[offtopic] Willem, hij moet wel een hosting hebben he, kan hij hem niet online zetten.[/offtopic]
Zoek je iemand die alleen je spel instaleren of moeten ze hem ook onderhouden?
[offtopic] Willem, hij moet wel een hosting hebben he, kan hij hem niet online zetten.[/offtopic]
Zoek je iemand die alleen je spel instaleren of moeten ze hem ook onderhouden?
Zoals in het topic staat is hij geldig tot 04-08-2011
Wat maakt die 3 euro nu uit, als iedereen nu 3 euro betaald, en iedereen gaat 1x per jaar naar een film ofzo, dan heb je wel 48 miljoen binnen. Hier kan het kabinet weer geld mee uitgeven:).
Je kunt toch ook gewoon via outlook ofzo versturen, emails selecteren en plakken.
Die Mozilla Seabird is wel erg nice, maakt niet uit wat het kost. Heb er veel voor over:)
Lijkt me goed idee, maar er zijn al zoveel mensen die het zijn begonnen en nooit hebben afgemaakt.
@joeyB1996, bij mij is bijna hetzelfde gebeurd. Mijn account was gehackt en daardoor waren er veel offtopic reactie's. En daarom willen ze mij nu niet meer terug hebben(dit komt vooral door 1 crew lid). Dit is dus eigenlijk discriminatie, en koen zei laatst, dat iedereen een tweede kans krijgt. Maar dit is dus niet zo!!!
Ik kan niet op die pagina komen hoor.
@koen, er moet denk ik heel wat gaan veranderen als je cp goed wil houden. Want het gaat wel erg achteruit.
Indien lars dit heeft gedaan, dan is er wel een slechte keuze gemaakt door de super moderatoren(vind ik persoonlijk).
De snelheid is wel al verbeterd, zit wel onder de 1 seconde.
Maar volgensmij zijn er nu geen 115 gasten.
Kan aan mij liggen.
Volgensmij heeft dat nog nooit geklopt.
Ik merk dat de laatste tijd de community veranderd in een maak een ruzie forum, misschien dat het hier wat mee heeft te maken.
Ik heb snel genoeg internet. Is nu wel weer sneller. Pagina geladen in 0.9376 seconden
Het is wel bijna op zelfde moment gedaan. Het lijkt me niet dat er zoveel mensen zijn die CriminalsPoint zoeken via Google.
Dit is ook niet echt best: Pagina geladen in 5.596 seconden
Het zou wel kunnen, maar wel raar dat het door google.
Ik vind de domein niet echt mooi voor de site. Verder is hij erg standaard.
Je game installeren.
Als je een gratis criminals hosting hebt en dan via ftp programma je source erop zet, db even instaleerd is je site klaar voor gebruik.