Ik ben helemaal voor, het is slecht voor me biologische klok:p.
Posts by jgdonleach
-
-
Cijfer: 7/10
Pluspunten: 4.3 tekst
Minpunten: pipetje en effecten
Tip: Gebruik een ander effect. -
Kun je ook mededelen wat voor update's dit zijn?
-
Ja maar in limewire zelf krijg je de mededeling, bearshare is vervanger.
-
[offtopic]God heeft gesproken:P[/offtopic]
Yoichi je hebt wel gelijk, maarja. -
Waarom een engelse zanger, terwijl wij in nederland genoeg hebben. Maarja de nederlanders vinden muziek vanuit het buitenland leuker. En dan moet iedereen lekker in vliegtuig naar optredens en artiesten hierheen komen, en dat is weer heel goed voor het milieu:P.
-
Je mag de mail adressen niet verkopen, u mag ze zelf ook alleen gebruiken voor de game. Hier hebben ze voor ingestemd. Volgens de opta mag het niet.
-
rickown ook geen interesse in die van mij?
-
Leden halen is veel werk hoor.
-
Ik heb nu ook een gewone banner formaat advertentie stukje erop gezet. http://www.budgetlayouts.nl
-
-
Een admin is gemiddeld wel 5 uur per dag met de site bezig, dus 30x5=150 uur per maand. Dus redelijk is 300 euro minimaal. Maar het is meer voor de gein denk ik, dus lijkt mij 50 p/m redelijk voor een admin.
-
Gelukkig willem en rick blijven. Dat is mooi om te horen. Toch nog wat betere crew leden dus. Jammer dat Xreativ het team moet verlaten, ik had veel vertrouwen in hem. Jammer genoeg jullie niet.
Rick en Willen: :cheer::cheer::cheer:
-
Misschien handig om te weten: Hoe kan er worden betaald?
-
Dit geld niet, het is openlijke veiling. Dus dient er in het topic te worden geboden.
-
[offtopic]Applausje voor Superior[/offtopic]
Succes met de website superior.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.10.10 15:50:49:Citaat van Ajeti
heb een paar minuten gelden al buynow gedaan haha:P
Je had 81 geboden, dat is wat anders dan buynow -
Hoe kaner worden betaald?
-
Als je goed kan scripten kun je van elke source wel wat moois maken.
-
Persoonlijk vind ik banditi ook niks. Maar als je vendetta neemt of maffiaway dan kun je daar wat mooi's van maken.
Ook is crimekiller mooie source.
-
Citaat van Superior
jgdonleach
Omdat ik het niet zie zitten bij elke ramp de staat miljoenen te zien uitdelen.
Ik werk hard voor me geld en wil dat het goed besteed wordt, als een inwoner wil doneren doet hij/zij dit zelf wel.Waarom dan nog eens miljoenen uit de belasting pot halen?
Dit is namelijk al 3x gebeurd volgens mij...- Tsunami
- Haïti
- PakistanEn dan praat je toch zeker over 100 miljoen euro wat weggeven is..
Ten eerste krijgt het rijk dat geld weer terug, met dikke rente. Dus beter in zo'n land stoppen dan op de bank zetten die elk moment failliet gaat.