Rickey11 voor die prijzen krijg je maximaal 10 klanten. Of je moet je op MKB gaan richten. Daar zit nog wel wat markt in.
Posts by jgdonleach
-
-
Is deze eerder niet aangeboden tegen een lagere prijs?
-
Citaat van sloosmedia
L.Groot: Geert Wilders uitte ook gewoon vrijheid van mening uiting. En werd er zelfs voor vrijgesproken.
ten 2e: Albert heijn heeft visitekaartjes waar je klachten op kunt schrijven dus daar kun je ook gewoon openhartig dingen vertellen.
Maar CP lijkt nu wel Google achterna te gaan door steeds regels lopen te veranderen.Laat CP maar even naar dat 2006 layout kijken.8-|
Ben het compleet met je eens. -
Dat licht er aan wat voor marktplaatsscript. Ik heb nog een licentie liggen.
-
Citaat
1.7 Houd je ongenoegen over CP voor je. Houd de eer aan jezelf en vertrek. Het geven van feedback kan via PB/email aan de projectleider.
In de wet staat toch dat je vrijheid van meningsuiting hebt? Dus deze is ten strijde van de wet.
-
Dit is echt al jaren zo
-
Als het echt zilver moet zijn kan dit niet zomaar breken. Zilver is een redelijk sterke stof die niet van 1 stootje breekt. Vaak worden ringen/kettingen goedkoper gemaakt en stoppen ze andere stoffen er bij in die wel snel breken. Het product is niet redelijk dus gewoon terug gaan en je hebt recht op een nieuw deugdelijk product
Groeten GERBEN
-
Ik vind het een vies lelijk saai logo. Ze doen mij na met die blauwe kleur. Laten ze lekker bij de vier kleuren blijven, valt ook op en dit blauw niet.
-
Oke, want ik ben Groningen, Amsterdam, Rotterdam etc. gewent daar is het ook wel druk maar heel anders dan in Antwerpen.
-
We waren er tegen 7 uur volgensmij
-
1 en 3 zijn duidelijk, maar Antwerpen centrum bedoel ik, bij de boels reden wij langs. Stonden wij gewoon meer dan half uur lang in de file
-
Hallo cp leden,
ik ben gisteravond terug gekomen vanuit Londen met een aantal collega's. Maar nu heb ik een aantal vragen die ik niet kan vinden op internet of ergens anders.
De vragen zijn:
1. Is het normaal dat er in Londen bij picadilly circus nooit ruimte is voor een politie of ambulance om er door te komen?
2. Is het normaal dat het altijd druk is bij Antwerpen?
3. Waarom kan ik zo makkelijk verdwalen in Londen?Ik hoop dat iemand antwoord heeft.
Groeten Gerben
-
Ik snap hem wel, werkt dit ook bij andere getallen?
-
Ik werk gewoon via word en exel. Je slaat al je gegevens van je klanten op en je maakt een sjabloon. Kopieren plakken en klaar is je factuur.
-
Het gaat mij erom dat ik een goede naam krijg. Het mag wel in de kvk voor komen wat mij betreft. Het gaat om een ondernemingsplan voor een opleiding te behalen. Het bedrijf hoeft niet echt te worden gerealiseerd, maar lijkt mij wel wat.
-
Wat voor betalingsmogelijkheden zijn er?
-
Ik heb toendertijd alles hier in emmen gekocht. Zat een goed en goedkoop bedrijf, ondertussen zijn ze failliet gegaan. Ik heb thuis nog een adresje liggen, zal hem zsm even posten.
Hier heb je alvast een paar:http://www.finesound.nl
http://promosound.nl/
http://powersound.nl/
http://coboli.nl/ -
Hallo CP Leden,
ik ben bezig met een ondernemingsplan voor een nieuw en uniek bedrijf. Voor mijn onderneming heb ik een naam nodig.
Wat voor bedrijf?
Het gaat om een soort van VERSMARKT. Dus een soort supermarkt waar alleen vers producten worden verkocht. Meer kan ik er niet over zeggen omdat het uniek is.Wat zoek ik?
Ik zoek een naam en eventueel een logo voor de versmarkt.Waar moet de naam mee te maken hebben?
Versmarkt
Combinatie winkelWaar dacht ik zelf aan?
De Verscombi
Combimarkt
De VersmarktGraag vraag ik aan jullie of jullie een goede naam weten. WEES CREATIEF.
Mvg, Gerben
-
Ik weet waar de gat in de markt licht. Maar het is mijn idee, en helaas vermeld ik het niet voordat mijn project online is.
-
Een dj moet van alle platen die hij heeft een cd kunnen tonen. Indien hij dit niet heeft, dan volgt hier een bekeuring voor.
Als u liedjes download via itunes moet je volgensmij het aankoopbewijs laten zien, zelfde geld voor legaldownload.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.