Posts by jgdonleach

Hallo CPers,

Zoals sommige mensen weten, ben ik met riicky bezig met een website waar mensen goedkope layouts en scripts/sources kunnen kopen. Daarom ben ik op zoek naar:

Mooie layouts (gesliced of .psd) inclusief doorverkoop rechten voor een mooi prijsje.

Losse scripts of Sources, inclusief doorverkoop rechten.

Domeinen met een pakkende naam.

Mijn budget:

Layouts(gesliced): tussen de 5 - 15 euro
    Layouts(.psd): tussen de 1 - 5 euro
    Complete Source's: tussen de 10 - 20
    Losse Scripts: tussen de 1 - 5 per script

Betalingsmogelijkheden:
    Wallie
    Overschijving

Heeft u iets voor mij? Reageer dan in dit topic of stuur me een pm.

Gelieve ontopic blijven!

Citaat van Pim

Misschien dat je er ook in kan steken dat je met fiets of voet bent? Om zo de tijd aan te passen? Want met de auto ga ik niet zo veel :)

En dat je bijvoorbeeld ook kan intypen hoe hard je gemiddeld fiets. Want de één fietst 15 en de ander 25km/h.

Dus bij een twijfel geval, moet er niet worden verbannen. Dat is de conclusie van de dag:).

Ik ben net begonnen om zelf ook een layout te maken. Kijken of dit wat word.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 29.09.10 12:14:32:
    Mijn layout zal ik vanmiddag nog even afmaken.

Ik denk dat als de crew NORMAAL gaat doen tegen de leden. Dat de leden dan ook normaal doen tegen de crew.

Ik zal je morgen hierover nog wel even aanspreken op msn Xreativ.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.09.10 22:18:53:

Met dit idee ben ik het wel eens. Maar dan moeten er wel meer actieve crew leden komen. Want als je 's nachts word verbannen door persoon 1, dan is er denk ik dat er 's middags pas de 3 crew leden het hebben gekeurd.

Citaat van Axl_H

Natuurlijk is dat ongelovelijk, maar dat kan je toch met de desbetreffende moderator bespreken en eventuele feedback geven. Worden de mods ook wijzer van en misschien jij ook wel;)

Maarja, dat kan gebeuren.

Bedankt, wij zullen hier wat tips uithalen en misschien toepassen.

De crew moet gewoon niet te snel bannen. Dat is ook een oplossing. Net zoals ik onterecht word gebant, maarja hier zat volgens een crew lid heel wat achter wat niet klopt.

[offtopic]Bericht niet verwijderen.[/offtopic]

Beste leden van CriminalsPoint,

Zoals jullie misschien wel is gehoord hebben ben ik bezig met een nieuwe website omtrent een online winkel.
    Daarvoor wil ik niet net als vele de open sources gebruiken die beschikbaar zijn via het internet, maar wil het compleet zelf maken.

Vandaag heb ik de layout afgerond, maar ik heb toch nog me twijfels als dit nou echt is wat ik zoek.
    Misschien kunnen jullie hem voor me ráten en nog een aantal tips geven?

Link:http://www.sensco.nl/wm-shop.png

Rating:
    Netheid: 1/10
    Overzichtelijkheid: 1/10
    Kleurencombinatie: 1/10
    Totaal: 1/10
    Tips:
    Opmerkingen/Feedback:

Met vriendelijke groet,
    Jgdonleach en Rick(compagnon)