Lodewijk, is pim nu geen projectleider meer?
Posts by jgdonleach
-
-
Citaat
Je mag enkel dingen laten checken als ze werkelijk af zijn, is dit niet het geval wordt het topic per direct gesloten.
Dit staat in het regelement. En is nog niet af dusja daarom mijn slechte beoordeling.
3/10
moet nog veel gedaan worden. -
http://www.criminalspoint.com/forum/topic/1483/G4G-V3.html Zegt genoeg neem ik aan.
-
Indien de icoontjes vrijgegeven zijn mag u hem gewoon laten zoals hij nu is.
-
Heeft u rechten op alle afbeeldingen? Ook achtergrond?
-
Lodewijk als ik je 1 tip mag geven: hou de crew leden goed onder de duim. En treed ook naar hun is hard, daar leren ze weer van.
Maar succes met uw nieuwe rank.
-
[offtopic] L.Groot koop geen BlackBerry en Sony Ericsson die zijn kwa sofftware allebij slecht.[/offtopic]
Je hoeft niet veel aan te passen om de mobiele versie goed te krijgen.
-
R.Jipping, je hoeft ook niet perse via je telefoon een script te posten. Maar je kan wel als je bijvoorbeeld in de bus of trein zit even kijken of er nog wat op cp gebeurt. En dan kan je reageren op topic's.:cheer:
-
Nee, maar er is wel een mogelijkheid als lodewijk je kan ompraten.
[offtopic]Waarom een topic als er gepraat word slotje denk ik, tot meer duidelijkheid.[/offtopic]
-
Robin, toekomst dit kan nog erg lang duren. Dan heeft iedereen misschien een laptop op zak:p.
-
Jij bent wel snel om te praten volgensmij.
-
Haha, ik heb een samsung star op dit moment, maar cp laat wel langzaam maar doet het goed genoeg:p. Koop een goede telefoon.
-
Joshua dat las ik ook, moeten ze de servers maar niet jatten:p
-
Wanneer komt de peer versie?
@maviose een vrachwagen vol kost wel meer dan 2500 euro een box vol(pallet) kost 800 dus daar heb je 3 boxen voor. vrachtwagen kunnen als je goed stapelt 30 pallets in 24.000
-
rickown, bedankt voor de inzending, heb een pb terug gestuurd.
-
Normaal banner formaat is 468x60 volgensmij. Dus dat is ook het formaat.
-
Cas, ik heb u wel een pb gestuurd.
-
[offtopic]Die appel die erop zit is niet te vreten een vieze golden delicieus.[/offtopic] Dus ik zal die appel lekker laten zitten.
Knap gemaakt hoor.
-
Ons budget licht sowieso niet boven de 20 euro.
-
@Maviose, het domein is niet van dhr Sloosmedia maar van dhr. ajeti. Dit is een misverstandje.