Posts by jgdonleach
-
-
Nu moeten alle winkels dicht en vlaggen half stok, net zoals toen met jan de boer overleed.
-
2 vind ik mooier, alleen dat bolletje moet weg vind ik. Vind gewoon dat alles onderelkaar moet.
-
SkyNet, jij ook wel is.
-
Weet iemand toevallig welk lettertype de header is, die Criminalspoint?
-
Graag gedaan, was een kleine moeite om te maken. Denk wel dat het tijd word voor een nieuwe header. Zal wel even kijken wat ik kan maken.
-
Ik had al header gestuurd met 4.4 erin, maarja staat er nog niet op zie ik net.
-
K.Rens, als je een high quality header hebt, dan kan ik het wel aanpassen. Deze is te pixelerig.
Edit:
Heb u net een pb gestuurd met de link van een logo met 4.4. Als je alsnog een layout hebt met een betere kwaliteit, dan maak ik deze als nog goed voor jou, zodat je een mooiere layout hebt. -
Als beste toevoeging vind ik dat willem terug is. Alleen vind ik wel dat hij een hogere rank verdient. Dit omdat hij een goede toegevoegde waarde is voor cp.
-
Ik merk wel dat er meteen vel word ingegaan op de crew. Laat de crew denken wat ze willen denken en houd je gewoon aan de regels. Laten we het gezellig houden.
-
Robin, veel succes. Alleen denk ik niet dat de crew naar alleen veel actiefheid moet kijken. Maar natuurlijk ook naar de specialiteiten. Ik denk dat robin dit wel heeft, maar denk dat iedereen nu denk; ik ga veel online zijn, dan word ik moderator.
-
Ik denk dat het een goed begin is en dat je wel een toegevoegde waarde hebt. Dus denk dat je nog wel mag doen.
-
Ja, voor mijn radio station op internet.
-
blackboss, ik heb dat ook. Heb wel klein bureau van 1 meter breed met mengtafel en wat geluids aparatuur. Zal wel even kijken of ik een foto heb staan.
-
Dit is één van zijn eerste toernooien. Was gister op bbcII.
-
Maar je komt niet voor niks als een jonge vent van jaar of 20 in de halve finale van lakeside.
-
L.Groot, ik heb net even bij netostar gekeken en hij was begonnen met de tekst erin te zetten, ik denk dat hij vanmiddag wel klaar is als hij even doorwerkt.
-
Zojuist heeft Jan Dekker de halve finale verloren op de lakesite. Ik vind dit een super prestatie van zo'n jonge vent, die uit drenthe komt. Wat vinden jullie van hem?
Even wat info over hem:
CitaatJan Dekker (geboren 25 juni 1990) is een Nederlandse Darts speler die speelt in de British Darts Organisation.
Dekker kwalificeerde zich voor de televisie fasen van de Winmau World Masters 2010. Hij speelde Martin Adams in de laatste 16, en werd geslagen 2-3 na Adams won een "sudden death".
Hij ook gekwalificeerd voor de 2011 BDO World Darts Championship . Hij versloeg de 15e Scott Mitchell 3-0 in de eerste ronde, en 2e gekwalificeerde Stuart Kellett 4-1 in de tweede ronde. Hij dan won net tiende Garry Thompson 5-4 in de kwart-finales, die met 3-0 en 4-2 en het zien van Thompson Miss Nine darts op dubbel te winnen van de wedstrijd zelf. Hij geconfronteerd met een ander zaad, derde geplaatste Dean Winstanley , in de halve finale op zaterdag.Bron: Wikipedia
-
L.Groot, deze bedrijven/site's hebben minder kosten. Bol.com maakt reclame op tv en deze zijn erg duur.
-
Tot waneer is de domein geldig?