Dan geef ik het terug
Wat zou je doen als de politie je achtervolgd?
Dan geef ik het terug
Wat zou je doen als de politie je achtervolgd?
Ik heb een pb gestuurd.
Dan zal ik ze uit de weg ruimen.
Wat zou je doen als er geen bier meer word gemaakt?
Ik respecteer je keuze, zou het zelf ook doen.
Sterkte
Kun je mij meer informatie geven, over de programmering, muziek keuze(dus of er ook Nederlandstalig mag, omdat in topic alleen top 40 staat) en over de eisen. Link naar je site is ook handig.
Worden er ook jingle afgeleverd door Hit Radio Online en word er gestreamt via een shoutcast stream?
Ik zou zelf eerst een layout gaan maken en dan de scripts.
Want een mooie layout is het begin van een goede site.
@lars ik denk dat je beter een systeem kan maken waarbij mensen zelf de naam van de maatschappij kunnen maken. Dan heb je toch wat unieke namen denk ik. Verder is het een redelijk uniek project dus denk ik dat het wel rond de 200 a 300 euro waart is.
@ajeti, hij is gratis te downloaden op crimz.be. Dus je hebt geen licentie nodig.
Bod genoteerd:
Loopt af op: 10-11-2010 04:42:06
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 10.11.10 14:45:47:
De domein is verkocht aan Guneyd, PB gestuurd.
Ik heb ooit zoiets gemaakt voor natuur/scheikunde. En dat ging over Vuur en hoofdvraag was. Wat ik vuur?
Misschien heb je hier wat aan.
Axl_H een i7 kost bij hun wel veel, als je gewoon een HP-E125 koopt dan betaal je rond de 800 voor een i7 computer. Werkt goed en je kunt er ook mee gamen.
Kan ik een pb krijgen dat u de rechten heeft?
Rick, waar staan de domeinen en hoe kan er woren betaald?
Citaat van SuperiorMensen toevoegen en zien dat ze uit het niets geblokkeerd zijn, behoorlijk irritant en nog steeds niet gefixed.
Ook dat als je iemand toevoegt je msn een reboot moet geven zodat je lijst compleet is.
Zonder zal je lijst niet veranderen en zal je de persoon dus ook niet in je lijst zien.
Dit heb ik bij windows live messenger ook.
Ik zou het zo houden, want de klant is koning. En hier zijn de leden koning(dat hoort in ieder geval zo). En dus zal ik het zo laten.
Ik denk dat het ongeveer 400 a 500 euro, maar per stuk verkopen is beter voor je portemonnee:p .
Dit is illegaal, want de mensen hebben geen toestemming gegeven om andere mails binnen te krijgen.
Zo één heb ik. Een echte.
K.Rens, ik denk dat er nog erg veel dingen moeten worden gedaan, misschien ook handig om te inversteren in de crew. Om ze bijvoorbeeld een cursus of training te geven. Verder zou ik een wat mooiere en vrolijkere layout kiezen, zodat de site meer mensen aantrekt.
Zo heb ik nog wel tientallen ideeën, als u deze wil weten dan stuur maar een pb of een mail.
Van 1946 tot 1976 was er geen zomertijd, is wel beter denk ik.