Posts by jgdonleach
-
-
http://www.nokia.nl/ontdek-alle-toestellen/alle-toestellen Als je hier je eisen invult, dan kom je op een aantal toestellen uit.
-
Vaak 10/10
Gemiddeld per maand: 0,1x
Omdat: Ik zelf nooit dingen koop. Heb ik iemand voor he:p. -
@JoeyB1996 dat licht aan de domein. Als u mij het domein kan geven, kan ik een prijs maken.
-
Hallo CPers,
Zoals sommige mensen weten, ben ik met riicky bezig met een website waar mensen goedkope layouts en scripts/sources kunnen kopen. Daarom ben ik op zoek naar:
Mooie layouts (gesliced of .psd) inclusief doorverkoop rechten voor een mooi prijsje.
Losse scripts of Sources, inclusief doorverkoop rechten.
Domeinen met een pakkende naam.
Mijn budget:
Layouts(gesliced): tussen de 5 - 15 euro
Layouts(.psd): tussen de 1 - 5 euro
Complete Source's: tussen de 10 - 20
Losse Scripts: tussen de 1 - 5 per scriptBetalingsmogelijkheden:
Wallie
OverschijvingHeeft u iets voor mij? Reageer dan in dit topic of stuur me een pm.
Gelieve ontopic blijven!
-
-
Ik heb ook resolutie 1024px, maar ik zie hem goed. Welke browser gebruik je dan?
-
Ik wil me aanmelden:
Samsung Star Querty
Gebruik vodafone internet blox
Gebruik op pc Chrome, op telefoon weet ik niet welk programma, is ingesteld iets. -
Ik wil het wel testen, maar is hij ook in Nederlandse versie?
-
Citaat van Willem
mrmike: dat incident van gister heb ik met Killingdevil besproken, ben zelf daarover gigantisch boos geworden en we hebben uit eindelijk je ban weggehaald, dit omdat het gewoon niet echt terecht was maar ook weer niet onterecht.
Het was correct wat je melde maar eigenlijk moest dit via pb en niet in een forum gezet worden, ik heb mijn status op dat incident gezet om me gelijk te krijgen.
@Maviose ik weet niet wie je bent maar ik zie wel dat je nieuw bent maar hoe kan jij weten wat hier allemaal gebeurd dit kan je alleen weten als je nog een ander account heb (gehad), ik beschuldig je niet van dubbel account.
Mensen zoals ik al een tijdje eerder zij op het forum, leer mensen te accepteren en ga niet als een wilde bom ontploffen, als je normaal doet en je bent verbannen en je gaat rustig praten dan ga je het onderzoeken, neem mrmike en ik: ik heb hem op msn hij werd in het begin boor maar later deed die normaal en dan ging ik hem helpen, en ben het gaan uitzoeken.
Dus doe gewoon normaal en geef en je krijgt respect terug en je wordt dan geholpen.
Dit is mijn preek voor vandaag, ga nu weer netjes me functie vervullen.
Dus bij een twijfel geval, moet er niet worden verbannen. Dat is de conclusie van de dag:).
-
Ik ben net begonnen om zelf ook een layout te maken. Kijken of dit wat word.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 29.09.10 12:14:32:
Mijn layout zal ik vanmiddag nog even afmaken. -
Citaat van Xreativ
De betreffende moderator ben ik.
Ik probeer zo juist mogelijk te handelen als moderator, en dat wordt mij niet in dank afgenomen. Over jgdonleach: Ik heb jou duidelijk uitgelegd hoe ik er over denk, maar met jou is gewoon onmogelijk te discussi?ren over een beslissin, want als ik A zeg zeg jij B. Ik wil er best op een vriendelijke manier uitkomen, maar als ik jou (misschien onterecht) een banpunt geef en er wordt meteen gedreigd dat je het hoger op gaat zoeken dan ben ik niet erg enthousiast om er normaal uit te komen. Als jij duidelijk aangeeft waarom jij het niet eens bent met de ban, kan jij mij misschien overtuigen.
Verder vind ik het jammer dat er gewoon 0,0 respect is voor welke moderator dan ook. Als wij nou gewoon allemaal proberen er gezamenlijk iets moois van te maken, kan dat allemaal verleden tijd zijn. Maar zoals Superior al zei, dit moet van twee kanten komen.
Als iemand problemen met mij of een andere moderator heeft, probeer er dan eerst met elkaar uit te komen in plaats van andere mensen er ook in te betrekken en op te stoken. En ook niet bij elke fout van een moderator de beheerder erbij te halen, want dat wekt alleen maar wantrouwen aan beide kanten.
Ik hoop dat iedereen mijn mening respecteert en dat het hierbij gewoon klaar is en dat iedereen gewoon normaal met elkaar omgaat in de toekomst van CP.
Ik denk dat als de crew NORMAAL gaat doen tegen de leden. Dat de leden dan ook normaal doen tegen de crew.
Ik zal je morgen hierover nog wel even aanspreken op msn Xreativ.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.09.10 22:18:53:Citaat van sloosmediaEen politieman moet 120 bonnen per jaar uitschrijven van de minister.
De moderators moeten 120 bans per jaar uitschrijven van Koen.Ik vindt dat het Ban-systeem weg moet jullie zijn geen politie.
Ik zou naar een betere oplossing zoeken.Jullie bannen wel leden die al 1 jaar+ actief op CP zijn.
Die mensen doen iets onwetend fout en de nieuwe moderators straffen ze gelijk hard.Stefan ik zou een systeem maken waarbij jullie een ban-verzoek insturen.
En waarbij min. 3 crew-leden het goed moeten keuren.Met dit idee ben ik het wel eens. Maar dan moeten er wel meer actieve crew leden komen. Want als je 's nachts word verbannen door persoon 1, dan is er denk ik dat er 's middags pas de 3 crew leden het hebben gekeurd.
-
-
Citaat van Xreativ
Netheid: 5/10
Overzichtelijkheid: 7/10
Kleurencombinatie: 5/10
Totaal: 5.5/10Om te beginnen, vraag ik me hetzelfde af als Skynet:
Want, je hebt het menu laten stoppen aan de rechterkant. Stel je voor dat iemand een beeldscherm van 1600 breedte (ik en nog vele anderen) heeft, dan ziet het er erg raar uit.
Verder is de kleurencombinatie wel goed, maar niet volledig. Ik zou er nog wat lichtere blauwtinten in gebruiken, en wat onbelangrijke koppen grijs doen. Je hebt nu alles de zelfde kleur waardoor ook de overzichtelijkheid minder wordt. Maak bijvoorbeeld de contenttitel(BG) grijs en de menu-tjes licht blauw. Zo is het wat overzichtelijker omdat niet alles hetzelfde is.
Daarnaast zijn zwarte borders uit. Je kunt beter de menu's een extreem lichte grijstint geven en dan een iets donkerdere grijstint als border doen, want zo valt de border meer op dan de tekst.
Daarbij zou ik ook de header een beetje veranderen. Want die pattern ziet er niet erg strak uit, dus dat kan klanten afschrikken. Probeer een lichte (wit-transparent) gradient daar, dat zou mooier staan denk ik.
Als het niet lukt kan ik voor een vriendenprijsje het allemaal wel voor je naar wens aanpassen.
Bedankt, wij zullen hier wat tips uithalen en misschien toepassen.
-
-
Als je na 1 offtopic reactie een ban krijgt, dan is dat toch ongelofelijk voor woorden?
-
Dit is bij mij al gebeurt, en deze haat zal ook niet echt snel overgaan.
Volgensmij is dit ook meer een topic voor de offtopic categorie.
-
De crew moet gewoon niet te snel bannen. Dat is ook een oplossing. Net zoals ik onterecht word gebant, maarja hier zat volgens een crew lid heel wat achter wat niet klopt.
[offtopic]Bericht niet verwijderen.[/offtopic]
-
Beste leden van CriminalsPoint,
Zoals jullie misschien wel is gehoord hebben ben ik bezig met een nieuwe website omtrent een online winkel.
Daarvoor wil ik niet net als vele de open sources gebruiken die beschikbaar zijn via het internet, maar wil het compleet zelf maken.Vandaag heb ik de layout afgerond, maar ik heb toch nog me twijfels als dit nou echt is wat ik zoek.
Misschien kunnen jullie hem voor me ráten en nog een aantal tips geven?
Link:http://www.sensco.nl/wm-shop.pngRating:
Netheid: 1/10
Overzichtelijkheid: 1/10
Kleurencombinatie: 1/10
Totaal: 1/10
Tips:
Opmerkingen/Feedback:Met vriendelijke groet,
Jgdonleach en Rick(compagnon) -
Ik vind die noob crime's ook irritant. Mensen die denken dat ze kunnen scripten en dan een crime downloaden of een mijncrime maken.