Dimopay is volgensmij van k.rens, ik denk dat je hem het makkelijks een pb kan sturen. Dan kan je daar alles meteen van horen. Heb 1x dimopay gebruikt en uitbetalingen ging snel.
Posts by jgdonleach
-
-
Cas als je het goed doet, moet je ook die duure nemen he van 2.800 ofzo.
-
Nice ding, alleen wel duur.
-
[offtopic]wollen??? Dat is drents hoor en geen abn.[/offtopic]
Om wat voor source gaat het als ik vragen mag?
-
Zoekt u een unieke layout of mag de layout vaker worden verkocht?
-
De verkoper is ook eigenaar van de xtreme-crime source. En je hebt gelijk, het staat op de xtreme-crime source. Maar dit is alleen het hoofd.
Krijg je bij de verkoop de gehele rechten?
-
Indien spanje doping heeft gebruikt, dan is dat bij een speler die niet heeft meegespeeld. Dit heeft de spaanse bond bekend gemaakt.
-
250 euro denk ik. Carbid zit daar bij in. Haal het altijd uit Duitsland.
En 100 euro aan oliebollen en knieperties.
-
HAHA, komen jullie er nu pas achter. Dit is al 3 week bekend. Dan word het als nog een feest.
-
Je kunt het beste gaan mailen met hillenaar. Zij doen veel outdoor reclame waaronder bushokjes.
-
NOT, je kunt beter een minilaptop nemen. Heb je meer aan. Alleen touchscreen is nice.
-
Vergeet dit niet: 2 oren, 1 neus, 2 ogen, 1 mond, weetikveel hoeveel tanden, 10 tenen, 2 benen, 2 armen, 1 hoofd, 1 buik. Dat was het wel denk ik, mocht ik iets vergeten zijn dat ook dus.
Edit:
1 dikke darm, 1 dunnen Darm, 1 rug, 1 nek -
Major-Crime was een redelijk grote. 500+ Leden jammer dat rick ermee was gestopt.
-
Kijk hier is.
http://iphoneapplicationlist.com/apps/ -
En die plaatjes die in topic zijn, zijn erg lomp.
-
Dan word het wel tijd dat je ALLES hercodeerd.
-
Goed dat je het zelf zegt dat hij slecht is. Anders hadden wij dat wel gedaan. Is de rest van de scripts ook slecht of is dat wel goed gemaakt?
-
Ik denk dat het wel een mooie layout is, maar dat je beter een 2 kanten menu had kunnen maken. Helaas heb ik nu geen interesse.
-
@koen, het is toch niet normaal dat mensen gaan betalen voor een webmaster hulp site. Je mag blij zijn dat de mensen hier nog blijven, want er moet wel veel komen om de leden te houden.
-
Waar staan de domein en eventueel webhosting(indien inbegrepen)?