Zeppelin 32 Bold is het, zegt whats the font
Posts by jgdonleach
-
-
Voor photoshop hoef je niet te studeren, alleen wat tuts volgen.
-
Hoe worden de inkomsten binnengehaalt?
-
1. Heb je je vakantie al geboekt?: Ja
2. Hoe heb je je vakantie geboekt (online, reisbureau etc.): Via mail naar hotel waar ik elk jaar heen ga.
3. Waar heb je je vakantie geboekt (Arke, Oad etc.): Hotel
4. Waar ga je naar toe (Aruba, Nederland, Tunesië): Gran Canaria
5. Hoe ga je erheen (vliegtuig, auto, bus) en indien per vliegtuig naar welk vliegveld?: Vliegtuig, Las Palmas
6. Naar welk hotel/camping ga je?: Gloria Palace Amadores
7. Extra informatie (zoals vakantie reiswijzer etc.):... -
habib10 wie hoop je nu dat wint? Devlover of 1 van jullie?
-
Er kan nog 5 uur een layout worden ingezonden.
-
Ik mis nog een login/statistieken schermpje in de design. Voor de rest is het wel een mooie layout.
-
Devlover het valt me eigenlijk van je tegen, vind het niet zo super.
-
Ziet er goed uit wel wat minpunten, maar de pluspunten overheesen dus een 8,6.
Waarde: 70 he:p
-
Ziet er goed uit, er is nog mogelijkheid om tot en met donderdag mee te doen.
-
Mag een slotje op
-
K.Rens geeft publicoll geen error's bij ssl? dit doet molllie wel.
-
Als de persoon niet te vertrouwen is en het werk waar rick misschien veel werk heeft ingestopt zomaar word vrijgegeven. Lijkt met niet de bedoeling.
Dan moet in het topic staan: Bieden onder voorbehoud van gunning.
-
Staan de oude advertenties er nog in dan?
-
Hallo leden,
ik zie net dat criminalspoint is overgegaan van mollie naar publicoll. Maar volgensmij is hier nog geen mededeling over geweest of wel.
Persoonlijk vind ik wel mooi systeem. Werkt dit ook goed met ssl, want die van mollie geeft dan fout aan?
Mvg, Gerben
-
Lodewijk weet je wel eens dat je de naam marktplaats niet eens mag gebruiken op de site. Hier heeft ebay alle rechten op.
Als nu iemand er neer zet: Gobeden onder voorbehoud?
-
Ik verwacht iets moois van u.
-
Volgens de wet zijn allebiedingen onder voorbehoud tot dat alles is geregeld. Dit betekend als iemand bied en kan het geld niet voor elkaar krijgen dat hij dan alsnog van de koop kan afzien. Dit is het zelfde met een huis kopen.
Dan even over dat battle, indien er niks moois tussen zit moet je wel betalen??? Lijkt me niet slim.
-
Dat is mooi om te weten Movie
-
Hoelang is uw server online? Als hij 1 week online is, dan kan ik ook wel 99,9% uptime geven.