Er staat gewoon it works! Dus vind het een 0:p.
Posts by jgdonleach
-
-
[offtopic]
Citaat van L.Grootjgdonleach,
Net of iedereen van voetbal houdt...On:
Iedereen veel succes, moge de beste kandidaat doorgaan naar de volgende ronde :).
Daarom staat er ook iederen DIE VAN VOETBAL HOUD.[/offtopic]
Ik hoop dat iemand wint die voor activiteit zorg en niet mensen bevooroordeeld. -
R4 bel de kvk op of ga langs, dan weet je het van ze zelf.
-
Citaat van Lodewijk
Om je taken te vervullen? Gewoon solliciteren en netjes en eerlijk alle vragen invullen. Dan kunnen wij bepalen of we vinden dat je genoeg tijd voor CP (over) hebt.
--
Mensen, eventuele gegadigden hebben nog tot zondagavond 19.00 uur om te solliciteren! Zorg dat je niet te laat bent!
Iedereen die van voetbal houd zit zondag vanaf 12 uur aan de tv of computer vast. Dus denk niet dat er dan nog veel mensen solliciteren. -
ismail123 als je diensten aanbied moet je al een kvk hebben hoor,
-
Ja maar een website waar producten via affliate worden verkocht is ook een webwinkel. Als je het niet zeker weet dan moet je kvk maar bellen je hebt een kvk nodig.
-
Citaat van BrokenTrack
Het is dus geen webwinkel... Er wordt niks verkocht op R4 zijn site.CitaatIk ga binnenkort een nieuwe website beginnen met elektronica dingen erop (zoals mediamarkt.
Dit betekend dus een webshop volgensmij. Wel producten van iemand anders maar er worden producten aangeboden op de website. -
Heb er geen last van.
-
Nee maar je verleent diensten waarmee vermoedelijk winst word gemaakt.
Het valt onder webwinkel dus lees dit eens: http://www.kvk.nl/ondernemen/b…tarten-met-een-webwinkel/
-
Je maakt winst, dus heb een kvk en btw nummer nodig.
-
[offtopic] SkyNet nice avater[/offtopic]
Ik denk ook dat skype vol met reclame word -
Dit had ik allang gelezen is al oud nieuws volgensmij.
Maar denk een verkeerde investering.
-
Is die website legaal?
-
Ik vind het een beetje te simpel en een beetje style 2007 weet niet waarom maar niet echt van deze tijd.
-
Ik en nog iemand willen een unieke criminalsgame beginnen. Misschien dat dit u interesseert. Wij zoeken dan vooral iemand die nieuwe layout kan maken en kan meehelpen met het script werk. Is wel op vrijwillige basis.
-
Eindantwoord: Ga er mee terug.
-
Als je de webcam in een andere usb poort doet dan?
-
-
Ik mis heel wat kleur of is dit de bedoeling juist om hem zo saai te houden?
-
Topic is oud heb al gereport voor SLOTJE:slotje: