K.Rens, heb verwijderd en nog steeds last van.
Posts by jgdonleach
-
-
Volgensmij heb ik nog wel ergens een unlock layout liggen. Wilt u een unieke, of mag hij vaker worden verkocht?
-
Hier een screen en het is niet alleen bij chrome. -
@crimebrain ooit gehoord van keurmerken voor webshops???
-
@koen
bij ie zie ik de forum titels, in het menu als ik ze heb gelezen, groen. Dat met offtopic is dat er na 5 seconden dit staat:
PHP
Toon Meer[CSS] design attach [xHTML] Scripter nodig! [SEO] CP wedstrijd [MED] Web 2.0 [COMP] NTLDR is missing [TK] Maffialayout [TK] Maximum 5x te koop… [GEZ] Unlock layout [TK] Niet meer te koop [GAM] Nieuw project [PHP] imagecreatefrompng,… [xHTML] Layout probleem [+] Old becomes New 'Nach… [+] wat zou je doen als . [+] Bellen voor 2 euro pa… [+] Minecraft [+] Notebook Probleem [+] Kamer van Koophandel… [+] Word 2007 [+] msn 2011 [+] Internet Probleem [+] hoe heet dit nummer? [+] Waarde heel ShopGotYo… De lounge [+] Old becomes New 'Nach… [+] wat zou je doen als . [+] Bellen voor 2 euro pa… [+] Minecraft [+] Notebook Probleem [+] Kamer van Koophandel… [+] Word 2007 [+] msn 2011 [+] Internet Probleem [+] hoe heet dit nummer? [+] Waarde heel ShopGotYo…
-
Nu krijg je offtopic na een tijdje bij forum algemeen.
-
Eerder was de laadtij 0,03 seconden nu 0,22 dus is niet sneller geworden ben mij. En dat blauw en groen weg gaat na zoveel seconden is iritant.
-
wow, zo weinig??? Ik verdien ongeveer 10x zoveel:p.
De kvk word gewoon grote kostenpost.
-
monoglobe, zeg maar tegen je baas dat je meer geld wil als kvk verdwijnt. Hij verdient dan meer(meer bruto winst). Tenzij je bij kvk bent, neem dan maar vast ontslag.
-
Ik kwam net een bug tegen in het menu. Zie afbeelding:
Er komt na loop van tijd null te staan in het menu.
-
Cijfer: 3/10
Tips: Beter omgaan met kleurgebruik en lettergebruik(hoofdletters)
Erbij: Meer kleur
Eraf: Alles -
Even voor de duidelijkheid, deze is sliced niet vrijgegeven. Deze heb ik sliced late maken door iemand. En is toen uitgelekt. Alleen de psd is vrijgegeven.
-
PHP
elseif ($_POST["6"]) { if ($data->credits < 7) { fout("Je hebt nog te weinig stempunten!");return; } if ($data->hp > 90) { fout("Je kunt niet meer als 100 Health hebben!");return; } } else { mysql_query("UPDATE `crimz_leden` SET `hp`=`hp`+10 WHERE `login`='{$data->login}'"); mysql_query("UPDATE `crimz_leden` SET `credits`=`stempunten`-7 WHERE `login`='{$data->login}'"); goed("Aankoop voltooit!"); return; }
Probeer het zo is.
-
Inbouwen kan ik wel voor u doen, als ik layout en huidige index zou mogen zien kan ik beoordelen of ik het kan doen voor u.
Slicer is ricky wel goede. -
De fout is voltooit, want het is voltooid.
Was dat nu zo moeilijk:P:P:P -
Lager bieden mag ook, het is dan wel de kans dat het bod niet word geaccepteerd.
-
Deze layout heb ik wel voor jou, niet uniek en word vaker verkocht. Kost 15 euro inclusief layout
-
Er is nu een refferal optie, maar ik denk dat msn invite beter is.
-
Voordat ik ga bieden, hoe kan er worden betaald?
-
Ik zou er echt van maken:
Where ict professionals should come toghether.