Heeft u ook voorbeelden?
Posts by jgdonleach
-
-
Ik heb wel een 0900 nummer, maar ik denk gaan geen 80cent p/m betalen.
-
Voor 100 euro p/m doe ik het wel:p. Als ik jou was had ik gewoon je telefoon nummer doorgegeven aan wat mensen van de crew, die u kunnen smsen.
-
Even een vraagje, waarom moest dit wel 10 uur duren? Er is toch wel iemand 24/7 die dit in de gaten houd?
-
Vind jij 150 GB traffic veel??? Dat jaag je met een crime game er zo door, laat staan met een community.
-
Waarom was cp hele nacht en ochtend down???
-
Site is weer online. Heb geen melding gekregen wat er was. Dus geen idee, zal het even navragen.
Kan je bij 1 nog even kniepertje bij zetten. Lijkt wel wat op suikerwafel dus suikerwafel/kniepertje.
-
Bij snack mis ik al 1, Kniepertje.
Heb hem ingevuld.
-
Ik heb wel meerdere kvk's.
-
Dan zal ik die fout ook hebben, ik heb zelfde klantenpaneel als jou willem.
-
Ik heb zojuist de eigenaar van extreemhost de link van de site gegeven. Hoop dat het word opgelost.
-
Het kan aan mij liggen, maar uw site doet het niet.
Dit A.Bijlsma erop heeft vind ik mooi. Deze staat nu ook op www.templatina.nl -
Ten eerste is sinds 1 juni 2010 het verplicht voor elke website die producten verkoopt, maakt niet uit hoeveel inkomsten, een kvk te hebben.
Ten tweede is dit toch een stukje zekerheid, dit omdat het bedrijf dan failliet kan gaan en de eigenaar problemen heeft.
-
Valt er 1 keer een beetje sneeuw, alles meteen ontregeld. Ga naar duitsland licht genoeg sneeuw en alle wegen zijn schoon. Dus nederland doe wat aan de wegen. Hier in het noorden zijn de wegen al slecht en hier licht ongeveer cm of 5 a 10.
-
http://www.templatina.nl heeft het nu ook:). Vond het wel een leuk idee.
-
Ik hoop wel dat je hier op het forum blijft reageren.
-
Heeft u ook een kvk, en kunt u een factuur erbij leveren?
-
Ik heb even gekeken, maar op de demo site staat alles goed.
-
Willem, ik denk dat je een goede keuze hebt gemaakt. Geld gaat voor gratis dingen.
-
1 gcoins is 10cent volgensmij. Ik zou zelf ook eerder gaan voor targetpay of mollie. Alleen bij mollie heb je kvk nodig voor ideal volgensmij.