je failliet gaat is hij verantwoordelijk en de meeste mensen denken dat je slechte reputatie hebt.
Is hier ook een kapper. Me haar is te lang.
Dan moet je nog even opschieten.
Ik nog 71 dan heb ik 800:p
Dat licht eraan welke regio en welke ondernemings vorm. Tussen de 15 en 50 euro p/k. Volgensmij noord eenmanszaak was 41.80
http://www.kvk.nl/over_de_kvk/…ererAliasStat=rekenmodule
Hier kun je uitreken.
@Crimebrain, bier is wel lauw. Heeft iemand een kouwde.
Goede nacht,
ik ben hier ook een keertje. Is hier ook bier te krijgen of moet ik dan weer naar beneden lopen?
Is het dan niet slim om aparte mollie account aantemaken dan?
[offtopic]@ mafiabase Volgensmij kun je het best beginnen met een opleiding nederlandse taal.[/offtopic]
Hoe weet je nu dat er verdiensten zijn?
Vermoedelijk wel, maar we zijn hier nog niet over uit.
Deze layout kan ik je leveren, ZONDER de banner met uw site naam. Incl Slicing voor 15 euro.
Hallo,
ik was druk bezig met de source te verbouwen. Maarja, ik heb weinig tot geen tijd meer om door te scripten. Over 2 week heb ik hopenlijk weer meer tijd. Dan kan ik dus weer gaan scripten. Op dit moment heb ik de oude source, zoals Rick hem te koop had staan, niet meer. Het is dus wachten op de nieuwe. Geef mij uw mail, dan mail ik hem zodra de versie af is.
Hallo,
ik zou heel graag leren slicen. Maar nu is mijn vraag, wil iemand mij leren slicen, via msn. Ik heb al veel tutorials gevolgd, maarja dit word niks. Dit omdat de tutorials allemaal standaard layouts gebruiken. Ik heb hier wel een vergoeding voor over als u dit zou willen.
Het gaat om een redelijk moeilijke layout, met veel icoontjes in de layout. Ik zal morgen even een screen van de layout posten.
Mvg, Gerben
1: De taal die je het beste beheerst
2: Mollie
3: Ik denk dat je het beste een bannertje kunt maken en dan hierboven op cp kan zetten, dl is ook populair. En google ads kan ook slim zijn.
4: Succes
Hoelang is de domein nog geldig?
Hoe kan er worden betaald?
Ik vind OSBanditi beter, maarja je kunt beter zelf gaan scripten.
Hoeveel kost hij incl domein.
http://www.hotscripts.com/search/all/toplist
Staan genoeg op.
[offtopic]Je moet verder kijken dan je neus lang is.[/offtopic]
Wat is begin bod?
Waar mee kan er worden betaald.