Willem, ik dacht gewoon een lekker vrolijk thema. Beetje zoals de website.
Posts by jgdonleach
-
-
Beste leden van CP,
ik heb gister een website gekocht: http://www.look2me.nl, maar nu wil ik graag een flash banner hebben om reclame mee te maken. Nu ben ik dus op zoek naar iemand die deze kan maken. Wel zou ik graag een voorbeeld willen zien. Het budget wat ik heb is niet erg hoog.
Dus ben jij een flash designer en wil jij een banner voor mij maken, stuur een pb of reageer in dit topic.
Mvg, Gerben
-
snorkel, de basing zit er niet bij in, dus er is geen live voorbeeld alleen een psd.
-
Citaat van Robin
Ik zal hem nog eens opnieuw slicen, ikzelf ben ook niet helemaal tevreden. In de nieuwe slice zal ik ook gebruik gaan maken van cufon ivm de seo zoals NielsB zegt.
Hier ook nog hoe de designer het aan mij heeft afgeleverd: http://images.epic-labs.com/images/up1.pngjgdonleach, dit is de bedoeling als layout voor een professioneel bedrijf voor website exploitatie, e-mail marketing, sms marketing en devlopment. Het is dus de bedoeling om professionaliteit uit te stralen.
Robin
Ik zal dan meer voor een layout zoals targetpay kiezen hier zit wat meer kleur in. Maar dat is mijn mening.
-
@maviose ik gebruik ook chrome, maar geen last van een witte lijn.
Ik vind de layout beetje saai. Mis wat fun erin. Dit is ook zo 2010 geworden. Met dat header en footer(betekend dus niet uniek).
-
Ik had ook een HP computer die fouten gaf bij het aanzetten van het beeldscherm. Toen ben ik terug gegaan en heb ik nieuwe gekregen. Dus als ik jou was zal ik een backup maken en terug gaan naar de winkel waar je hem weg hebt.
-
-
Indien de website winst maakt krijgen de tekst schrijvers ook een deel hiervan. Dit licht aan het aantal schrijvers.
-
[offtopic]Meestal beginnen we een topic met hallo.[/offtopic]
Het script waar de icoontjes in staan. Post die, zal handig zijn.
-
Major-Crime
Crimz -
Hallo leden van CP,
ik ben een tijd geleden een voetbal site begonnen. Het is een soort vi.nl maar dan wat kleiner. Maar omdat ik het erg druk heb zoek ik mensen die de uitslagen van de wedstrijden online kunnen zetten. En mensen die nieuws berichten kunnen posten.
Indien u nieuws poster wild worden, dient u wel alle teksten zelf hebben geschreven. Wel mogen er ideeën uit andere teksten worden gehaald. Indien u interesse heeft vul even onderstaand formuliertje in en post dat in het topic of stuur een pb naar mij.
Citaat
Naam:
Leeftijd:
Ervaringen:
Voorbeeld Tekst:Indien er nog vragen zijn kunnen deze ook worden gesteld in dit topic of via een pb.
De website is: http://www.onlinevoetbalnieuws.nl
Mvg, Gerben
[offtopic]Toestemming van Robin[/offtopic]
-
Dit ligt niet aan cp. Er staat zelfs messenger in:p.
-
-
Kunt u mij de url, bezoekers statistieken, inkomsten statistieken en de verkoopprijs geven.
-
Ik zou 2 nemen. Deze is ook wat unieker, want iedereen gebruikt bijna al een layout die op 1 lijkt. Dit gaat toch wel opvallen en dan vinden de mensen je geen unieke designer.
-
Om welke source gaat het. Misschien kan ik een offerte voor u maken.
Heb een kvk indien u dat graag heeft.
-
@TS, je kunt heb gewoon pushen bij versio. Dus hoef je toch geen verhuis kosten te betalen?
-
Volgensmij is het beetje Siseriff Semibold.
-
Hoe kan er worden betaald?
En tot wanneer zijn:
HostOpmaat.nl
HostVoordeel.nl
hostbeter.nl
hostaanbieder.nl
hostaanbod.nlgeldig.
-
1000x900
of 1024x7681000x1000 kan ook
Dit zijn de standaard waarden een beetje. Maar wil je wat minder hoog ga je voor 750 en hoger ga je voor 1200. Licht volledig aan je zelf