Guitar ziet er wel netjes en stak uit.
Posts by jgdonleach
-
-
Indien u staat ingeschreven bij belastingdienst dan wel.
-
Hoe kan er worden betaald?
-
rick mag de source op dit moment niet verkopen. Dat komt omdat ik de rechten van hem heb gekocht.
-
De rechten op de layout die had rick toen gekocht van kyle, er is binnenkort een mogelijkheid dat ik een overeenkomt maak met rick dat wij samen de source gaan verkopen.
-
De oude versie mag ik niet verkopen dit komt omdat ik geen rechten heb op de layout. Ik ga binnenkort een nieuwe layout inbouwen dan komt de source ook weer op de markt.
-
Op dit moment ben ik nog druk bezig met wat ontwikkelingen. Daarom is de source op dit moment nog niet te koop.
http://major-crime.be/verkoop/(komt nog andere layout) -
De major-crime source mag alleen door mij worden verkocht. Daarom is er maar 1 versie.
-
Ik vermoed dat willem het te druk heeft met prive en zijn site's.
-
@sloosmedia indien je niet weet wat er aan de hand is kun je beter niet reageren. Je moet er van uit gaan dat het een soort ziektewet is.
-
Willem en Rick succes.
[offtopic]Lodewijk zie je pb even.[/offtopic]
-
Moeten de tutorials in het nederlands of het engels zijn?
-
Ik krijg de laatste tijd ook vaak een error dat een script mist. Misschien een idee om ook topic toevoegen aan deze versie toe te voegen.
-
Ik zie uw inzending tegemoet
-
@Lars als je het maar snapt:p.
-
Dus als ik het goed begrijp, zoekt u een soort cms waar u alles kunt op zetten?
-
Ik heb dit soms ook eens. Als ik dan mijn laptop opnieuw opstart doet hij het weer. Is best raar maarja.
-
Er is iets met htacces volgensmij. Zal het nog even kijken hoe ik dat had gedaan. Volgensmij weet lars groot hoe het zit.
Je moet je wildcard dns bij je hoster aan laten zetten.
-
@Sloosmedia, indien dat ding omploeft krijg je het zelfde als met tjernobiel ofzo. Dan krijg je misvormde dieren, platen en zelfs mensen.
-
U gaat naar uw reseller, meestal :2222 achter uw domein. Dan klikt u rechts op reseller en dan create account. Zo kunt u een nieuwe account aanmaken. Wel dient u dan een pakket te hebben gemaakt. Ik spreek u ook wel even aan op msn.