haha, kreeg net die op gewone: Parse error: syntax error, unexpected '?'
Mobiele deed et wet. Wel handig.
haha, kreeg net die op gewone: Parse error: syntax error, unexpected '?'
Mobiele deed et wet. Wel handig.
Werkt op mijn mobiel niet goed krijg dit als ik naar forum ga: Pagina te groot:p.
Maar werd wel tijd:p.
Citaat van K.RensDoe ik normaal nooit, maar hier zijn de laatste stats (high-over):
Maakt mensen immers jaloers en dan krijgen we weer domme mensen die DDos proberen en zichzelf permanent bannen op al onze servers (xD)
Edit: oeps, vergrootglas werkt niet meer.
Gewone url:
http://img3.imageshack.us/img3/5156/cpstats.png
Oke, ik geloof het:p. Tja, nu moet je wel weer vergrootglasje maken he. Nog 1 vraagje; Zijn het wel allemaal unieke bezoekers?
K.Rens heb je ook bewijs dat je 26.000 bezoekers per maand hebt? Dit lijkt me wel erg veel voor cp. Maar site was even offline, hier in ieder geval.
giotjuh, zoals godborn ook zegt zal ik voor beide gaan. Je kunt dat 1 gebruiken voor hosting en de andere backups. Ook als je meerdere vps's hebt kom je beter over op je klanten. En je kunt ook 1 server voor reseller en 1 server voor shared gebruiken.
Persoonlijk zal ik voor de 2de gaan.
godborn in je eerste bericht zeg je je moet een eigen server komen. Maar giotjuh en nilsz mogen zelf weten wat ze doen.
K.Rens, onderhoud gebeurt toch meestal 's nachts bij grote bedrijven?
Maar wel leuk voor je dat de site groeit.
Ingevuld, vond het wel snel gaan.
Nillas, er zijn al zoveel hosting bedrijven. Veel van deze bedrijven vallen na een tijdje weer om, dus bereid je goed voor.
De mensen hebben ooit akkoord gegeven, en dit mag je gewoon gebruiken als het een soort dezelfde site is.
Dit mag gewoon.:slotje:
Op dit moment zijn er nog geen ontwerpen van designers.
De tekst die ik graag in de banner wil is deze:
2009: Hyves
2010: Facebook
2011: ?????
Look2me Natuurlijk
Meld je snel aan: http://www.look2me.nl
Ik ben ooit begonnen bij criminalsfanaat als donleach en the-don ook kon de naam netostar niet missen die nu van mijn broertje is. In de loop der tijd heb ik mijn naam veranderd in jgdonleach.
Ik zit na te denken om mee te doen, ik ben niet een al te goede designer, dus denk dat dit wat boven mijn kunnen licht. Maar misschien ziet u een layout van mij komen.
Jammer dat je stopt, hoop dat je wel actief blijft:p.
Bedankt voor de korte tijd.
bruin grijs zwart
Neem een versio account, hier kunt u uw mollie op laten sorten en het geld laten overstorten naar een paypal account.
Lodewijk, ik wist ook nooit dat Killingdevil het was:p. Tot nu toe ben ik tevreden met jou als projectleider.