Posts by jgdonleach

Citaat van r-mulder

Linkermenu moet juist refreshen, dan worden de topics verschoven waarop gereageerd word :cheer:

Wat voor moeite is het om even op home te drukken voor het refreshen?

Ik heb contact gehad met de Kamer van Koophandel hier in Emmen en zei zeggen het volgende: Je dient alleen een KVK nummer te hebben als de belastingdienst jou ziet als ondernemer. Ik word nog steeds niet gezien als ondernemer, dus ik heb ook geen KVK nodig. Zo simpel is het tegenwoordig. Kijk maar eens op de site van de belastingdienst, daar staat wel wanneer je ondernemer bent.

Citaat van Willem

Op dit moment zijn er 6 mensen die bezig zijn met de Cases in te vullen.

Wie dit zijn maken wij vooralsnog nu niet bekend.

Bedankt voor de uitleg. Hoop dat er ze alle 6 de Cases goed in vullen. Succes

Ik kom uit de beste dorp van Nederland. En dat is Exloo, ook ben in vaak in Erica wat laatste week al 2x in het nieuws in geweet wegens branden. Dit licht in Gemeente Emmen en dat licht in Drenthe. Ben een echte boeren kerol met het Drentse dialect. (dus tegn mie kuj drents proaten)

En ik ben vaak in Playa de Amadores (gran canaria).

Laatst heb ik samen met een onderzoek bureau een onderzoek laten doen bij de jeugd. Hieruit is gebleken dat er nog wel interesse naar is maar dat er te veel zijn en dat er weinig zijn die zich echt onderscheiden. Wij zijn achter de schermen al 2 jaar bezig met proberen een criminalsgame op te zetten met veel uniek opties. Dus als u wat wilt moet u een game op zetten met veel unieke opties en niet zo'n standaard game.

Beste Leden van CP,

zoals een groot deel van jullie weten werd er een tijd geleden het Trainersdroom voetbalscript verkocht.
    Dit script heb ik toen gekocht maar verder niks mee gedaan. Nu ben ik aan het opruimen geweest en kwam deze source weer tegen. Nu wil ik weer met deze source een website beginnen.

Ik ben voor dit project op zoek naar twee scripters.
    1 van deze scripters word aangesteld als Projectleider en hij zal de leiding krijgen over de andere scripter en de toekomstige moderatoren.

Ik ben op zoek naar mensen die:
    - PHP goed beheersen
    - MYSQL goed beheersen
    - HTML goed beheersen

Vergoeding:
    De vergoeding zal als volgt worden verdeeld over de winst:
    Ik 35%
    Projectleider 35%
    Scripter 30%

Indien u interesse heeft reageer dan hieronder of stuur een prive bericht.

Met vriendelijke groet,

Gerben

Tip 1: Neem contact op met De Efteling B.V. over uw idee en vraag of zij u toestemming geven.
    Tip 2: Indien deze toestemming er is, kan je een erkende Fan Site maken. En zet er dan ook een Discussie Forum bij op.
    Tip 3: Doe eerst tip 1 en dan tip 2