Posts by jgdonleach

Citaat van BrokenTrack

Daar staat niks over van waar hij gehost is en met welk type netwerk en welke snelheden en de specificaties van de servers etc...

Er staat: Wij zijn Daltcore Solutions uit Hoogeveen. Dit betekend dat servers in hoogeveen staan. Om te weten welk netwerk, snelheden en de specificaties kunt u het beste contact met ze opnemen. Dan weet je alles zeker.
    [offtopic]Mensen denk eraan is gratis.[/offtopic]

Ik ga zelf binnenkort de Galaxy S kopen, is mooi ding wel even wennen maarja je wil geen samsung.

Dan zal ik zelf voor htc gaan of iphone gaan. Wel duurdere telefoon maar zijn wel goed in omgang.

Citaat van RDMNL2010

kzou hem ook eens door de css validator halen;)

Zoals stan zegt, hij is valid nu.
    VOOR ONDERSTAAND BERICHT:
    CSS ook: http://jigsaw.w3.org/css-valid…ium=all&warning=1&lang=nl

Citaat van stan

Hij is nu valid...
    Hij gaf me allemaal voorbeelden van grote dj's en die hadden allemaal simpele layouts die heel strak en zakelijk waren. Ik had het liefste iets met een header gedaan met een foto van hem maar hij had kwalitatief niet die foto's/

Als ik kijk naar de site van tiesto, dan is deze niet al te simpel maar wel mooi en zakelijk.

Cijfer: 5
    Overzicht: Beetje saai en niet dj achtig
    Extra: Layout is niet valid, weet niet of jij dit verkeerd hebt gedaan of slicer. Persoonlijk zal ik een andere layout laten maken wat meer met dj te mkaen heeft.

Hallo,

ik ben bezig met een nieuwe webshop waar erotische artikelen worden verkocht. De bedoeling is dat ik ga werken met dropshipping. Dit houd in dat een ander bedrijf de verzending doet en wij zelf de producten kopen in de webshop van het ander bedrijf. De klanten van ons kunnen dan gewoon de producten bestellen bij ons. De winst op dropshipping is 40% van de prijs.

Nu ben ik op zoek naar iemand die mij wil helpen met de webshop. Zo moet er nog een naam komen, alle producten nog op de website en het een en ander moet nog worden geregeld met het dropshipping bedrijf.

Indien u interesse heeft het volgend formulier even posten.

PHP
    Naam:
    Leeftijd:
    Ervaring in webshop branche:
    Ideeën:
    Meer info:

Mvg, Gerben

[offtopic]Toestemming van pim[/offtopic]

Hallo,

ik wil een webshop beginnen. Alleen nu weet ik niet welke webshop source ik nodig heb.

Onderstaande dingen wil ik het liefst erin hebben:
    Mollie of targetpay api
    Producten toevoegen via csv- en xml files.
    Zelf layout kunnen veranderen.

Heeft iemand een idee welke webshop ik het beste kan gebruiken?

Mvg, Gerben

Nog even wat vragen:
    Hoe zit het verder met de gewone pagina's gaat dit via cms?

Is het makkelijk om de layout te veranderen?

Die extra punten van binnen 10 uur is dat makkelijk te veranderen?

[offtopic]Sorry dat het in 2 keer moet.[/offtopic]

Roden was dicht. Hier het bericht.

Citaat

RODEN - De Albert Heijn in Roden blijft hoogstwaarschijnlijk nog een week dicht, meldt RTV Drenthe. Reden is de brand in de supermarkt afgelopen vrijdagochtend. Een kassa was in brand gevlogen en hierbij was veel roet vrijgekomen. De gehele winkel moet worden ontruimd. Vervolgens worden de plafonds gesloopt en vervangen. Ook de bedrading moet vernieuwd worden. Waarschijnlijk gaat de Albert Heijn komende vrijdag weer open.

Bron: Emmen.nu

Citaat van RiiCky

Zeer jammer maar 82 is een zeer mooie leeftijd en hij heeft in zijn leven dan ook veel bereikt!

[offtopic]Was die van emmen dicht jgdonleach of een ander hier in de buurt?[/offtopic]

Ergens in drenthe zal wel even opzoeken welke.

Robin bij targetpay heb je nog geen kvk nodig om ideal te hebben volgensmij is dit alleen bij mollie.

Citaat

Let op: KvK inschrijving of gelijkwaardig verplicht
    Currence verplicht alle acceptanten van iDEAL een inschrijving bij de Kamer van Koophandel te hebben. Een inschrijving in een buitenlands register is uiteraard ook toegestaan als u daar gevestigd bent. Wij kunnen pas uitbetalen als er een KvK nummer in uw account ingesteld is.
    Was u voor 31-12-2010 al klant bij ons en heeft u nog geen KvK inschrijving dan geldt een overgangsregeling. U heeft dan tot 31 maart 2011 de tijd om een inschrijving te regelen en in uw account in te stellen.

Dat staat op de site van targetpay. Vind het onzin maarja.