Als er nu gewoon skype of msn word gevraagd, en dan wat vragen worden gevraagd is het beter. En zo krijgt iedereen een kans.
Posts by jgdonleach
-
-
Mensen krijgen toch wel een tweede kans.
-
Citaat van sloosmedia
Prutsers zijn het...
Zo zoek je geen nieuwe Medewerkers.
Dit lijkt wel de Lotto zoWelke bal is vandaag de gelukkige,
nummer 17.
Tja, wat moet je er van zeggen. Ik ben niet doorgelaten omdat ik me negatief opstel tegenover de crew. Laat me niet laggen,:cheer: drink er nog 1 op.
-
Pagina 4, staat de uitslag.
-
fitim-123 hij wil nog goedkoper
-
Bij mij ben je voor een .nl domein 5 euro kwijt. Ik ga morgen weer verder om met hem te praten over hosting.
-
Word linkpartner van cp of andere site.
-
Hoe kan er worden betaald dan?
-
[offtopic]@TS leer een normaal topic te maken.[/offtopic]
Oceans
Er is iemand die heeft een pagina voor hem gemaakt, en daar wil hij login in hebben
Hij heeft dus, dat plaatje in de style staan
en de login moet daarin staan. -
1. Stekenburg
2. Van der Vaart
3. SneijderLekker op nederlandse tour.
-
Worden deze serials op geslagen ofzo?
-
Citaat van jessewillem
Ik hoop dan wel dat je dat niet op het aantal berichten gaat baseren. Er zijn ook mensen met weinig berichten die dan wel kwaliteit berichten hebben, maar er zijn vaak ook mensen met veel posten die veel berichten van mindere of geen kwaliteit hebben. Dit zegt niets over de mensen die wel goede berichten posten van kwaliteit met veel berichten. Het aantal berichten zegt niets over hoe iemand actief is op een forum, sterker nog misschien is die gebruiker wel een zeer enthousiast meelezer op het forum. Maar wil hij toch modereren. Dan moet je die gewoon een kans geven. Verder vind ik dat kijken naar het aantal berichten fout is, en je beter naar de kwaliteit van die berichten. Dat zegt meer over een lid dan het aantal berichten.Het moet iemand zijn, die gewoon elk kwartier bijvoorbeeld de site even checkt. Dit kan natuurlijk alleen als er een pc in de buurt is. Daarom vind ik dat rick, willem en larsisgoed wel veel kans maken.
-
Wat vind u veel 10gb, 50gb of 100gb?
-
hoeveel dataverkeer en schrijfruimte heb je nodig?
-
Haha iedereen is bijna met me eens. Succes met je site.
-
-
Citaat van RiiCky
De hyves is geblokeerd voor andere leden maar laat ik beginnen met je hyves naam The Lady? betekent dit dat je het enige meisje op cp zal zijn of ben ik gek?
Rick wat ben je schattig ja:p
Mooie hyves, lekker standaard.Mijne dj hyves is:
http://djgerben80.hyves.nl/ -
-
SBDESIGNS
SVEN4YOU
SVENB4YOU
YOURSVENDESIGN -
Punten: 5/10
Pluspunten: Kleuren
Minpunten: Slecht gemaakt en het is weBbuilder
Evt. Waarde: 2 euro