Maar als je inkomsten via mollie binnenkomen dan kan je via mollie je belasting betalen. Dan hoef je alleen nog maar vermogensbelasting te betalen. Wel heb je kvk en btw nodig.
Posts by jgdonleach
-
-
Om wat voor hosting gaat het die bij de domeinen te krijgen is.
-
Ik heb een bedrijf waar ik kvk heb en die heeft een andere naam maar daar staat wel mijn bedrijfsnaam op. Doordat mijn kvk onder een andere naam valt hoef ik de kvk niet op de site te zetten.
-
Zal vast wel willen. Kost wel wat denk ik.
-
Ik draai op ie, chrome, safari en denk firefox erbij neem.
-
En samen met ie en safari en chrome dan?
-
Is het ook mogelijk om deze samen met chrome te draaien?
-
Hebben jullie beide een kvk? Ik denk dat dat de topicstarter meer zekerheid kan geven.
-
Google en wikipedia niet te vergeten.
[offtopic]Dit was post 1500[/offtopic] -
Beste Service: Succes-Hosten
Goedkoopste: WJSolutions denk ik
Favoriet van mij: Succes-Hosten/WJSolutions
Meest gebruikte: Succes-Hosten -
@koen bestond die regel voor battle echt, voor alle battles is geen toestemming gevraagd volgensmij.
-
Is het ook nieuw dat K.Rens zwart is?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.03.11 19:52:30:Citaat van iSilverStarKoen, battles is eigelijk niet nodig. Maar "personeel gezocht" topic's is helemaal geen slecht idee. Misschien dat je je eigen topic kan sluiten? Want we moeten steeds een mod PM'e.
Dit is toch voor personeel: http://www.criminalspoint.com/forum/overzicht/31.html
-
Heeft u stats over hosting en de geldigheid?
-
Als ik nu een offline crewlid een pb stuur dan duurt het lang voordat ik een pb terug krijg.
-
Lodewijk indien er nu geen crew leden online zijn, dan moet je dus eerst wachten tot er iemand online komt en dan moet je die een pb sturen. Lijkt me een omweg. Als er nu word gemaakt dat het topic moet worden goedgekeurd. Dus dat je topic aanmaakt voor categorie personeel en battle. En dat die moeten worden gekeurd, dat is veel beter.
-
Misschien wat meer info betreft de operator(mollie, targetpay etc).
-
Willem weet je dat heel zeker? L2M heeft je langer nodig:p.
-
Is goed, ik zie hem tegemoet. Omdat willem tijdelijk bijna niet online kan komen neem ik het over. Wel zal ik willem op de hoogte houden.
-
In Nederland is het zo indien je een btw-nummer hebt, dan kan je aankopen terug krijgen en verkopen moet je betalen.
-
Guitar, ik mis nog een menu zoals we nu hebben.